Reply on: marek #143321:
Tak základ je do akej vozovne budú zaradené a následne sa bude riešiť výprava na linky. V ideálnom prípade to bude opačne, teda naprv sa rozhodne o linkách a podľa toho sa to zaradí do patričnej vozovne, aj keď tento logickejší postup je v DPB veľmi zriedkavý. Ale medzi vodičmi a tu diskutujúcimi sa hovorí o 83, politicky je snaha aby najkapacitnejšie autobusy v Petržalke dočasne nahradili električku (teda linky 93 95 98), príp. 68 a potom apodľa toho koľko a či bysa ušli napr. vozovni Trnávka tak 21, možno 31/39. V neposlednom rade súčasné vedenie DPB býva na Dlhých dieloch a oni vždy musia mať to najnovšie, najmodrnejšie, takže možno aj linky 32 133...
kecho
v súčasných spvislostiach odporúčam článok spred viac ako roka
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/vedenie-dpb-odmieta-ze-preferuje-autobusy-sor.html?page_id=82419
"Generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s., Róbert Kadnár (SDKÚ-DS) tvrdí, že nevie, ako vznikla fáma, že uprednostňujú konkrétneho výrobcu" &
"Chceme použiť maximálnu ochranu pred nekvalitnými a nerenomovanými značkami, ktoré by sa chceli presadiť dumpingovou obstarávacou cenou" ?
Re Mike #143322 : teraz mi napadlo, či tá 95 bude ideálna, lebo nikto nevie, či ten most nakoniec budú rozoberať alebo nie, takže možno sa "dočasne" z 95 stane zberná linka Pe-most/hraničiarov s prestupom na elinu, nie?