Reply on: Mike #135939:
Na L81 zriedili interval na 8min a autobusy chodili narvané a to sa dopravnému podniku páčilo lebo autobus, ktorý nepraská vo švíkoch nie je využitý (s)proste. Spomínam si na to živo ako sa ľudia ledva dostali do autobusu na Kremnickej a na Einsteinovej ľudia museli použiť 180 alebo 90. Teraz vraj situácia v Solarisoch na L88 nie je lepšia, ráno by to potrebovalo tých 6minút, aspoň od 6:45 do 7:45
Technopol
- ad interval, nemám rád ak tu niekto spomína že dnešný 4 min. interval je lepší ako 8 min predtým (rétorika DPB), lebo ako tu niekde už dunèo spomínal tak ak dáme dokopy interval ex 78, 85, 95 tak tie linky mali ( Romanova - šafko/mala scena) lepší interval ako dnešná 95 - to je fakt.
Na druhej strane nedá sa to porovnávať, lebo dnes si s 95 rýchlejšie na šafku ako predtým, obsluhuje iné územie (menšie = niekde zlepšenie, niekde zhoršenie) atï. , + treba povedať ,že kvoli nedostatku vozov a vodièov by sa v prípade ,že by nedošlo k prelinkovaniu tie intervali na ex linkách zhoršovali.
Ja proti zmenám niè nemám ale nepáèi sa mi ako je to vždy prezentované.
V 1. prípade sa ve¾mi dobre pamätám ako písali že ako kompenzácia za zrušenie L 181 bude lepší interval na 81 (tých 8 min) èo je pravda, avšak 81/181 bol 6 min = zhoršenie.
V 2. prípade platí to isté ,všade len písali ako vynikajúci 3-4 min. interval nahradí ten zlý, otrasný 8 -10 -12 min. , ale ranná špièka 95 s 3 min intervalom = 20 spojov vs. 78 (8min)+ 95 (8) + 85 (12) = 20 spojov za hodinu.