ibaže ak by bola možnosť, žeby existovala el. trať na Štefánikovej, tak by nešlo len o rýchle spojenie Hl.st. - Šafko ale celkovo Hl.st. - centrum a po výstavbe trate do Petržalky by šlo o najrýchlejšie spojenie Petržalky s Hl.st. Treba sa na to pozrieť z dlhodobejšieho hľadiska, nie iba z toho, že dnes to spája iba Hl.st - Obchodnú - Šafko, tak mám v paži. V budúcnosti bude L13 slúžiť aj Petržalke.
"asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak" - Tým, že ľudia prejdú na vlak sa SL ZNÍŽIA straty, väčšie straty vzniknú ZSSK. Tu platí: viac cestujúcich => väčšia strata
inak prečo máme zóny 2xx,5xx,6xx a 7xx a 3 a 4-stovkové niesú? Viem, že 3-stovková bola včlenená do 2xx a 4xx sa nahadzujú nočáky do infosyst., ale to fakt nejde prerobiť aby to nevyzeralo tak debilne? ?
čiže keď volím Ftáčnika, tak volím Smer? Ja neznášam Smer, ale Ftáčnik je podľa mňa dobrá voľba. Poviem ti, že pri takomto handrkovaní sa, dostane najviac hlasov Vašáryová, lebo tupci nebudú voliť Ftáčnika iba z princípu, lebo ho podporuje Smer. Tak jak ma irituje maximálne keď sympatizanti Smeru žundrú na "modrú čvargu", tak opačne toto tupé zmýšľanie sympatizantov pravice/liberálov, že apriori odmietajú voliť "červený mor". Kvalita politikov odráža kvalitu ľudu ?
Presne tak je to tam riešené len obyčajným kričaním... Napr. také 25Tr majú špeciálne tlačidlo nad dverami s názvom Znamenie núdze resp. takým niečím. Ale toto tlačidlo je pravdepodobne za príplatok nakoľko Citelisy ho nemajú.
Re #156553 jurajko: No tieto systémy sa dajú aj vypnúť nakoľko som bol svedkom minimálne dvoch-troch privretí cestujúcich a dokonca s nami šiel vodič aj cca 20 metrov s otvorenými všetkými dvermi lebo sa posúval na zastávke. ?
Re #156555 Peon: Čo viem tak ich majú: TEDOMy, 25Tr - (jediný raz ho použila mamička s kočíkom inak nikdy ich nikto nepoužíva), Citelisy, SORky, CapaCity a aj SOLARISy. Pokiaľ viem tak Citaro ho nemá, ale ten má tuším klasickú STOPku.
To uz je o inom.O neprofesionalnom pristupe ludi zodpovednych za vylepovanie tychto oznamov.Ved ti ani nevedia ako v novych vozoch signalizacie funguju.Uplny debilizmus.Je uplne chore ze nikto v podniku na toto este neupozornil.Dokonca sa aj tusim v prepravnom poriadku stale uvadza ze v nudzi treba zvonit 4x.Ale ako,to tam uz nieje ?
Ty si asi nepostrehol ze napr.v novych vozoch sa neda privriet cestujuceho.Pretoze dvere maju tlakovy spinac ktory ich opat otvori pri akomkolvek mensom odpore.A zase s otvorenymi sa s vozom nepohnes.Samozrejme ak vylucime nejaku tech.zavadu. ?
Núdza je 4x. A v Tedomoch a pod. je to teda ako riešené? Napr. v prípade, že voz so sebou ťahá privretého cestujúceho, zostáva najosvedčenejším kričanie cestujúcich "ZASTAVTE!!!" ?
Práve preto ma rozosmievajú tie nápisy, ktoré lepia aj do nových vozov, ako sa dáva, ktoré znamenie. Chcel by som vidieť, ako by dali znamenie núdze (tušímže 5x) na takom TEDOMe. ?
Toto je vymýšľanie teplej vody... Na L13 je práve trasovanie linky veľké plus. Nevýhodou je technický stav trate. Ak by sa zlepšil technický stav trate a možno nejaká ta preferencia L13 nenahradíš
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.