Re Mike #143322 : teraz mi napadlo, či tá 95 bude ideálna, lebo nikto nevie, či ten most nakoniec budú rozoberať alebo nie, takže možno sa "dočasne" z 95 stane zberná linka Pe-most/hraničiarov s prestupom na elinu, nie?
Tak základ je do akej vozovne budú zaradené a následne sa bude riešiť výprava na linky. V ideálnom prípade to bude opačne, teda naprv sa rozhodne o linkách a podľa toho sa to zaradí do patričnej vozovne, aj keď tento logickejší postup je v DPB veľmi zriedkavý.
Ale medzi vodičmi a tu diskutujúcimi sa hovorí o 83, politicky je snaha aby najkapacitnejšie autobusy v Petržalke dočasne nahradili električku (teda linky 93 95 98), príp. 68 a potom apodľa toho koľko a či bysa ušli napr. vozovni Trnávka tak 21, možno 31/39. V neposlednom rade súčasné vedenie DPB býva na Dlhých dieloch a oni vždy musia mať to najnovšie, najmodrnejšie, takže možno aj linky 32 133...
Dnes ešte nie je rozhodnuté, na ktoré linky pôjdu mercedesy Capacity.
Nových kĺbových autobusov žiaľ nebude 140, zatiaľ je istých iba 25 ks Capacity a 20ks Sor. Nahradia prenajaté karosy B941/961 z BB, mercedesy z Nemecka, určite nejaké tambusy ktoré sa dovtedy aj samé vyradia a v Petržalke sa dovtedy zlomí rám na ďalších IK 435. Ostatné podľa potreby, prípadne sa navýši stav vozového parku čím by po 5 rokoch opäť vznikla rezerva kĺbových vozidiel v DPB.
Z mojho pohladu jedinou cestou je prekladka trate tak aby ta stanica bola niekde v centre obce.. lenze to dnes len tazko presadis (kvoli financiam aj preto ze by dotknute osoby protestovali)..
a ty si bezchybný,že? všetko si pamätáš... vieš komu môžeš hovoriť ? ja si nespomínam, že by si 48h nazad niekde spomínal konkrétne, ktoré trate by si rušil... ani tu nevidím nikde taký príspevok. Radšej namiesto toho aby si pindal ešte v ďalších piatich príspevkov, môžeš napísať jeden k veci bez toho aby si hodnotil čo a ako dlho viem v hlave udržať.
Tie semafóry sa mi zdajú dosť zle nastavené. Dĺžka cyklu je neprimeraná tomu, že jazdná doba cez úsek je cca 20 sekúnd. Dosť to zdržuje. Podľa môjho názoru stačila značka "Daj prednosť v jazde protiidúcim vozidlám", semafóry sú zbytočné.
Budeš sa čudovať, ale 174 i dolná časť 172 boli postavené práve pre nákladnú dopravu. Konkrétne 172 kvôli napojeniu železiarní v Podbrezovej na železničnú sieť a 174 kvôli prepojeniu hút v Tisovci a železiarní v Podbrezovej a Hronci.
173 vznikla najmä kvôli tomu, že východ Slovenska a Podkarpatskú Rus so zvyškom štátu spájala jediná železnica a tá ešte k tomu bola v súkromných rukách.
A zober si napr. trate 172, 173, 174 o ktorých sme vraveli. Tie asi neboli stavané primárne pre nákladnú dopravu, lebo ako si sám spomenul, vzhľadom na sklonové pomery tam nákladná doprava nie je nejako veľmi možná.
Áno, v tomto som strašný šotouš, priznávam bez okolkov. ? Mám železnicu rád, preto vždy, keď sa hovorí o rušení tratí, začnem najprv uvažovať o tom ako ich zachovať. ?
Ak nie si schopný udržať v hlave informáciu 48 hodín ani vyhľadávať, tak užívaj 5 litrov rybieho tuku denne. Ja ti nebudem každý deň opakovať to isté. Ja nechápem, čo robíš na VŠ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marek
ale určite ty a aj zvyšok diskutujúcich má svoje predstavy, kde by CapaCity boli ideálne... takže môžeš napísať a snáď sa pridajú aj ďalší...