da sa L99 odklonit na tu trasu s tym, ze by sa ale musela zaviest L84 aj cez vikendy a zhustit jej premavku
na 7 minut/12/10 a vikendy 12. aby pobrala ludi ? s tym ze by mala preklad z 83 aspon cez vikendy.
nebolo by od veci dať na L88 kĺb ale v opačnom smere prestup z L93/94 na 88 nespravíš, lebo L88 nestojí pri jazde na AS na Auparku. A L83 by sotva posilnili, lebo by DPB argumentoval tým, že od centra po Dúbravku ju posilňuje L34 a potom. Treba vymyslieť niečo iné na obsluhu Einsteinovej ako L84. Ľudia by tam určite radi chodili aj cez víkend, kedy L84 nepremáva. Napr. by sa dalo odkloniť L99 cez Einsteinovu od Farského a potom by cez Dvory šla zjazdom ako L83 k Hálovej a k ŽST Petržalka a po Kopčianskej po svojej starej trase. Ale ani toto sa mi nezdá byť ako ideálne riešenie. Treba najprv než sa niečo presmeruje zistiť odkiaľ tam majú ľudia záujem chodiť a aký interval by tam bolo v skutočnosti potreba, teda či by nebola lepšia linka od Prístavného mostu po Einsteinovej s pokračovaním cez Rusovskú cestu s konečnou na Matadorke/Kopčanoch. Určite sa ešte bude organizácia liniek v Petržalke meniť po zavedení električky, tak treba vyčkať.
by bol problém dať na nej aj víkend dajme tomu int 15-20? veď vtedy je busov dosť... vychádzam z faktu, že dpb teraz nemá busy navyše...
Re #142984 no.ev.di.: ak si si nevšimol, mohla by ich zvážať 183 alebo zhustiť int na 83... a okrem toho tam je 88, nech dajú na ňu kĺb...
Pepa má tu tabuľku odo mňa, ja som to bral na centrálnom sklade tabúľ na Trnávke tam bolo plno kusov týchto tabuliek z 3 druhov: "súťažíme o linku vzornej obsluhy" (zelená, 2 riadky) potom "linka vzornej oblsuhy" - ako na obrázku a "linka vzornej kvality" - (červená, 1 riadok..) aj keď je pravda že týchto tabuliek tám bolo najmenej
Už sa to tu riešilo. Po vybudovaní novej hlavnej stanice všetko od TT, dovtedy ani ťuk. Do myslenia Zločineckej sa nemusím vžívať, to vidím v jasných farbách pred sebou - dva vlaky od Prievidze, jeden od Štúrova, dva od Trnavy, potom štyri hodiny nič...
Zatiaľ čo keby si ho roztrhal, tak stáť nebude? Rušeň treba prepriahať nula- až jedenkrát, čata sa vymení počas normálneho pobytu, ak jazdí jedno aj druhé v takte, na nič sa nečaká.
čiže podľa teba je Filiálka úplná blbosť? Ale uvažuj aspoň v teoretickej rovine, že si v koži našich železníc a chceš tú stanicu tam mať, tak aké vlaky by si tam posielal?
A načo je dobré viesť jeden vlak z jedného konca republiky na druhý, keď skoro v každej významnejšej stanici bude mať tak 10 - 15 minút pobyt (raz preprah rušňa, potom zas výmena vlakovej čaty, alebo čakanie na prípojný vlak vyššej kategórie, alebo na vlak vyššej kateógrie, ktorý bude tento Os predchádazť).
Minimálne tretíkrát opakujem, že by som to riešil tak, že by som ŽIADNE vlaky na Filiálku neposielal. Už si to pochopil, alebo to potrebuješ zopakovať aj štvrtý, piaty, n-tý krát. Momotizmus tebou navrhovaného riešenia, ktoré je PRESNE V duchu tebou kritizovaného systému "odvšadiaľ všade" si možem vyskúšať vždy, keď chcem cestovať do UL a musím losovať, či mám ísť na Masaryčku alebo na hlavní.
tak pre dunca:
a aby sme nezabudli duncik, co povies ludom ked budu musiet ist na elektricku ako sa dopravia na dvory?
L84 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Krasovskeho - Einsteinova - SAV - Prokopa Velkeho
L88 AS MN - Ekon. univ - Nam. Hraniciarov - JUNGMANNOVA - Zaporozska - NM (boli by tam kapacitnejsie vozidla 18 m)
L83 Technopol - Dubravka ako teraz ?
vsetky zmeny samozrejme po dodavke prvych klbovych autobusoch Solarisy by sa pouzili na 96,133, 32, 196 ?
je to kapacitna nahrada plus co sa usetri na 84 mozno ten jeden voz ako spominal kecho dat ho na L83 aby mohla mat troska lepsi interval
tá ich "podpora" "nezávislých" je asi ako "byť len trochu tehotná"....
"Dá sa kandidovať vôbec naraz na primátora aj starostu? " Nikto nepovedal, že Z nemôže byť PRIMÁTOROM mestskej časti... možno to bude čoskoro samostatné mesto... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.