ešte si tam zabudol zarátať aj 28, neskôr 88, ktorá tiež išla časť trasy cez most (Bosákova-Šafko) zároveň so 45(95), 37(78) a 113(85?)
Re #135936 Valec: a ako bonus by si po zaplatení poplatku mohol napísať do toho certfikátu aj dátum ?
To by bol originálny nápad, niekde majú ako atrakciu prejazd myčkou, u nás by to bola ukážka kompletného čistenia a dezifikovania (čítaj ako nalepenia nálepky).
Na L 81 bol interval 12 minút, ale ešte v dobe keï premávala aj L 181 ->(12 minút) , takže v preklade mali interval 6 minút. Potom DPB spravil krok že ich zlúèia s tým že posilnia interval L 81 na 8 minút.
- ad interval, nemám rád ak tu niekto spomína že dnešný 4 min. interval je lepší ako 8 min predtým (rétorika DPB), lebo ako tu niekde už dunèo spomínal tak ak dáme dokopy interval ex 78, 85, 95 tak tie linky mali ( Romanova - šafko/mala scena) lepší interval ako dnešná 95 - to je fakt.
Na druhej strane nedá sa to porovnávať, lebo dnes si s 95 rýchlejšie na šafku ako predtým, obsluhuje iné územie (menšie = niekde zlepšenie, niekde zhoršenie) atï. , + treba povedať ,že kvoli nedostatku vozov a vodièov by sa v prípade ,že by nedošlo k prelinkovaniu tie intervali na ex linkách zhoršovali.
Ja proti zmenám niè nemám ale nepáèi sa mi ako je to vždy prezentované.
V 1. prípade sa ve¾mi dobre pamätám ako písali že ako kompenzácia za zrušenie L 181 bude lepší interval na 81 (tých 8 min) èo je pravda, avšak 81/181 bol 6 min = zhoršenie.
V 2. prípade platí to isté ,všade len písali ako vynikajúci 3-4 min. interval nahradí ten zlý, otrasný 8 -10 -12 min. , ale ranná špièka 95 s 3 min intervalom = 20 spojov vs. 78 (8min)+ 95 (8) + 85 (12) = 20 spojov za hodinu.
http://bratislava.sme.sk/c/5008949/obrie-autobusy-pre-mhd-doda-mercedes.html
"Nové vozidlá nasadia na nosné linky. Sú to napríklad tie, ktoré spájajú mesto s Petržalkou. Zahradník zatiaľ nechcel povedať, ktoré to presne budú. „V januári môže byť situácia iná, ako by sme ju modelovali teraz," tvrdí" takže nenápadne spraví z 68/95-ky krátke linky s takým intervalom, že sa budú vozy dobiehať na zastávke? ?
"mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy."
Také v podstate už existujú: 88 a 96. A ani tie nie je DPB schopný kompletne pokryť Solarismi. Ešte donedávna sa vedľa v dispečerskom pravidelne písalo o "nízkopodlažných" vozoch na týchto linkách.
"- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)"
A vtedy Ti aj bolo vysvetlené, že by to bola blbosť.
"- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb"
Pôvodne ten súbeh nebol takmer žiadny. Že to neskôr dodrbali naštvalo aj mňa.
81 mala 12minút akurát tak mimo špičky a jedine cez prázdniny v poobednej špičke, mala 12min do riti! Veď držím ten vytlačený CP z imhd.sk v rukách, tak myslíš, že si vymýšľam?
Vieš, to máš pravdu, že je drahší. Ale mne osobne je to už jedno (a myslím, že aj 99 % cestujúcich). Hlavne, že budú nové vozidlá, ktoré tak potrebujeme.
no.ev.di.