Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #156645:
Aj to by boli v BA radi keby tolko mali v hrubom aspon.Ano,da sa tolko zarobit aj v cistom,ale kolko hodin musis nabuchat za taky plat.A momentalne sa neda robit navyse,niesu sluzby volne.Hlavne ze cez vikend je vidiet za volantmi autobusov ludi z dielni,administrativy a pod. ? Niekedy mi je uz na grc z celeho podniku aj z tejto republiky.Vsade sa kradne vo velkom,rozkradaju sa miliardy,a obycajny clovek 5ERlE na tenko.
Reply on: kecho #156620:
A ze kto je ZVYHODNOVANY! ? 35/135 NEMA spickovy interval 20 minut! Dokonca tam ma aj nejake medzery v 30 min. intervale ?

Re #156644 jurajko: maju plat 840 EUR a este budu mrchy ziadat viac ? Vsak pan hovorca to vie lepsie ako samotni vodici, kolko maju platy ?
Reply on: N/A #156644:
840 EUR asi myslene v hrubom nie ???
http://www.topky.sk/cl/10/829302/Vodici-MHD-v-Kosiciach-hrozia-strajkom

Tak tento clanok ma pobavil.Hlavne jeho posledna veta.Snad nechce pan riaditel Kosickeho DP tvrdit,ze vodici MHD v Bratislave zarabaju viac ako 840 ecok. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Valec #156638:

1. Ja tvrdím, že je.
?
2. Ak by zostal počet objednaných vlkm rovnaký, tak by sa kalkulovaná strata nezvýšila. Ale plán dopravnek obsluhy BSK hovorí o zvýšení z 1410470 vlkm na 1841005 vlkm.
Reply on: Mischo1 #156626:
A čo to bolo za nehodu pred Matejkovou? Mňa by zaujímalo ako je možné, že 6703 si na odťah čakala minimálne tipujem aj 16 hodín (ak ju už vôbec odtiahli) a prečo to tak dlho trvalo... Veď trolejbus pritom zasahoval aj do cesty a vôbec nebol nijako označený...
Reply on: intony #156640:
to je každého vec čím radšej cestuje
Reply on: Dexter1 #156639:
Nerozumiem ľudom, ktorí radšej cestujú 8 hodín autobusom, ako 5 hodín vlakom. ?
Reply on: Joyki #156637:
ja vlaky nemám rád, radšej chodím autobusom aj keď je to pomalšie
Reply on: drink #156635:
Keď ti to tak dobre ide, ešte raz mi vysvetli toto:
"Táto strata je priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata SL menšia a strata ZSSK väčšia."

Lebo:
1. strata vôbec nie je priamo úmerná najazdeným kilometrom.
2. ako sa môže zvýšiť strata ZSSK, keď vo vlaku pocestuje o 20 cestujúcich viac?
Reply on: Peon #156628:
Na uzemí Slovenska? No drvivá väčšina cestujucich cestuje vlakom. Je to omnoho pohodlnejšie, aj lacnejšie a samozrejme rýchlejšie.
Reply on: drink #156612:
Čiže ide o dotácie. Už chápem... Ja neviem ako to fuguje, ale ako hovorí Valec, rozhodujúci by malo byť aj to, koľko cestujúcich je v danom podniku. No, trošku byrokratické. ?
Reply on: Valec #156633:
Bavili sme sa o strate, ktorá je, ako správne píšeš, rozdielom výnosov a NÁKLADOV. Takže sme sa bavili o aj o nákladoch. Keďže náklady sú závislé v podstatnej miere od kilometrov, bavili sme sa aj o kilometroch. Keď si kraj objedná od SL menej kilometrov, bude na strane nákladov menšia suma, to znamená že strata (z pohľadu definície "úhrady straty z poskytovania výkonov vo verejnom záujme") bude nižšia.

Pozrel som sa na ten plán dopravnej obsluhy z roku 2007.
Regio-Autobusy súčastný stav: 9831096 vzkm
Regio-Autobusy návrh: 8936113 vzkm

HOWGH
Reply on: Peon #156628:
Ako to mám vedieť? Ja som sem neprišiel s informáciami typu JVP. Ja len vravím, že určite neprestanú jazdiť všetky, ako to z #156625 vyznie.
Reply on: drink #156630:
Lebo o nákladoch som začal až ja. Vy ste sa tu už od včera (či kedy) bavili stále len o strate a o tom, ako bude vyššia/nižsia podľa toho, koľko sa odjazdí kilometrov.
Reply on: Peon #156585:
Tak to mení situáciu ?
Lebo ja na tých trasách do Maďarska nechodím, ale išiel som pár krát ich spojom Martin-Blava a späť a vtedy vždy meškal pol hodiny
Reply on: Peon #156628:
Ja som počul že pravdepodobne konkurencia preto aj zredukoval k 1.10. diaľkové linky
Reply on: Valec #156627:
"Strata je rozdiel medzi výnosmi a nákladmi" - to si napísal ty, tak prečo tvrdíš, že o nákladoch nebola reč.
Reply on: Mischo1 #156626:
V prvom rade je neskutočná hanba, že tento stav je tu v podstate od septembra 2006 a nič s tým doteraz nikto nespravil. Ani napojenie na existujúcu sieť, ani dokúpenie ďalších vozov. Lebo ak je niekto tak naivný, že na 5 vozov potrebných na výpravu na 33 v špičke, nechá len jeden voz ako rezervu, tak to hádam ani nepotrebuje komentár. Hlavne ak musia chodiť na prehliadky, údržbu, majú poruchy, každý voz tak v priemere raz za mesiac a pol odstavený na tri týždne ? Nehovoriac o tom, že k definitívnemu stratu zmyslu 33 dokonale pomáha 133 v 6 minútovom intervale, ktorá je veľmi dokonale papierovo v preklade s 33, ale v zásade chodí jeden cyklus pred trolejbusom, čo je choré, ale tiež to nikto nerieši, lebo papierovo to takto vyzerá lepšie, ako keby mali odchody z Molecky 32/33/133 spoločné, ale chodili by tak ako mali, teda 33 pred 32/133. ?.
Reply on: Valec #156627:
A aký problém má Slovak Lines s diaľkovými linkami, že ich asi bude redukovať? Konkurencia iných dopravcov alebo mýto?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.