Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #156551:
Presne tak je to tam riešené len obyčajným kričaním... Napr. také 25Tr majú špeciálne tlačidlo nad dverami s názvom Znamenie núdze resp. takým niečím. Ale toto tlačidlo je pravdepodobne za príplatok nakoľko Citelisy ho nemajú.

Re #156553 jurajko: No tieto systémy sa dajú aj vypnúť nakoľko som bol svedkom minimálne dvoch-troch privretí cestujúcich a dokonca s nami šiel vodič aj cca 20 metrov s otvorenými všetkými dvermi lebo sa posúval na zastávke. ?

Re #156555 Peon: Čo viem tak ich majú: TEDOMy, 25Tr - (jediný raz ho použila mamička s kočíkom inak nikdy ich nikto nepoužíva), Citelisy, SORky, CapaCity a aj SOLARISy. Pokiaľ viem tak Citaro ho nemá, ale ten má tuším klasickú STOPku.
http://www.tvba.sk/t/4937/hostom-v-studiu-bol-peter-valky-z-bratislavskej-integrovanej-dopravy/
V 2. polovici roka 2011, alebo koncom roka už v celom kraji by mal fungovať plnohodnotá integrovaná doprava.
Neviem, kedy budú riešiť dopravnú časť projektu: nadväznosti, busmi na stanica, vlakom do mesta atď... ?
Reply on: N/A #156553:
A to vo všetkých nových vozoch je pre výstup s kočíkom alebo invalidným vozíkom osobitné tlačidlo dopytu (ako náhrada za zvonenie 2x)?

V Ikarusoch 435 (aj 415?) je aj /tuším červené/ tlačidlo na znamenie núdze. V iných typoch vozidiel som nič také nepostrehol.
Reply on: luky133 #156550:
To uz je o inom.O neprofesionalnom pristupe ludi zodpovednych za vylepovanie tychto oznamov.Ved ti ani nevedia ako v novych vozoch signalizacie funguju.Uplny debilizmus.Je uplne chore ze nikto v podniku na toto este neupozornil.Dokonca sa aj tusim v prepravnom poriadku stale uvadza ze v nudzi treba zvonit 4x.Ale ako,to tam uz nieje ?
Reply on: Peon #156551:
Ty si asi nepostrehol ze napr.v novych vozoch sa neda privriet cestujuceho.Pretoze dvere maju tlakovy spinac ktory ich opat otvori pri akomkolvek mensom odpore.A zase s otvorenymi sa s vozom nepohnes.Samozrejme ak vylucime nejaku tech.zavadu. ?
Reply on: N/A #156546:
To je to isté ako treba v 0405GN2 s prvých a druhých dverí ustúpiť ak zaznie signal ?
Reply on: luky133 #156550:
Núdza je 4x. A v Tedomoch a pod. je to teda ako riešené? Napr. v prípade, že voz so sebou ťahá privretého cestujúceho, zostáva najosvedčenejším kričanie cestujúcich "ZASTAVTE!!!" ?
Reply on: N/A #156546:
Práve preto ma rozosmievajú tie nápisy, ktoré lepia aj do nových vozov, ako sa dáva, ktoré znamenie. Chcel by som vidieť, ako by dali znamenie núdze (tušímže 5x) na takom TEDOMe. ?
Materialy z dnesneho rokovania BSK (ceny, zastavky, delenie trzieb)
http://www.region-bsk.sk/clanok/2010-rokovanie-zastupitelstva-bsk-5-11-2010.aspx
Reply on: 810zssk #156520:
Toto je vymýšľanie teplej vody... Na L13 je práve trasovanie linky veľké plus. Nevýhodou je technický stav trate. Ak by sa zlepšil technický stav trate a možno nejaká ta preferencia L13 nenahradíš
Reply on: Peon #156545:
Ak reálne zhodnotíme súčasný stav DPB, jeho akcie by mali predávať za symbolické euro.
Reply on: Valec #156523:
V novych vozoch uz asi tazko zazvonia 2x. ?
Reply on: Majo #156538:
Ale na to by bolo treba spraviť verejnú (imhd) zbierku. ? A tá by isto nestačila..
Reply on: Valec #156542:
Over si údaje na 4. kolóne, ak mi neveríš.
Reply on: Ondro #156541:
To som len pre porovnanie uviedol. K náhrade 13-ky autobusmi je škoda sa vyjadrovať, je to sprostosť ako z hlavy Vášáryovej...
Reply on: Majo #156539:
Kĺbové SORy majú spotrebu nad 50l? To si kde zobral, však to nie je Capacity, ktorý žerie ešte aj trávu pri ceste. Ja som počul údaje od 32 po 50. A ktorý že Ikarus to má menej?
Reply on: Majo #156540:
Žilinu sem nepleť, bavíme sa o tom, či by sa tak dala nahradiť L13.
Reply on: Ondro #156533:
4x za hodinu? Čo by za to dali v takej Žiline, kde je na najvyťaženejšej trolejbusovej linke interval mimo špičky a cez víkend 20 minút, t. j. 3 spoje za hodinu...
Reply on: Ondro #156536:
Majú spotrebu nad 50 l. Do Libcháv na vystuženie pôjdu všetky (niektoré už boli), neviem ale, koľko kvôli prasknutému rámu a koľko len preventívne. Čo sa týka praskania okien, bolo to na dosť veľkom množstve vozidiel a jednalo sa o vyhrievané bočné okná vpredu. Zistilo sa, že praskajú po zapnutí vyhrievania, a tak to DPB vyriešil po svojom - poodstrihával káble vyhrievania. ?
Reply on: TeBeCe #156526:
Čo keby OZ MHD.sk kúpilo nejaké akcie DPB? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.