Ved som to tu uz 2x pisal. Pomocny pohon pri 21TrACI ma byt len na presuny medzi DD a vozovnou!
Ze sa tu ako prva bude skusa 21TrACI dava logiku - ked sa take planju nakupovat, a ked musia prejst homologizaciou, tak je to logicke. Osobne si myslim, ze ked 21TrACI dostane homolog. dostane ju aj ta ista verzia bez pomocneho motora.
Co viem (zatial som to nevidel na vlastne oci) stahovanie a nasazdovanie palic sa da urobit automaticky, tak isto je mozne prepnut na pomocny pohon aj pocas jazdy. To nasadzovanie vyzera asi tak, ze nad trolejmi su take striesky a vodic sa "len" musi trafit zhruba tam a malo by sa to automaticky nasadit. Aka je prax, to neviem.
Ked sa mi bude chciet, dam niekde odkaz na fotky - aby ste mali predstavu.
Ze sa tu ako prva bude skusa 21TrACI dava logiku - ked sa take planju nakupovat, a ked musia prejst homologizaciou, tak je to logicke. Osobne si myslim, ze ked 21TrACI dostane homolog. dostane ju aj ta ista verzia bez pomocneho motora.
Co viem (zatial som to nevidel na vlastne oci) stahovanie a nasazdovanie palic sa da urobit automaticky, tak isto je mozne prepnut na pomocny pohon aj pocas jazdy. To nasadzovanie vyzera asi tak, ze nad trolejmi su take striesky a vodic sa "len" musi trafit zhruba tam a malo by sa to automaticky nasadit. Aka je prax, to neviem.
Ked sa mi bude chciet, dam niekde odkaz na fotky - aby ste mali predstavu.
ceco
1, Trejsina /21Tr/ moze mat automaticke spustanie zberacov - treba par desiatok tisic na jedno vozidlo /SKK/
2, DO kopca to s dieselagregatom nevyjde viac ako 15 km/h /zbohom Dlhe diely na trejsinu, treba tam dat troleje na plnu premavku/
3, Ten dieselagregat je fakt len nudzovy, nevytiahne viac ako 35 km/h na rovnej ceste /zbohom Zelezna, vsak tam su tie macacie hlavy a cesta je deravejsia ako Emental, tam by sa to nove vozidlo donicilo po troch dnoch.../
Takze trejsina na diesel fakt asi len pri vypadkoch...
Mohla by vsak zachadzat v Trnavke, Dolnych Honoch - tam je to rovne a na rychlosti moc nezalezi; skor ako pomocny spoj; alebo ako nocak so zachadzanim.