nie všetky rýchliky môžu ísť na Filiálku, lebo sú vlaky zo smeru GA, ktoré pokračujú do ČR a Nemecka alebo do Kútov. Zo smeru GA by sa dalo do Filiálky odkloniť 15 párov vlakov podľa aktuálneho GVD. Zo smeru Trnava to je 43 párov vlakov denne. Ale to sa ešte dovtedy všetko zmení, keď sa má medzi BA - TT zaviesť 30min interval a v úseku Pezinok - BA 15min a zo smeru GA má byť interval 30-60min. Vyzerá to skôr tak, že sa na trati Nové Zámky - Galanta - Bratislava,hl.st. - Malacky - Kúty zavedie interval nakoľko vlakov premávajúcich z Nových Zámkov do Kútov málo nie je. Z Kútov do NZ (alebo až do Štúrova) premáva 6 vlakov a z NZ (príp. zo Štúrova) premáva 9 vlakov.
"Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam."
tak čo navrhuješ teda? Aby všetko z TT a GA chodilo na Filiálku? Lebo buď sa bude všetko na daný smer vypravovať z Filiálky alebo pol na pol Hl.st. a Filiálka. Vyjadri sa teda ?
A čo tak predĺžiť nadchod z Predmestia až do podchodu Vinohradov? Načo stavať celú stanicu? Keď budem vychádzať z toho, že vlaky mi v BA nebudú končiť, bude fungovať ITG, tak stačí toľko nástupných hrán, koľko je. Už to len patrične zrekonštruovať, prípadne posunúť nastupišťia tak, aby bol presun medzi nimi čo najkratší.
Btw. Wien Hbf. bude 5 nástupíšť - je tam viacej smerov, preto 5 ale koncepcia taká istá - minimum končiacich vlakov.
prípadne namiesto končenia osobákov v Trenčíne by som to posunul možno do Trenčianskej Teplej, ale to by zas osobáky zo Žiliny končili v Trenč. Teplej a nedostali by sa ľudia na vlaky trate 143. Na posúdenie či by bolo lepšie vlaky končiť v Trenčíne alebo Trenč.Teplej by bolo treba vedieť aké tam sú spojenia, či je aj autobusové spojenie Trenčín - Trenč. Teplice, príp. Trenčín a nejaké dediny na trati 123/124.
Neviem, v živote som tam prestupoval asi 5x a nikdy som si to nemeral. Ale každopádne prestup v peším presunom 500 metrov považujem za dosť na figu prestup.
Re #142907 S499.1023: Do Inpropu na Slovensku (na rozdiel od ČR) nemusí nikto nič dodávať. Všetko je to len na báze dobrovoľnosti.
Vrátili? Oni odtiaľ niekedy odišli? Do databázy inpropu musí dodávať údaje každý dopravca a kvalita výstupu je závislá len a len na kvalite výstupu od dopravcu a kvalite práce s databázou v inprope.
Vylučuje jej postavenie v mieste súčasnej. Miesto Vinohrady/Predmestie je OK, koncepcia dvoch staníc s bonusom prechodu cez cestu už rozhodne nie a iná stanica pre diaľkovú a iná pre regionálnu už vobec nie. Keď, tak súčasnú hl. st. zachovať pre osobné vlaky len ako zastávku, všetko od Kútov až na novú hl. st. a osobáky na Dunajku taktiež začínať končiť tam.
Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
no.ev.di.