Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #135864:
Vieš, to máš pravdu, že je drahší. Ale mne osobne je to už jedno (a myslím, že aj 99 % cestujúcich). Hlavne, že budú nové vozidlá, ktoré tak potrebujeme.
Reply on: Emo #135917:
81 mala 8/12/10. Cestoval som ňou každé božie ráno do školy. (2002-2004)
Reply on: MatejBA #135865:
Tam to ale bolo mierne ináč: "Za Slovensko, za Tatry, ruším linku 33". ?
Reply on: no.ev.di. #135868:
No od Teba som ani nečakal inú odpoveď. 81 mala 12 minút v špičke, za tým si stojím. 93 a 94 - tam bolo tiež určite viacej. A keby aj nie, tak aj tak máme dnes lepšie intervaly ako vtedy. A ešte by ma zaujímalo, na základe čoho považuješ linky 80, 82, 85, 86, 90, 92, 96, 97, 180, 198 za záprdky. Preto, že si nimi necestoval? ?
Reply on: Emo #135912:
mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.

DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.
Reply on: m@rtin #135861:
68, 93, 94, 95 - to sú linky dokonca nie s intervalom 6 minút, ale 4 minúty v rannej špičke. A napriek tomu sa na takej 68 stáva, že nepoberie všetkých ľudí. Potom je tu ešte linka 98 s intervalom 6, ale tam veľmi nepoznám situáciu, nechodím tou linkou. ?
Reply on: Emo #135912:
no na L20,31,39,61 a 63 som ešte sólo nevidel
Reply on: Emo #135911:
a súťaž na vozidlá do 11m bola v súlade so zákonom? kto ešte mal šancu uspieť v tomto tendri okrem SORu?
Reply on: m@rtin #135887:
To druhé, teda že na kĺbové poradia sa nasadzujú krátke vozidlá. Najnovším príkladom je linka 50 (predtým kompletne kĺbová), kde sa práve z dôvodu nedostatku kĺbákov prešlo na sólo autobusy za súčasného skrátenia intervalu. Aj na ostatných kĺbových linkách bežne stretneš 1 - 2 sóla. A to sa netýka len Petržalky.
Reply on: no.ev.di. #135904:
To si nie som moc istý, či je to v súlade so zákonom. Povedal by som, že nie.
Reply on: no.ev.di. #135908:
Oprav ma ak sa mýlim, ale v minulosti to tak bolo. A keďže SORka mala problémy s otáčaním na Lopeníckej, tak sa to rozdelilo na 51 a 151.
Reply on: Kami #135875:
"normovanych Slovakov sa vmesti viac ako normovanych Nemcov" a normovaných Nemcov o 100% viac ako normovaných Američanov 🙂 proste, sme chudší národ 🙂
Re #135882 Valec: "u nás sa autobusy neumývajú" zabudol si dodať, že u nás iba majú "certifikát o vyčistení" ?
Re #135883 kacka: niekde som čítal, že to hasiace zariadenie tiež zhorelo 🙂 ale neviem, čo je na tom pravdy...
Re #135884 kacka: ja viem, ale skúsiť by to mohli - veď dpb denne vypravuje historické vozidla 😉
Re #135893 enge2: a si nechci ani predstaviť, čo nastane, keď bude kandidovať na primátora BA ?
Re #135897 810zssk: bude mať trať Pri Kríži - DD? 😉
Reply on: Mike #135901:
keď už môže SOR chodiť na 151 tak prečo ju nespoja s L51?
Reply on: S499.1023 #135906:
pozriem si aké má žemle jedna pekáreň a druhá, a podľa kvality výrobku vypíšem dva odlišné tendre, prípadne si zistím počet výrobkov predaných a do druhého tendra dám podmienku o predaní 10 000ks žemlí ak viem, že jedna pekáreň to spĺňa a druhá nie. Ešte môžem aj ako hlavný faktor do posudzovania tendra dať cena/ks.
Reply on: no.ev.di. #135904:
Tak pre menej chápavých zopakujeme aj to, čo napísali: Chceš kúpit 100 žemlí. Z akéhosi Dunčoidného dovodu chceš, aby polovica z nich bola z jednej pekárne a polovica z druhej. Ako napíšeš podmienky tendra?
Reply on: Mike #135901:
čo je vôbec lepší voz? Iveco Daily Way alebo Mercedes Sprinter?
Reply on: S499.1023 #135880:
nechápem ťa čo chceš počuť odo mňa alebo na čo presne narážaš v mojom príspevku.

Ak chceš počuť čo, tak by som v podmienkach tendra kládol dôraz na také kategórie aby mohol vyhrať ten autobus, ktorý chcem, teda poznať jeho parametre a nastaviť tender tak nejak - cena, dĺžka, kapacita, výkon,... DPB to už spravil tak, keď ušil na mieru tender pre SOR 10.5 C/BN
Reply on: luky133 #135899:
ja som aj bol v liščom udoli a mam aj fotky stade stoho dna zamestnancov mhd
?
?
Reply on: Viliam22 #135891:
Tak tipujem že to bude do lokality ktorá sa tu pred časom rozoberala, ak si dobre paamätám tam bývaš.. ?
Len by sa hodilo už dokúpiť nejaké iveká dajly waj, lebo už dnes nie je šnca so 6 vozmi vypraviť 6 liniek, zvlášť keď sú to vozy poruchové a aj oni chodia na rôzne garančky, prehliadky a údržby.. 180 býva pravidelne cng vrak (1701) a 151 často sor..
Som ani nevedel, že DPKV usporiadal deň pre zamestnancov v Líščom údolí. ? Ale je pekné, že aj na toto myslia. Za minulého vedenia také niečo nebolo nie? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement