Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #156555:
Myslim ze iba v SORoch je to rozumne spravene.Mas tam zvlast tlacitka aj pre kocik,aj pre inv.vozik.V ostatnych vozoch odporucam mamickam stlacat tlacidlo pre inv.vozik.Ano v IK 412,415 aj 435 je cervene tlacidlo umiestnene uplne hore na madlach,s tym sa da dokonca zazvonit kolkokrat chces.No a este t-busy maju zase nad dverami tlacidlo znamenie vodicovi ktorym sa da tiez zazvonit aj viackrat.A v starsich elinach tiez tusim,v tych "novych" neviem,necestujem velmi elinami.
Reply on: no.ev.di. #156567:
gratulujem, za 3 roky si sa dopracoval k svojej pôvodnej myšlienke: všetci Petržalčania idú na HLST... Podľa mňa je ekonomické centrum BA na Mlynských Nivách, takže keď už, budovať električku tu... Kriesiť Štefánikovu je blbosť...
Reply on: drink #156566:
Nejde len o km, ale aj o počet cestujúcich. Keď zoberieme, že reálna cena lístka odráža (trepem) 10% nákladov na jedného cestujúceho, tak potom 90% nákladov hradí vyšší uzemný celok (kraj). Čím viac cestujúcich, tým viac dopravných prostriedkov a tým vyšší základ z ktorého sa 90% odpočítava.
Reply on: drink #156565:
ibaže ak by bola možnosť, žeby existovala el. trať na Štefánikovej, tak by nešlo len o rýchle spojenie Hl.st. - Šafko ale celkovo Hl.st. - centrum a po výstavbe trate do Petržalky by šlo o najrýchlejšie spojenie Petržalky s Hl.st. Treba sa na to pozrieť z dlhodobejšieho hľadiska, nie iba z toho, že dnes to spája iba Hl.st - Obchodnú - Šafko, tak mám v paži. V budúcnosti bude L13 slúžiť aj Petržalke.
Reply on: drink #156564:
2. pokus: viac cestujúcich (presnejšie km) = väčšia strata
Reply on: intony #156516:
"Kvalita dopravy a obslužnosti sa predsa nemeria vždy iba rýchlosťou a jazdnou dobou medzi dvoma konečnými" - Presne tak !!!
Reply on: Joyki #156524:
"asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak" - Tým, že ľudia prejdú na vlak sa SL ZNÍŽIA straty, väčšie straty vzniknú ZSSK. Tu platí: viac cestujúcich => väčšia strata 🙂
Reply on: Joyki #156556:
inak prečo máme zóny 2xx,5xx,6xx a 7xx a 3 a 4-stovkové niesú? Viem, že 3-stovková bola včlenená do 2xx a 4xx sa nahadzujú nočáky do infosyst., ale to fakt nejde prerobiť aby to nevyzeralo tak debilne? ?
Reply on: Ondro #156527:
čiže keď volím Ftáčnika, tak volím Smer? Ja neznášam Smer, ale Ftáčnik je podľa mňa dobrá voľba. Poviem ti, že pri takomto handrkovaní sa, dostane najviac hlasov Vašáryová, lebo tupci nebudú voliť Ftáčnika iba z princípu, lebo ho podporuje Smer. Tak jak ma irituje maximálne keď sympatizanti Smeru žundrú na "modrú čvargu", tak opačne toto tupé zmýšľanie sympatizantov pravice/liberálov, že apriori odmietajú voliť "červený mor". Kvalita politikov odráža kvalitu ľudu ?
Reply on: S499.1023 #156515:
ty si načisto osprostel? Nepovedal som žiadnu blbosť, normálne sa tak dá ísť. Tebe sa postaví asi keď nadávaš, že? ?
Reply on: TeBeCe #156526:
len aby to nekúpil Chruňo Gardenescu inak je to v prdeli a sa ho z MHD nezbavíme do jeho skonu. ?
Reply on: N/A #156546:
Však ale stlačiť si 2x môžu. ?
Reply on: Peon #156551:
Presne tak je to tam riešené len obyčajným kričaním... Napr. také 25Tr majú špeciálne tlačidlo nad dverami s názvom Znamenie núdze resp. takým niečím. Ale toto tlačidlo je pravdepodobne za príplatok nakoľko Citelisy ho nemajú.

Re #156553 jurajko: No tieto systémy sa dajú aj vypnúť nakoľko som bol svedkom minimálne dvoch-troch privretí cestujúcich a dokonca s nami šiel vodič aj cca 20 metrov s otvorenými všetkými dvermi lebo sa posúval na zastávke. ?

Re #156555 Peon: Čo viem tak ich majú: TEDOMy, 25Tr - (jediný raz ho použila mamička s kočíkom inak nikdy ich nikto nepoužíva), Citelisy, SORky, CapaCity a aj SOLARISy. Pokiaľ viem tak Citaro ho nemá, ale ten má tuším klasickú STOPku.
http://www.tvba.sk/t/4937/hostom-v-studiu-bol-peter-valky-z-bratislavskej-integrovanej-dopravy/
V 2. polovici roka 2011, alebo koncom roka už v celom kraji by mal fungovať plnohodnotá integrovaná doprava.
Neviem, kedy budú riešiť dopravnú časť projektu: nadväznosti, busmi na stanica, vlakom do mesta atď... ?
Reply on: N/A #156553:
A to vo všetkých nových vozoch je pre výstup s kočíkom alebo invalidným vozíkom osobitné tlačidlo dopytu (ako náhrada za zvonenie 2x)?

V Ikarusoch 435 (aj 415?) je aj /tuším červené/ tlačidlo na znamenie núdze. V iných typoch vozidiel som nič také nepostrehol.
Reply on: luky133 #156550:
To uz je o inom.O neprofesionalnom pristupe ludi zodpovednych za vylepovanie tychto oznamov.Ved ti ani nevedia ako v novych vozoch signalizacie funguju.Uplny debilizmus.Je uplne chore ze nikto v podniku na toto este neupozornil.Dokonca sa aj tusim v prepravnom poriadku stale uvadza ze v nudzi treba zvonit 4x.Ale ako,to tam uz nieje ?
Reply on: Peon #156551:
Ty si asi nepostrehol ze napr.v novych vozoch sa neda privriet cestujuceho.Pretoze dvere maju tlakovy spinac ktory ich opat otvori pri akomkolvek mensom odpore.A zase s otvorenymi sa s vozom nepohnes.Samozrejme ak vylucime nejaku tech.zavadu. ?
Reply on: N/A #156546:
To je to isté ako treba v 0405GN2 s prvých a druhých dverí ustúpiť ak zaznie signal ?
Reply on: luky133 #156550:
Núdza je 4x. A v Tedomoch a pod. je to teda ako riešené? Napr. v prípade, že voz so sebou ťahá privretého cestujúceho, zostáva najosvedčenejším kričanie cestujúcich "ZASTAVTE!!!" ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.