http://bratislava.sme.sk/c/5008949/obrie-autobusy-pre-mhd-doda-mercedes.html
"Nové vozidlá nasadia na nosné linky. Sú to napríklad tie, ktoré spájajú mesto s Petržalkou. Zahradník zatiaľ nechcel povedať, ktoré to presne budú. „V januári môže byť situácia iná, ako by sme ju modelovali teraz," tvrdí" takže nenápadne spraví z 68/95-ky krátke linky s takým intervalom, že sa budú vozy dobiehať na zastávke? ?
"Nové vozidlá nasadia na nosné linky. Sú to napríklad tie, ktoré spájajú mesto s Petržalkou. Zahradník zatiaľ nechcel povedať, ktoré to presne budú. „V januári môže byť situácia iná, ako by sme ju modelovali teraz," tvrdí" takže nenápadne spraví z 68/95-ky krátke linky s takým intervalom, že sa budú vozy dobiehať na zastávke? ?
no.ev.di.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.
DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.