L135 má aký význam prosím ťa? Aby vozila rozmaznaných Karlovešťanov po trase, kde okrem úseku Beniakova - Jána Stanislava a Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská nemajú zvyšné žiadne opodstatnenie, tak to je iná káva! Na Púpavovej, Čavojského, Pod rovnicami, Líščie údolie, Jurigovo nám., Adámiho a Tománkova a úplne zbytočný úsek Veternicova a Hlaváčikova - tak tieto úseky na tejto linke sú úplná fraška. Prosím pekne, oslov Braňa Záhraníka nech Vám tie linky platí z tých provízií od J&T čo dostal za prihodené tendre pre SOR ?
tam by sa nemala vetrať, zaujímalo by ma, že či budú odchody nastavené tak aby sa dalo stihnúť vlaky o 16:21 a 18:21 a, opačne aby sa po príchode vlakov o 5:44,7:42,15:39 a 17:39 dalo stihnúť spoj L801. Čiže optimálny odjazd spojov L801 od ŽSR Rajka by bol o 00-tej minúte každej hodiny. Mimochodom MÁV pridali vlak s odchodom z Rajky o 8:21 ? videl som nejaké tie večerné vlaky, ktoré idú z Rajky od Hegyeshalomu a opačne no max. 5-10 ľudí.
Nadväzujem na tvoje príspevky pod tým blogom na SME:
1; Je ten návrh na redukciu spojov niekde na internete?
2; Týka sa to aj rýchlika Tríbeč (piatok/nedeľa)? Ak áno, tak bude skrátený po Nové Mesto alebo presmerovaný na Hlavnú stanicu?
3; O ŽST Petržalka som našiel málo informácií: Pamätáte si niekto jej bývalú podobu, keď tadiaľ premávali (iba?) vlaky do Gyoru? Bola na tom istom mieste ako teraz?
4; V ktorom roku vlastne bola sprevádzkovaná trať z Petržalky do Rakúska?
to vôbec nemá za potrebu. Po zrušení L82, L156 a L180 sa má aj nadalej pokračovať v redukovaní / rušení spojov. (na niektorých linkách sa možno zhorší interval, niektoré mini(auto)busove linky zrušia, resp. spoja dve do jednej a pod....)
no moment, rušiť tie vlaky môže len debil, však tým ľudia cestujú v úseku Nové Mesto - Galanta a Nové Mesto - Leopoldov ? ak to skrátia po Nové Mesto, tak v pohode. Inak po úseku Leopoldov - Sereď, tak pribudne ďalší dvojkoľajný elektrifikovaný úsek bez osobnej dopravy, ak nerátame IC vlaky pokračujúce do Rakúska. Keby tak jazdila "anča" medzi ŽST Petržalka na Nové Mesto, stačilo by to, ak by to ale malo nejaký význam.
pre mňa za mňa si mel čo chceš. Mohol si molestovať Záhradníka aby spravil niečo zmysluplné pre Karlovku a nie iba populistické ťahy. Tvoja L133 si dlho v tejto podobe nepožije. ?
Alebo keď štyri vagóny vezú troch cestujúcich. Nejaké amatérske nekvalitné foto a video. Trasa Bratislava-Nové mesto - Bratislava-Petržalka.
Inak od 1.4.2011 s najvacsou pravdepodobnostou pride k zruseniu vsetkych vlakov na trati 132 v useku Nove Mesto-Petrzalka. Spoje sa objavili aj v navrhu na redukciu spojov.
hovorím práve to, že tie zmeny na L50,68,78 a 95 sú vynútené a v žiadnom prípade reakcie na požiadavky Petržalčanov. To len dakto z DD už nevie čo od dobroty tak si vymýšľa v štýle "však oni mali zmeny..." ?
L68 dopadla tak ako dopadla vďaka neschopnosti magoriátu konať v prípade vybudovania odbočky z mosta Apollo na Bosákovu. Nosná L95 sa dostala z intervalu 3/7-8/4//7-8 na 5/7-8/5//7-8 a teraz vďaka neschopností magoriátu jazdí okľukou cez Apollo. L68 pôvodne obojsmerne premávajúca rýchlo od Lachovej cez Bosákovu a most Apollo sa teraz serie cez Ovsište a opäť vďaka indisponovanosti, nie kvôli požiadavkám Petržalčanov.
Čo sa týka zachádzky L32 cez Janotovu a Baníkovu, tak taká bola požiadavka ľudí v Karlovke aby takto premávala.