http://bratislava.sme.sk/c/5008949/obrie-autobusy-pre-mhd-doda-mercedes.html
"Nové vozidlá nasadia na nosné linky. Sú to napríklad tie, ktoré spájajú mesto s Petržalkou. Zahradník zatiaľ nechcel povedať, ktoré to presne budú. „V januári môže byť situácia iná, ako by sme ju modelovali teraz," tvrdí" takže nenápadne spraví z 68/95-ky krátke linky s takým intervalom, že sa budú vozy dobiehať na zastávke? ?
"mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy."
Také v podstate už existujú: 88 a 96. A ani tie nie je DPB schopný kompletne pokryť Solarismi. Ešte donedávna sa vedľa v dispečerskom pravidelne písalo o "nízkopodlažných" vozoch na týchto linkách.
"- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)"
A vtedy Ti aj bolo vysvetlené, že by to bola blbosť.
"- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb"
Pôvodne ten súbeh nebol takmer žiadny. Že to neskôr dodrbali naštvalo aj mňa.
81 mala 12minút akurát tak mimo špičky a jedine cez prázdniny v poobednej špičke, mala 12min do riti! Veď držím ten vytlačený CP z imhd.sk v rukách, tak myslíš, že si vymýšľam?
Vieš, to máš pravdu, že je drahší. Ale mne osobne je to už jedno (a myslím, že aj 99 % cestujúcich). Hlavne, že budú nové vozidlá, ktoré tak potrebujeme.
No od Teba som ani nečakal inú odpoveď. 81 mala 12 minút v špičke, za tým si stojím. 93 a 94 - tam bolo tiež určite viacej. A keby aj nie, tak aj tak máme dnes lepšie intervaly ako vtedy. A ešte by ma zaujímalo, na základe čoho považuješ linky 80, 82, 85, 86, 90, 92, 96, 97, 180, 198 za záprdky. Preto, že si nimi necestoval? ?
mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.
DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.
68, 93, 94, 95 - to sú linky dokonca nie s intervalom 6 minút, ale 4 minúty v rannej špičke. A napriek tomu sa na takej 68 stáva, že nepoberie všetkých ľudí. Potom je tu ešte linka 98 s intervalom 6, ale tam veľmi nepoznám situáciu, nechodím tou linkou. ?
To druhé, teda že na kĺbové poradia sa nasadzujú krátke vozidlá. Najnovším príkladom je linka 50 (predtým kompletne kĺbová), kde sa práve z dôvodu nedostatku kĺbákov prešlo na sólo autobusy za súčasného skrátenia intervalu. Aj na ostatných kĺbových linkách bežne stretneš 1 - 2 sóla. A to sa netýka len Petržalky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
"Nové vozidlá nasadia na nosné linky. Sú to napríklad tie, ktoré spájajú mesto s Petržalkou. Zahradník zatiaľ nechcel povedať, ktoré to presne budú. „V januári môže byť situácia iná, ako by sme ju modelovali teraz," tvrdí" takže nenápadne spraví z 68/95-ky krátke linky s takým intervalom, že sa budú vozy dobiehať na zastávke? ?