Aj to by boli v BA radi keby tolko mali v hrubom aspon.Ano,da sa tolko zarobit aj v cistom,ale kolko hodin musis nabuchat za taky plat.A momentalne sa neda robit navyse,niesu sluzby volne.Hlavne ze cez vikend je vidiet za volantmi autobusov ludi z dielni,administrativy a pod. ? Niekedy mi je uz na grc z celeho podniku aj z tejto republiky.Vsade sa kradne vo velkom,rozkradaju sa miliardy,a obycajny clovek 5ERlE na tenko.
Tak tento clanok ma pobavil.Hlavne jeho posledna veta.Snad nechce pan riaditel Kosickeho DP tvrdit,ze vodici MHD v Bratislave zarabaju viac ako 840 ecok. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
1. Ja tvrdím, že je.
?
2. Ak by zostal počet objednaných vlkm rovnaký, tak by sa kalkulovaná strata nezvýšila. Ale plán dopravnek obsluhy BSK hovorí o zvýšení z 1410470 vlkm na 1841005 vlkm.
A čo to bolo za nehodu pred Matejkovou? Mňa by zaujímalo ako je možné, že 6703 si na odťah čakala minimálne tipujem aj 16 hodín (ak ju už vôbec odtiahli) a prečo to tak dlho trvalo... Veď trolejbus pritom zasahoval aj do cesty a vôbec nebol nijako označený...
Keď ti to tak dobre ide, ešte raz mi vysvetli toto:
"Táto strata je priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata SL menšia a strata ZSSK väčšia."
Lebo:
1. strata vôbec nie je priamo úmerná najazdeným kilometrom.
2. ako sa môže zvýšiť strata ZSSK, keď vo vlaku pocestuje o 20 cestujúcich viac?
Čiže ide o dotácie. Už chápem... Ja neviem ako to fuguje, ale ako hovorí Valec, rozhodujúci by malo byť aj to, koľko cestujúcich je v danom podniku. No, trošku byrokratické. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
"Táto strata je priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata SL menšia a strata ZSSK väčšia."
Lebo:
1. strata vôbec nie je priamo úmerná najazdeným kilometrom.
2. ako sa môže zvýšiť strata ZSSK, keď vo vlaku pocestuje o 20 cestujúcich viac?