Nedokážem pochopiť tu debilinu že bol som na Svetovom pohári v Čunove. Včera keď bolo tam málo ludí vypravili na posilovú linku 299 kĺbové autobusy. Ale dnes... Dnes keď išlo milión ludí tak náhodou vypravili krátke autobusy.... Chápete tú stupiditu Dopravného podniku..... ?
To vlastne nemusím diskutovať vôbec, lebo dopravné vzdelanie nemám žiadne, technické detaily absolútne neovládam. A to, že mám vlaky alebo MHDčku rád nestačí. Jedine do linkovania v Petržke by som dačo mohol asi hovoriť, keďže tam žijem ale to maximálne o linkách 68,83,92,95,96 a 196.
Vidím, že čerpáš akurát zo Zašlapaných projektov, tak neviem, či má zmysel s tebou vôbec diskutovať. ŠM 16,5 sa nedostala do výroby preto, že o ňu dopravcovia nemali záujem. Uvedom si, KEDY bola ŠM 16,5 a KEDY sa začali dovážať Ikarusy.
Kyklop nemohol sergeja prekonať, lebo to bola lokomotíva inej kategórie a hlavne už v okamihu svojho vzniku úplne zbytočná.
A vlakové kúrenie pomaranča sa muselo dovážať zo zlej imperialistickej cudziny (parné generátory Clayton a Vapour Heatingä, lebo súdruhovia to nedokázali, museli najprv nejaké rozobrať a potom "reverse enginnering" (ak vieš, čo to je) vyrobiť.
Proste tie ospevovaní stroje NEMALI celkové prevedenie o riadny čas vpred.
Stále a dookola opakuješ jednu chybu - vstupuješ do diskusií o veciach , o ktorých NIČ nevieš nie s úmyslom sa poučiť ale s úmyslom ukázať iným, ako to je, ako je to správne a ako to treba robiť.
O somárovi viem, že je to dosť zaostalé za očakávaniami v tom, že to má byť náhrada za 770 a 771. Ale čo znamená slovo peršing tak to neviem, viem len že sa používa na rušne radu 162,262 a 362. Ja dobre viem, že komunisti boli aj tu, inak by sme na tom neboli tak shitne, rozhodne by neboli také "dobré" (vynútené) konexie so ZSSR. Teda ak aj uznám, že Pomaranče neboli niečo extra, tak Kyklop už rozhodne Sergeja prekonal. Aspoň to, že Kyklop a Pomaranč mohli ťahať osobné vlaky lebo mali vykurovanie pre vozne, čo Sergej nemal, tak ostali mu len náklaďáky. Nechápem čo sa vtedy sovieti snažili zakryť to, že niekto vie vyrobiť výkonnejší stroj s celkovým prevedením o riadny čas vpred, čo sa potvrdilo aj s Karosou ŠM 16,5 alebo pri Pražskom metre, kde to skončilo na RVHPéčke...
Tak čítaj po rade, hlupko:
1) Tú obľúbenosť som zobral od rušňovodičov. A odkiaľ si ty zobral dokonalosť pomarančov?
2) Ten dokument som videl dávno predtým, než teba iekto nanavigoval na jeho existenciu. Ale keďže mám akosi aj iné vedomosti, tak ho nemusím brať ako Písmo sväté.
3) Zatiaľ čo prvé československé lokomotvy množstov závad nemali? Sa spýtaj svojho ocka, prečo sa peršing volá peršing a somár somár? A pomaranč bol ecelentne tichá lokomotíva? Môžem ťa uistiť, že hluk na stanovišti rušňovodiča bol v sergeji neporovnateľne, rádovo nižší, ako na stanovišti pomaranča.
4) Nikdy som sa netváril, že za komunistov sa NEmuselo odstupovať od nejakých projektov, ale pomaranč mal ďaleko nádejnému alebo technicky vyspelému.
5) Proti komunizmu som určite spravil viac ako ty, tak si nevytieraj papuľu mojou osobou a už vôbec nie v tejto veci. Vôbec neviem, čo vlastne do tejto diksusie ťahá komunistov, to ako myslíš, že TU komunisti neboli, len v Rusku?
Ty by si tiež povedal všeličo a môžem ťa uistiť, že nielenže nerozumieš lokomotívam podrobne - ty im nerozumieš vôbec a iným témam, o ktorých sa tu snažíš diskutovať, tiež nerozumieš vôbec.
Nie, to som nikde nepísal, to si tak môže prekrútiť len hlupák tvojho formátu. Ja som písal len to, že služba na pomaranči bola pre rušňovodiča utrpením, zatiaľ čo na sergeji mal dovtedy nevídaný komfort. Takže za pomarančami, ktoerých výroba z politických dôvodv nepokračovala, plačú len nekvalifikovaní šotouši.
Tak to určite to dokazuje nasledovný fakt pri električkách. Kým mnoho vozov napr. typu KTM8 v Rusku či na ukraine dávno zhnilo, staršie T3jky v ich ťažkých podmienkach sa držia dlhšie.
V súvislosti s tým režimom to dáva logiku, len nedáva logiku jedna vec - nejaké obchodovanie na úrovni staroveku sa robilo na úkor kvality a ešte pre to aby aj ZSSR "ukázal" že niečo vedia vyrobiť, aj keď to čo vyrobili by vo férovom súboji s výrobkami z ČSSR neobstálo ružovo a to je nad všetko jasné.
Ono to bola vtedy aj akási forma výmenného obchodu. Československo zase do celeho ex ZSSR dodalo tisíce T3jok, 9Tr, T6B5 + iné druhy električiek. Tak kvázi na oplátku sem posielali okrem Lietadiel aj Ruské Mašíny.
Tú obľúbenosť si kde zobral? Chceš povedať, že rušňovodiči ich nemali radi a preto sa dovážali Sergeje nie? ? si pozri ten dokument trdlo, jasne tam je opakované, že najvýkonnejšie rušne mohol vyrábať len Sovietsky Zväz, a ČSSR mohla len druhú kategóriu, teda do 2000 koní. Spomína sa, že prvé Sergeje mali množstvo závad, ktoré sa ťažko riešili, kam patrila aj ťažká hmotnosť a vysoká hladina hluku. Neskôr sa zistilo, že náklady ktoré ťahali Sergeje dokážu utiahnúť aj ľahšie, menej hlučnejšie lokomotívy s nižšou spotrebou. Neviem čo ťa vedie k tomu aby si vždy sa tváril akosi, že za komunistov , že sa nemuselo odstupovať od takýchto nádejných alebo technicky vyspelých projektov. To si tak prežraný tou chorou doktrínou alebo čo?!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/KTM_71-630_experimental.jpg