Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #143323:
+ DPB vraví že na tretí tender nemá financie no naozaj určite čaká pokial sor nezačne výrabať Sor City NB 18 v CNG verzii 🙂
Re Mikimaus #143250 : to bol Kadnár, vtedajší GR DPB, súčasný šéf divízie autobusy...
v súčasných spvislostiach odporúčam článok spred viac ako roka 😉

http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/vedenie-dpb-odmieta-ze-preferuje-autobusy-sor.html?page_id=82419
"Generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s., Róbert Kadnár (SDKÚ-DS) tvrdí, že nevie, ako vznikla fáma, že uprednostňujú konkrétneho výrobcu" &
"Chceme použiť maximálnu ochranu pred nekvalitnými a nerenomovanými značkami, ktoré by sa chceli presadiť dumpingovou obstarávacou cenou" ?

Re Mike #143322 : teraz mi napadlo, či tá 95 bude ideálna, lebo nikto nevie, či ten most nakoniec budú rozoberať alebo nie, takže možno sa "dočasne" z 95 stane zberná linka Pe-most/hraničiarov s prestupom na elinu, nie?
Reply on: marek #143321:
Tak základ je do akej vozovne budú zaradené a následne sa bude riešiť výprava na linky. V ideálnom prípade to bude opačne, teda naprv sa rozhodne o linkách a podľa toho sa to zaradí do patričnej vozovne, aj keď tento logickejší postup je v DPB veľmi zriedkavý.
Ale medzi vodičmi a tu diskutujúcimi sa hovorí o 83, politicky je snaha aby najkapacitnejšie autobusy v Petržalke dočasne nahradili električku (teda linky 93 95 98), príp. 68 a potom apodľa toho koľko a či bysa ušli napr. vozovni Trnávka tak 21, možno 31/39. V neposlednom rade súčasné vedenie DPB býva na Dlhých dieloch a oni vždy musia mať to najnovšie, najmodrnejšie, takže možno aj linky 32 133...
Reply on: Mike #143320:

ale určite ty a aj zvyšok diskutujúcich má svoje predstavy, kde by CapaCity boli ideálne... takže môžeš napísať a snáď sa pridajú aj ďalší...
Reply on: marek #143319:
Dnes ešte nie je rozhodnuté, na ktoré linky pôjdu mercedesy Capacity.
Nových kĺbových autobusov žiaľ nebude 140, zatiaľ je istých iba 25 ks Capacity a 20ks Sor. Nahradia prenajaté karosy B941/961 z BB, mercedesy z Nemecka, určite nejaké tambusy ktoré sa dovtedy aj samé vyradia a v Petržalke sa dovtedy zlomí rám na ďalších IK 435. Ostatné podľa potreby, prípadne sa navýši stav vozového parku čím by po 5 rokoch opäť vznikla rezerva kĺbových vozidiel v DPB.
môže mi niekto prezradiť, na ktoré linky budú nasadzované nové vozidlá Mercedes-Benz CapaCity?

dodávka 140 kusov nových kĺbových vozidiel má nahradiť všetky kĺbové tambusy, prenajaté Karosy a Mercedesy a aj 91 kusov Ikarusov 435?
Reply on: S499.1023 #143290:
Mne je to fuk..ja len VRAVIM ,co vraveli sudruhovia z DPB...a aka je realita tzn. ze ONI by si mali prestudovat zakony, skor nez nieco povedia! ?
Neviete niekto prosím, kde v BA sa nachádza Hattalova ulica a ako sa tam dostanem z Petržalky? ?
Reply on: Emo #143310:
Z mojho pohladu jedinou cestou je prekladka trate tak aby ta stanica bola niekde v centre obce.. lenze to dnes len tazko presadis (kvoli financiam aj preto ze by dotknute osoby protestovali)..
Reply on: no.ev.di. #143313:
Spomínal niečo v tom zmysle, že jediné regionálky na Slovensku, ktoré majú zmysel sú Trenčín - Chynorany a Spiššká Nová Ves - Levoča.
Reply on: S499.1023 #143305:
a ty si bezchybný,že? všetko si pamätáš... vieš komu môžeš hovoriť ? ja si nespomínam, že by si 48h nazad niekde spomínal konkrétne, ktoré trate by si rušil... ani tu nevidím nikde taký príspevok. Radšej namiesto toho aby si pindal ešte v ďalších piatich príspevkov, môžeš napísať jeden k veci bez toho aby si hodnotil čo a ako dlho viem v hlave udržať.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #143247:
Tie semafóry sa mi zdajú dosť zle nastavené. Dĺžka cyklu je neprimeraná tomu, že jazdná doba cez úsek je cca 20 sekúnd. Dosť to zdržuje. Podľa môjho názoru stačila značka "Daj prednosť v jazde protiidúcim vozidlám", semafóry sú zbytočné.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #143308:
Budeš sa čudovať, ale 174 i dolná časť 172 boli postavené práve pre nákladnú dopravu. Konkrétne 172 kvôli napojeniu železiarní v Podbrezovej na železničnú sieť a 174 kvôli prepojeniu hút v Tisovci a železiarní v Podbrezovej a Hronci.
173 vznikla najmä kvôli tomu, že východ Slovenska a Podkarpatskú Rus so zvyškom štátu spájala jediná železnica a tá ešte k tomu bola v súkromných rukách.
Reply on: Solider #143309:
Nečítaš. Treba najprv rozmýšľať ako zatraktívniť železnicu. Spôsoby som už načrtol v diskusii, nájdi si ich sám.
Reply on: Emo #143307:
A budeš platiť premávku tých prázdnych alebo poloprázdnych vlakov ty, alebo kto?
Reply on: S499.1023 #143297:
A zober si napr. trate 172, 173, 174 o ktorých sme vraveli. Tie asi neboli stavané primárne pre nákladnú dopravu, lebo ako si sám spomenul, vzhľadom na sklonové pomery tam nákladná doprava nie je nejako veľmi možná.
Reply on: S499.1023 #143297:
Áno, v tomto som strašný šotouš, priznávam bez okolkov. ? Mám železnicu rád, preto vždy, keď sa hovorí o rušení tratí, začnem najprv uvažovať o tom ako ich zachovať. ?
Reply on: ufo #143284:
"Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku."

Tak ono Rakúsko je aj ďaleko väčšia krajina. ?
Reply on: no.ev.di. #143299:
Ak nie si schopný udržať v hlave informáciu 48 hodín ani vyhľadávať, tak užívaj 5 litrov rybieho tuku denne. Ja ti nebudem každý deň opakovať to isté. Ja nechápem, čo robíš na VŠ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.