http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-palisadach-rozsirili-zastavku-mhd.html?page_id=134338
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/historicka-elektricka-jazdi-sporadicky.html?page_id=134339
"ide o unikátny jediný historický voz, ktorý by sa prípadnými pravidelnými jazdami úplne zničil"
http://www.bratislavskenoviny.sk/buxus/generate_page.php?page_id=134333
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/sutaz-na-velkokapacitne-autobusy-vyhral-mercedes.html?page_id=134195
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/historicka-elektricka-jazdi-sporadicky.html?page_id=134339
"ide o unikátny jediný historický voz, ktorý by sa prípadnými pravidelnými jazdami úplne zničil"
http://www.bratislavskenoviny.sk/buxus/generate_page.php?page_id=134333
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/sutaz-na-velkokapacitne-autobusy-vyhral-mercedes.html?page_id=134195
no.ev.di.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.
DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.