Reply on: no.ev.di. #132393:
Vidím, že čerpáš akurát zo Zašlapaných projektov, tak neviem, či má zmysel s tebou vôbec diskutovať. ŠM 16,5 sa nedostala do výroby preto, že o ňu dopravcovia nemali záujem. Uvedom si, KEDY bola ŠM 16,5 a KEDY sa začali dovážať Ikarusy.Kyklop nemohol sergeja prekonať, lebo to bola lokomotíva inej kategórie a hlavne už v okamihu svojho vzniku úplne zbytočná.
A vlakové kúrenie pomaranča sa muselo dovážať zo zlej imperialistickej cudziny (parné generátory Clayton a Vapour Heatingä, lebo súdruhovia to nedokázali, museli najprv nejaké rozobrať a potom "reverse enginnering" (ak vieš, čo to je) vyrobiť.
Proste tie ospevovaní stroje NEMALI celkové prevedenie o riadny čas vpred.
Stále a dookola opakuješ jednu chybu - vstupuješ do diskusií o veciach , o ktorých NIČ nevieš nie s úmyslom sa poučiť ale s úmyslom ukázať iným, ako to je, ako je to správne a ako to treba robiť.
MiroBA
Ono to bola vtedy aj akási forma výmenného obchodu. Československo zase do celeho ex ZSSR dodalo tisíce T3jok, 9Tr, T6B5 + iné druhy električiek. Tak kvázi na oplátku sem posielali okrem Lietadiel aj Ruské Mašíny.