a bez tej karty sa nezaznamenávajú údaje na palubáku, teda oni to spätne nemajú ako zistiť, ale to asi vieš.
A isto vieš aj to, aká je úroveň ovládania funckií palubného počítača medzi vodičmi. Často môže ísť o obyčajnú zábudlivosť, aj keď občas ide o zámer, že si nepotvrdia odchod z konečnej, alebo idú so zastávkami o 2 "pozadu" oproti realite, atď. Teda v danom prípade vodič sifilisu možno ani nevidel na palubáku +4, ale napr +2, alebo -11. Ale keďže sa jedná o druhú kolónu nedivil by som sa, keby išiel vedome na +4. Samozrejme že ho nechcem obhajovať, lebo +4 sa nedá nijako obhajovať.
Ty si sa sťažoval na kolegu? No toto... ? ?
Palubák má každý riadny voz MHD v premávke, aj všetky citelisy.
Tým listom chceli povedať že citelis nemal tú žltú DAT kartu v palubáku, lebo citelisom dali palubáky vľavo hore do panelu takže tú kartu tam nemali ako strčiť. ? Už sa to priebežne upravuje na vozoch, údajne čo som počul tak že tam do tých panelov režú...
Vašu sťažnosť na nedodržanie cestovného poriadku, predčasným odchodom o 23:41 hod. namiesto 23:45 hod. zo zastávky .... smer ...., vodičom autobusu nočnej linky číslo...., dňa ......, sme prešetrili.
V zmysle zákonných ustanovení sme s obsahom Vašej sťažnosti oboznámili službukonajúceho vodiča autobusu. Vo svojom vyjadrení vodič uviedol, že si nie je vedomý toho, že by odchod nedodržal.
Vzhľadom k tomu, že na linke .... premával vodič s vozidlom zn. Citelis – int. č. 2343, ktoré zatiaľ vzhľadom na technické problémy ešte!!! nie je vybavené palubným počítačom!!!, nie je možné dodržanie cestovného poriadku spätne preveriť.
Vedenie dopravnej prevádzky autobusov konštatovalo, že na základe vyjadrenia vodiča, nebolo možné vodičovi nedodržanie cestovného poriadku spätne jednoznačne preukázať. A aj keď nemienia spochybňovať obsah Vašej sťažnosti, jedná sa v tomto prípade o „tvrdenie proti tvrdeniu“ a bohužiaľ nemôžu voči vodičovi realizovať sankčné opatrenia v zmysle Zákonníka práce.
Aj napriek vyššie uvedenému však bol vodič vedením prevádzky autobusov poučený a dôrazne upozornený na povinnosť dodržiavania cestovného poriadku pri obsluhe zastávok, vyplývajúcu pre neho ako vodiča MHD. Zároveň bol upozornený, že prevádzka bude jeho výkonu práce venovať zvýšenú pozornosť a v prípade potvrdenia sa nedostatkov obdobného charakteru, ako je uvedené v sťažnosti, bude vedenie prevádzky postupovať striktne v zmysle Zákonníka práce s tým, že pri ich riešení zohľadní aj túto Vašu sťažnosť.
Zistené skutočnosti Vám dávame na vedomie a za spôsobené nepríjemnosti pri cestovaní MHD sa Vám v mene DPB,a.s. touto cestou ospravedlňujeme.
No áno, keď bude elina do Petržky (obratisko niekde na zelenom fleku pri prozivórnej Y križovatke Jantárova - Rusovská) potom bude 95 iba v úseku Vyšehradská- Bosákova.
Ale dovtedy je ako je a keď sa uzavrie St. Most úplne aj pre MHD, ale elina tam ešte nebude, to sa 95 presmeruje asi cez Bosákovu a Apollo, ale to sa presnejšie ešte nevie, a ani 50 a 78 možno nepôjdu ako by sa zdalo logicky, ale by z toho boli trochu väčšie zmeny linkovania.
Re Mike #143322 : teraz mi napadlo, či tá 95 bude ideálna, lebo nikto nevie, či ten most nakoniec budú rozoberať alebo nie, takže možno sa "dočasne" z 95 stane zberná linka Pe-most/hraničiarov s prestupom na elinu, nie?
Tak základ je do akej vozovne budú zaradené a následne sa bude riešiť výprava na linky. V ideálnom prípade to bude opačne, teda naprv sa rozhodne o linkách a podľa toho sa to zaradí do patričnej vozovne, aj keď tento logickejší postup je v DPB veľmi zriedkavý.
Ale medzi vodičmi a tu diskutujúcimi sa hovorí o 83, politicky je snaha aby najkapacitnejšie autobusy v Petržalke dočasne nahradili električku (teda linky 93 95 98), príp. 68 a potom apodľa toho koľko a či bysa ušli napr. vozovni Trnávka tak 21, možno 31/39. V neposlednom rade súčasné vedenie DPB býva na Dlhých dieloch a oni vždy musia mať to najnovšie, najmodrnejšie, takže možno aj linky 32 133...
Dnes ešte nie je rozhodnuté, na ktoré linky pôjdu mercedesy Capacity.
Nových kĺbových autobusov žiaľ nebude 140, zatiaľ je istých iba 25 ks Capacity a 20ks Sor. Nahradia prenajaté karosy B941/961 z BB, mercedesy z Nemecka, určite nejaké tambusy ktoré sa dovtedy aj samé vyradia a v Petržalke sa dovtedy zlomí rám na ďalších IK 435. Ostatné podľa potreby, prípadne sa navýši stav vozového parku čím by po 5 rokoch opäť vznikla rezerva kĺbových vozidiel v DPB.
Z mojho pohladu jedinou cestou je prekladka trate tak aby ta stanica bola niekde v centre obce.. lenze to dnes len tazko presadis (kvoli financiam aj preto ze by dotknute osoby protestovali)..
a ty si bezchybný,že? všetko si pamätáš... vieš komu môžeš hovoriť ? ja si nespomínam, že by si 48h nazad niekde spomínal konkrétne, ktoré trate by si rušil... ani tu nevidím nikde taký príspevok. Radšej namiesto toho aby si pindal ešte v ďalších piatich príspevkov, môžeš napísať jeden k veci bez toho aby si hodnotil čo a ako dlho viem v hlave udržať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Palubák má každý riadny voz MHD v premávke, aj všetky citelisy.
Tým listom chceli povedať že citelis nemal tú žltú DAT kartu v palubáku, lebo citelisom dali palubáky vľavo hore do panelu takže tú kartu tam nemali ako strčiť. ? Už sa to priebežne upravuje na vozoch, údajne čo som počul tak že tam do tých panelov režú...