Vrátili? Oni odtiaľ niekedy odišli? Do databázy inpropu musí dodávať údaje každý dopravca a kvalita výstupu je závislá len a len na kvalite výstupu od dopravcu a kvalite práce s databázou v inprope.
Vylučuje jej postavenie v mieste súčasnej. Miesto Vinohrady/Predmestie je OK, koncepcia dvoch staníc s bonusom prechodu cez cestu už rozhodne nie a iná stanica pre diaľkovú a iná pre regionálnu už vobec nie. Keď, tak súčasnú hl. st. zachovať pre osobné vlaky len ako zastávku, všetko od Kútov až na novú hl. st. a osobáky na Dunajku taktiež začínať končiť tam.
Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
Ako vylučuje tunel postavenie novej stanice? (najskôr ale nebude ani jedno, ani druhé)
V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)
Ústredná stanica by bola fajn Kde navrhuješ?
Šototunel nevyrieši všetko, ale môže pomôcť. Zo Hohora by napríklad mohli končiť vlaky v Rači. Bez ústrednej stanice bude mať každé riešenie nejaké negatívne dôsledky
Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam.
Osobne si dokonca myslim ze by kludne mohli jazdit osobaky Bratislava - Kosice..
Nakolko doslo k ukonceniu spoluprace s DPB, prosime ochotnych pouzivatelov, aby v pripade, ze uvidia na zastavke aktualnejsi cestovny poriadok nez je na imhd.sk, aby ho odfotili a poslali mailom na cp.imhd.sk@gmail.com resp. od buduceho tyzdna na cp@imhd.sk.
Dakujeme
Solider