Aj to by boli v BA radi keby tolko mali v hrubom aspon.Ano,da sa tolko zarobit aj v cistom,ale kolko hodin musis nabuchat za taky plat.A momentalne sa neda robit navyse,niesu sluzby volne.Hlavne ze cez vikend je vidiet za volantmi autobusov ludi z dielni,administrativy a pod. ? Niekedy mi je uz na grc z celeho podniku aj z tejto republiky.Vsade sa kradne vo velkom,rozkradaju sa miliardy,a obycajny clovek 5ERlE na tenko.
Tak tento clanok ma pobavil.Hlavne jeho posledna veta.Snad nechce pan riaditel Kosickeho DP tvrdit,ze vodici MHD v Bratislave zarabaju viac ako 840 ecok. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
1. Ja tvrdím, že je.
?
2. Ak by zostal počet objednaných vlkm rovnaký, tak by sa kalkulovaná strata nezvýšila. Ale plán dopravnek obsluhy BSK hovorí o zvýšení z 1410470 vlkm na 1841005 vlkm.
A čo to bolo za nehodu pred Matejkovou? Mňa by zaujímalo ako je možné, že 6703 si na odťah čakala minimálne tipujem aj 16 hodín (ak ju už vôbec odtiahli) a prečo to tak dlho trvalo... Veď trolejbus pritom zasahoval aj do cesty a vôbec nebol nijako označený...
Keď ti to tak dobre ide, ešte raz mi vysvetli toto:
"Táto strata je priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata SL menšia a strata ZSSK väčšia."
Lebo:
1. strata vôbec nie je priamo úmerná najazdeným kilometrom.
2. ako sa môže zvýšiť strata ZSSK, keď vo vlaku pocestuje o 20 cestujúcich viac?
Čiže ide o dotácie. Už chápem... Ja neviem ako to fuguje, ale ako hovorí Valec, rozhodujúci by malo byť aj to, koľko cestujúcich je v danom podniku. No, trošku byrokratické. ?
Bavili sme sa o strate, ktorá je, ako správne píšeš, rozdielom výnosov a NÁKLADOV. Takže sme sa bavili o aj o nákladoch. Keďže náklady sú závislé v podstatnej miere od kilometrov, bavili sme sa aj o kilometroch. Keď si kraj objedná od SL menej kilometrov, bude na strane nákladov menšia suma, to znamená že strata (z pohľadu definície "úhrady straty z poskytovania výkonov vo verejnom záujme") bude nižšia.
Pozrel som sa na ten plán dopravnej obsluhy z roku 2007.
Regio-Autobusy súčastný stav: 9831096 vzkm
Regio-Autobusy návrh: 8936113 vzkm
Lebo o nákladoch som začal až ja. Vy ste sa tu už od včera (či kedy) bavili stále len o strate a o tom, ako bude vyššia/nižsia podľa toho, koľko sa odjazdí kilometrov.
Tak to mení situáciu ?
Lebo ja na tých trasách do Maďarska nechodím, ale išiel som pár krát ich spojom Martin-Blava a späť a vtedy vždy meškal pol hodiny
V prvom rade je neskutočná hanba, že tento stav je tu v podstate od septembra 2006 a nič s tým doteraz nikto nespravil. Ani napojenie na existujúcu sieť, ani dokúpenie ďalších vozov. Lebo ak je niekto tak naivný, že na 5 vozov potrebných na výpravu na 33 v špičke, nechá len jeden voz ako rezervu, tak to hádam ani nepotrebuje komentár. Hlavne ak musia chodiť na prehliadky, údržbu, majú poruchy, každý voz tak v priemere raz za mesiac a pol odstavený na tri týždne ? Nehovoriac o tom, že k definitívnemu stratu zmyslu 33 dokonale pomáha 133 v 6 minútovom intervale, ktorá je veľmi dokonale papierovo v preklade s 33, ale v zásade chodí jeden cyklus pred trolejbusom, čo je choré, ale tiež to nikto nerieši, lebo papierovo to takto vyzerá lepšie, ako keby mali odchody z Molecky 32/33/133 spoločné, ale chodili by tak ako mali, teda 33 pred 32/133. ?.
N/A