Z mojho pohladu jedinou cestou je prekladka trate tak aby ta stanica bola niekde v centre obce.. lenze to dnes len tazko presadis (kvoli financiam aj preto ze by dotknute osoby protestovali)..
a ty si bezchybný,že? všetko si pamätáš... vieš komu môžeš hovoriť ? ja si nespomínam, že by si 48h nazad niekde spomínal konkrétne, ktoré trate by si rušil... ani tu nevidím nikde taký príspevok. Radšej namiesto toho aby si pindal ešte v ďalších piatich príspevkov, môžeš napísať jeden k veci bez toho aby si hodnotil čo a ako dlho viem v hlave udržať.
Tie semafóry sa mi zdajú dosť zle nastavené. Dĺžka cyklu je neprimeraná tomu, že jazdná doba cez úsek je cca 20 sekúnd. Dosť to zdržuje. Podľa môjho názoru stačila značka "Daj prednosť v jazde protiidúcim vozidlám", semafóry sú zbytočné.
Budeš sa čudovať, ale 174 i dolná časť 172 boli postavené práve pre nákladnú dopravu. Konkrétne 172 kvôli napojeniu železiarní v Podbrezovej na železničnú sieť a 174 kvôli prepojeniu hút v Tisovci a železiarní v Podbrezovej a Hronci.
173 vznikla najmä kvôli tomu, že východ Slovenska a Podkarpatskú Rus so zvyškom štátu spájala jediná železnica a tá ešte k tomu bola v súkromných rukách.
A zober si napr. trate 172, 173, 174 o ktorých sme vraveli. Tie asi neboli stavané primárne pre nákladnú dopravu, lebo ako si sám spomenul, vzhľadom na sklonové pomery tam nákladná doprava nie je nejako veľmi možná.
Áno, v tomto som strašný šotouš, priznávam bez okolkov. ? Mám železnicu rád, preto vždy, keď sa hovorí o rušení tratí, začnem najprv uvažovať o tom ako ich zachovať. ?
Ak nie si schopný udržať v hlave informáciu 48 hodín ani vyhľadávať, tak užívaj 5 litrov rybieho tuku denne. Ja ti nebudem každý deň opakovať to isté. Ja nechápem, čo robíš na VŠ.
niekedy clovek uprednostni aj prechadzku, ja som to tak robil v jednej dedine 2,5 roka ? ale to som robil len ked som mal vela casu, bolo pekne pocasie a busy tam chodili len v dost blbych casoch. Samozrejme v pripade potreby som siahol po IAD
zabudni na to. Ked tam posles minibus, to mozes rovno posielat minibusy z kazdej dediny do okresneho mesta a usetri sa cas na cakani a prestupovani. A celkom urcite to vyjde drahsie, ako autobus cez dedinu.
Tie SORy boli zatial to najspolahlivejsie co sa do DPMB kupilo, a na svoju dobu boli aj dost hospodarne - nehovoriac uz o pomerne nizkej cene. Ze maju rozpacity dizajn je druha vec, ale vsetko je to o peniazoch.
vtedy bola ina doba. Kazdy musel pracovat, kedze na dedine moc roboty nebolo (mali sukromnici neexistovali), vacsina ludi musela dochadzat za pracou do vacsich miest. Nehovoriac o tom, ze tam bolo podstatne viacej ludi v produktivnom veku, kedze platove rozdiely medzi BA a strednym slovenskom boli vyrazne mensie a uz vobec sa nedalo ist pracovat do zahranicia.
Auta boli v pomere k platom podstatne drahsie a tazsie sa zhanali ako teraz (navyse po 89.) vela ludi povazovalo vozenie sa autom za vec prestize. Okrem toho pri dochadzani viacrych ludi sa financne oplati viac auto ako VHD pri sucasnych cenach cestovneho a pohonnych hmot (pokial si doma nechovas trojlitorvy benzin)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marek
dodávka 140 kusov nových kĺbových vozidiel má nahradiť všetky kĺbové tambusy, prenajaté Karosy a Mercedesy a aj 91 kusov Ikarusov 435?