Ja čo som párkrát išiel Blagussom, tak ani raz nemeškal. Práveže raz prišiel do Mosonmagyaróváru až o vyše 10 minút skôr! Nikde po ceste na Slovensku ani v Maďarsku nemal dopravnú zápchu.
Prázdny autobus z Bratislavy do Zálesia prejde menej kilometrov ako plný autobus z Bratislavy do Zálesia??? Tvoje závery sú síce správne ale postup, ktorým si k nim dospel, rozhodne nie ? .
Ty si nenapraviteľný rojko: električka na Štefánikovej, linka 13 v Petržalke... To možno bude vtedy, ak Ty už budeš nosiť paličku a budeš mať bradu po zem...
Samozrejme, ze si za to mozem sam (napriek sucasnemu hrubemu zanedbaniu povinnosti zo strany vodica), ale to som tu vobec nechcel riesit. Ja len tvrdim, ze vela veci co sa "neda" sa da.
V elinach sa nevyznam tak nekomentujem.Ale v kazdom pripade si za to mozes sam.Poznas formulku "ked zaznie signal nenastupovat nevystupovat opustite priestor dveri"?? ? ?
Obavam sa, ze pojde skor o predaj 50, alebo 100 percentneho podielu, nejake male mnozstvo sa kupit nebude dat ? Ale sranda by bola keby sa DPB obchodoval na burze ?
Dokonca som to cervene tlacidlo v IK 435 raz pouzil ked som isiel s kocikom,a sofer kukal do zrkadla ako puk,zrejme ani nevedel co to bol za signal a ako sa niekomu podarilo 2x zazvonit ?
Este by ma zaujimalo v akom type autobusu si to videl ze sofer niekoho privrel?Lebo ak v nejakom z tychto novych tak muselo ist skutocne o nejaku zavadu.
Vypnut sa da iba blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach.Aj to tusim iba na tedome a starych IK.Na Solarise urcite nie,Sorky takisto nie,a neviem ako su na tom Citelisy.Ale tlakove spinace ktore som uz spominal sa odstavit nedaju.Takze privriet niekoho je skutocne nemozne.Tym padom ho nemozes vlacit v privretych dverach,lebo ked aj odstavis blok.rozjazdu tak sa sice pohnes,ale to by uz musel byt aky pako ten sofer keby to v zrkadle nevidel alebo na kontrolke,ze ma otvorene dvere. ?
Myslim ze iba v SORoch je to rozumne spravene.Mas tam zvlast tlacitka aj pre kocik,aj pre inv.vozik.V ostatnych vozoch odporucam mamickam stlacat tlacidlo pre inv.vozik.Ano v IK 412,415 aj 435 je cervene tlacidlo umiestnene uplne hore na madlach,s tym sa da dokonca zazvonit kolkokrat chces.No a este t-busy maju zase nad dverami tlacidlo znamenie vodicovi ktorym sa da tiez zazvonit aj viackrat.A v starsich elinach tiez tusim,v tych "novych" neviem,necestujem velmi elinami.
gratulujem, za 3 roky si sa dopracoval k svojej pôvodnej myšlienke: všetci Petržalčania idú na HLST... Podľa mňa je ekonomické centrum BA na Mlynských Nivách, takže keď už, budovať električku tu... Kriesiť Štefánikovu je blbosť...
Nejde len o km, ale aj o počet cestujúcich. Keď zoberieme, že reálna cena lístka odráža (trepem) 10% nákladov na jedného cestujúceho, tak potom 90% nákladov hradí vyšší uzemný celok (kraj). Čím viac cestujúcich, tým viac dopravných prostriedkov a tým vyšší základ z ktorého sa 90% odpočítava.
ibaže ak by bola možnosť, žeby existovala el. trať na Štefánikovej, tak by nešlo len o rýchle spojenie Hl.st. - Šafko ale celkovo Hl.st. - centrum a po výstavbe trate do Petržalky by šlo o najrýchlejšie spojenie Petržalky s Hl.st. Treba sa na to pozrieť z dlhodobejšieho hľadiska, nie iba z toho, že dnes to spája iba Hl.st - Obchodnú - Šafko, tak mám v paži. V budúcnosti bude L13 slúžiť aj Petržalke.
Peon