LAZ nie je bieloruský ale ukrajinský autobus, takže pochybujem, že by Lukašenko uvoľnil devízy. Ale MAZ je vyrábaný na základe licencie staršieho Neoplanu a nie je úplne nanič.
Ak sú na klimatizáciu pripravené také mestá ako Temešvár a Solún, tak by s tým hádam ani BA nemusela mať problém.
Mňa tiež strašia legionellou a som tu ? .
ten rozdiel u busov je minimalny. Cca 500.000 vzkm. Z toho napriklad len 70.000 sa usetrilo vystavbou Petrzalskej vozovne. Alebo aj to, ze taka L33 presla pod draty, takze je u trolejbusov.
aha. Potom je tu este otazka, ci sa pod pojem "klbovy autobus" vmesti aj "2-klbovy". SOR nemal sancu lebo nema 4-napravovy autobus, ale 4 napravy ma aj Volvo ci VanHool.
Re #135809 kecho: "po mesačnom vyhodnocovaní jednej ponuky" v tomto pripade bol dovod iny.
Pocet stojacich cestujucich stanovuje vyrobca, obmedzeny je hlavne napravovym tlakom. Proste normovanych Slovakov sa vmesti viac ako normovanych Nemcov.
Podmienka bola minimalne 45 sedadiel a minimalne 185 cestujucich spolu.
MatejBA: Hmm tak ano ale no som zvedavý ak by sa nedajbože pokazila tak dúfam že sa otvoria tie malé vetráčiky ale tak no snaď sa také nič nestane, preto bol by som rád a dúfam teda stále že budú mať tie tmavé okná, aspoň by sa nemusela tak často a moc púšťať tá klíma
Kami: No čo sa týka tých vetrákov, dúfam že nebudú na zámok, lebo neviem či ste si niekto všimol ale na 1999, tak ten ich má na zámok či čo, proste neotvoríte ich, tuším ich otvára len vodič pomocou na palubovke alebo ručne s nejakým kľúčom.
No bolo by fajn keby nemali proste také vetráky, to je tuším jediná mucha na Capacity - 1999
Ale prd! Čo meleš ?
- 12minút v špičke mali L80,82,86,89,90,97 a 180
- 68,93 a 94 mali 6minút počas špičky
- 78,83 a 84 mali 8/15/10 - 78 mala dokonca aj poobede 8 minút
- 81 mala 8/12/10
- 95 a 88 mali 8/15/8 myslím
- 92 bez zmeny
- 85 mala interval 12/-/15
- 96 tak ako pred rokom 8/-/10
- 198 10/-/10/
interval horší ako 10min počas špičky mali len také záprdky čo ani nepremávali do centra (86,89,92,97,96,198) alebo v ňom mali 1-2 zastávky (80,82,85,90,180). 95 a 88 mali dokopy silnú kapacitu, ešte ak sa k tomu priráta aj 78, ktorá vozila ľudí kúsok od Šafka k Malej Scéne, tak vzíde z toho, že kapacita akú ponúka L95 dnes oproti 78+88+95 je jeden veľký o*** zo strany DPB na cestujúcich, ktorým sluboval nosnú linku zo Šafka v intervale 3minúty počas špičky ?
Ja som sa SORom vzpieral ale keď už vidím, že náš vozový park v kategórií krátkych vozidiel ovládnu SORy tak prečo by to tak nemohlo byť aj v kategórií dlhých autobusov? Okrem toho je kríza, mali by sme jedného dodávateľa autobusov, ktorý by dodával aj náhradné diely, ktoré by boli v podstate použiteľné pre všetky vozidlá.
Souhlasím. V první řadě je potřeba řešit u vozového parku autobusů DPB kvantitu a ne image.
Nic proti Mercedesu, mně se Citara líbí a moc, jen mi nejde do hlavy, proč zrovna Capacity? Autobus, který nemá o 10% větší kapacitu ani náhodou, ale je o pár milionu dražší než kloubové Citaro.
Bratislava sa delí na dve časti. Jedná kde pomaly každý druhý mesiac posilňujú dopravu, vznikajú nové linky (tú netreba menovať). A druhá časť kde zhusťujú intervaly, ale aj skracujú s tým, že tam jazdia potom krátke busy atď... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
Souhlasím. V první řadě je potřeba řešit u vozového parku autobusů DPB kvantitu a ne image.
Nic proti Mercedesu, mně se Citara líbí a moc, jen mi nejde do hlavy, proč zrovna Capacity? Autobus, který nemá o 10% větší kapacitu ani náhodou, ale je o pár milionu dražší než kloubové Citaro.