Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #142887:
tak čo navrhuješ teda? Aby všetko z TT a GA chodilo na Filiálku? Lebo buď sa bude všetko na daný smer vypravovať z Filiálky alebo pol na pol Hl.st. a Filiálka. Vyjadri sa teda ?
Reply on: S499.1023 #142905:
A čo tak predĺžiť nadchod z Predmestia až do podchodu Vinohradov? Načo stavať celú stanicu? Keď budem vychádzať z toho, že vlaky mi v BA nebudú končiť, bude fungovať ITG, tak stačí toľko nástupných hrán, koľko je. Už to len patrične zrekonštruovať, prípadne posunúť nastupišťia tak, aby bol presun medzi nimi čo najkratší.

Btw. Wien Hbf. bude 5 nástupíšť - je tam viacej smerov, preto 5 ale koncepcia taká istá - minimum končiacich vlakov.
Reply on: AAA #142902:
prípadne namiesto končenia osobákov v Trenčíne by som to posunul možno do Trenčianskej Teplej, ale to by zas osobáky zo Žiliny končili v Trenč. Teplej a nedostali by sa ľudia na vlaky trate 143. Na posúdenie či by bolo lepšie vlaky končiť v Trenčíne alebo Trenč.Teplej by bolo treba vedieť aké tam sú spojenia, či je aj autobusové spojenie Trenčín - Trenč. Teplice, príp. Trenčín a nejaké dediny na trati 123/124.
Reply on: S499.1023 #142892:
a odkiaľ si to mám vycucať? niekto hovorí, že údržbári to flákajú, niekto, že ledva udržia v premávke to čo máme a niet času na extra údržbu.
Reply on: ufo #142899:
Neviem, v živote som tam prestupoval asi 5x a nikdy som si to nemeral. Ale každopádne prestup v peším presunom 500 metrov považujem za dosť na figu prestup.

Re #142907 S499.1023: Do Inpropu na Slovensku (na rozdiel od ČR) nemusí nikto nič dodávať. Všetko je to len na báze dobrovoľnosti.
Reply on: luky133 #142903:
Vrátili? Oni odtiaľ niekedy odišli? Do databázy inpropu musí dodávať údaje každý dopravca a kvalita výstupu je závislá len a len na kvalite výstupu od dopravcu a kvalite práce s databázou v inprope.
Reply on: Solider #142901:
O úsekovej frekvencii si už niekedy počul?
Reply on: ufo #142900:
Vylučuje jej postavenie v mieste súčasnej. Miesto Vinohrady/Predmestie je OK, koncepcia dvoch staníc s bonusom prechodu cez cestu už rozhodne nie a iná stanica pre diaľkovú a iná pre regionálnu už vobec nie. Keď, tak súčasnú hl. st. zachovať pre osobné vlaky len ako zastávku, všetko od Kútov až na novú hl. st. a osobáky na Dunajku taktiež začínať končiť tam.
Reply on: drink #142898:
Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
Reply on: mhd #142893:
Tak to som zvedavý na systém CP od DPB... ? Žeby sa zase vrátili na cp.sk? ?
Reply on: Emo #142876:
Prečo zrovna Piešťany? Nie je tam ani prestup do iného smeru. Vhodnejší je predsa len TN.
Reply on: 810zssk #142896:
Osobák BA - KE s cestovným časom cez 14 hodín, no super!!! ?
Reply on: S499.1023 #142887:
Ako vylučuje tunel postavenie novej stanice? (najskôr ale nebude ani jedno, ani druhé)

V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)
Reply on: Valec #142879:
Pre zaujímavosť, koľko prejdeš v Prahe pri prestupe medzi A - B?
Reply on: S499.1023 #142887:
Ústredná stanica by bola fajn 🙂 Kde navrhuješ?
Šototunel nevyrieši všetko, ale môže pomôcť. Zo Hohora by napríklad mohli končiť vlaky v Rači. Bez ústrednej stanice bude mať každé riešenie nejaké negatívne dôsledky 😞
Reply on: Mischo1 #142894:
Lebo aj zmluvy maju datum konca svojej platnosti...
Reply on: Emo #142895:
Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam.

Osobne si dokonca myslim ze by kludne mohli jazdit osobaky Bratislava - Kosice..
Reply on: S499.1023 #142890:
A čo by sa získalo Dunčovým návrhom?
Reply on: mhd #142893:
Nechapem to preco doslo k ukončeniu spoluprace s DPB
Nakolko doslo k ukonceniu spoluprace s DPB, prosime ochotnych pouzivatelov, aby v pripade, ze uvidia na zastavke aktualnejsi cestovny poriadok nez je na imhd.sk, aby ho odfotili a poslali mailom na cp.imhd.sk@gmail.com resp. od buduceho tyzdna na cp@imhd.sk.
Dakujeme 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement