tak čo navrhuješ teda? Aby všetko z TT a GA chodilo na Filiálku? Lebo buď sa bude všetko na daný smer vypravovať z Filiálky alebo pol na pol Hl.st. a Filiálka. Vyjadri sa teda ?
A čo tak predĺžiť nadchod z Predmestia až do podchodu Vinohradov? Načo stavať celú stanicu? Keď budem vychádzať z toho, že vlaky mi v BA nebudú končiť, bude fungovať ITG, tak stačí toľko nástupných hrán, koľko je. Už to len patrične zrekonštruovať, prípadne posunúť nastupišťia tak, aby bol presun medzi nimi čo najkratší.
Btw. Wien Hbf. bude 5 nástupíšť - je tam viacej smerov, preto 5 ale koncepcia taká istá - minimum končiacich vlakov.
prípadne namiesto končenia osobákov v Trenčíne by som to posunul možno do Trenčianskej Teplej, ale to by zas osobáky zo Žiliny končili v Trenč. Teplej a nedostali by sa ľudia na vlaky trate 143. Na posúdenie či by bolo lepšie vlaky končiť v Trenčíne alebo Trenč.Teplej by bolo treba vedieť aké tam sú spojenia, či je aj autobusové spojenie Trenčín - Trenč. Teplice, príp. Trenčín a nejaké dediny na trati 123/124.
Neviem, v živote som tam prestupoval asi 5x a nikdy som si to nemeral. Ale každopádne prestup v peším presunom 500 metrov považujem za dosť na figu prestup.
Re #142907 S499.1023: Do Inpropu na Slovensku (na rozdiel od ČR) nemusí nikto nič dodávať. Všetko je to len na báze dobrovoľnosti.
Vrátili? Oni odtiaľ niekedy odišli? Do databázy inpropu musí dodávať údaje každý dopravca a kvalita výstupu je závislá len a len na kvalite výstupu od dopravcu a kvalite práce s databázou v inprope.
Vylučuje jej postavenie v mieste súčasnej. Miesto Vinohrady/Predmestie je OK, koncepcia dvoch staníc s bonusom prechodu cez cestu už rozhodne nie a iná stanica pre diaľkovú a iná pre regionálnu už vobec nie. Keď, tak súčasnú hl. st. zachovať pre osobné vlaky len ako zastávku, všetko od Kútov až na novú hl. st. a osobáky na Dunajku taktiež začínať končiť tam.
Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
Ako vylučuje tunel postavenie novej stanice? (najskôr ale nebude ani jedno, ani druhé)
V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)
Ústredná stanica by bola fajn Kde navrhuješ?
Šototunel nevyrieši všetko, ale môže pomôcť. Zo Hohora by napríklad mohli končiť vlaky v Rači. Bez ústrednej stanice bude mať každé riešenie nejaké negatívne dôsledky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.