Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #135901:
keď už môže SOR chodiť na 151 tak prečo ju nespoja s L51?
Reply on: S499.1023 #135906:
pozriem si aké má žemle jedna pekáreň a druhá, a podľa kvality výrobku vypíšem dva odlišné tendre, prípadne si zistím počet výrobkov predaných a do druhého tendra dám podmienku o predaní 10 000ks žemlí ak viem, že jedna pekáreň to spĺňa a druhá nie. Ešte môžem aj ako hlavný faktor do posudzovania tendra dať cena/ks.
Reply on: no.ev.di. #135904:
Tak pre menej chápavých zopakujeme aj to, čo napísali: Chceš kúpit 100 žemlí. Z akéhosi Dunčoidného dovodu chceš, aby polovica z nich bola z jednej pekárne a polovica z druhej. Ako napíšeš podmienky tendra?
Reply on: Mike #135901:
čo je vôbec lepší voz? Iveco Daily Way alebo Mercedes Sprinter?
Reply on: S499.1023 #135880:
nechápem ťa čo chceš počuť odo mňa alebo na čo presne narážaš v mojom príspevku.

Ak chceš počuť čo, tak by som v podmienkach tendra kládol dôraz na také kategórie aby mohol vyhrať ten autobus, ktorý chcem, teda poznať jeho parametre a nastaviť tender tak nejak - cena, dĺžka, kapacita, výkon,... DPB to už spravil tak, keď ušil na mieru tender pre SOR 10.5 C/BN
Reply on: luky133 #135899:
ja som aj bol v liščom udoli a mam aj fotky stade stoho dna zamestnancov mhd
?
?
Reply on: Viliam22 #135891:
Tak tipujem že to bude do lokality ktorá sa tu pred časom rozoberala, ak si dobre paamätám tam bývaš.. ?
Len by sa hodilo už dokúpiť nejaké iveká dajly waj, lebo už dnes nie je šnca so 6 vozmi vypraviť 6 liniek, zvlášť keď sú to vozy poruchové a aj oni chodia na rôzne garančky, prehliadky a údržby.. 180 býva pravidelne cng vrak (1701) a 151 často sor..
Som ani nevedel, že DPKV usporiadal deň pre zamestnancov v Líščom údolí. ? Ale je pekné, že aj na toto myslia. Za minulého vedenia také niečo nebolo nie? ?
Reply on: mato.zak #135896:
posli ich na mail niekomu z imhd timu. Najsi si tu kontakty.
Reply on: enge2 #135893:
Ta linka cestou isto "trosicku" zabludi do Karlovej Vsi ?
Reply on: JamaVOku #135895:
ja by som chcel pridavať fotky na imhd.sk
Reply on: mato.zak #135894:
Povedz co chces vediet
je tu niekdo kdo mi poradi
a jee tu vobec niekto
Reply on: kacka #135892:
az bude pan z. kandidovat aj do poslaneckeho bordelu v dubravke ?
Reply on: Viliam22 #135891:
povedali aj kedy? ? +- rok ?
V najnovšom Nastúpte, prosím spomínali, že minibusové linky sa budú rozširovať a najbližšie by mala pribudnúť v Dúbravke, no veď uvidíme ☺
Reply on: no.ev.di. #135821:

1) Nevedel, lebo autobus nie je rožok, ktorý by mal cenovku.
2) Prečo s DPH, keď každý DP, ktorý poznám, JE platcom DPH?
Reply on: Valec #135882:

Že to předsedovi bylo odsouhlasené...
Reply on: Ámos #135876:

No dobrá, ale Ikarusy 280 jsou pryč a nenahradily se ničím novým. Ještě v roce 2001 jich Bratislava měla určitě přes 100 kusů, ale od té doby se žádný kloubový autobus nenakoupil. Tak se ptám, jak je to možné? Buď se škrtaly spoje a prodlužovaly intervaly, nebo se na bývalá kloubová pořadí nasazovaly standardní autobusy.

Já psal hlavně o Petržalce a ta s 33 nesouvisí.
Reply on: no.ev.di. #135866:

To záleží na tom, jakou cenu si zákazník vysoutěží. Pokud si dobře pamatuju, kloubová Citara nabízel před rokem Mercedes Praze asi za 10,5 milionu Kč vč. DPH - tedy za cca 400 000 €. Jestli pro Bratislavu o metr a půl delší Capacity stojí 585 000 €, tak je to teda kauf. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.