Reply on: S499.1023 #132392:
O somárovi viem, že je to dosť zaostalé za očakávaniami v tom, že to má byť náhrada za 770 a 771. Ale čo znamená slovo peršing tak to neviem, viem len že sa používa na rušne radu 162,262 a 362. Ja dobre viem, že komunisti boli aj tu, inak by sme na tom neboli tak shitne, rozhodne by neboli také "dobré" (vynútené) konexie so ZSSR. Teda ak aj uznám, že Pomaranče neboli niečo extra, tak Kyklop už rozhodne Sergeja prekonal. Aspoň to, že Kyklop a Pomaranč mohli ťahať osobné vlaky lebo mali vykurovanie pre vozne, čo Sergej nemal, tak ostali mu len náklaďáky. Nechápem čo sa vtedy sovieti snažili zakryť to, že niekto vie vyrobiť výkonnejší stroj s celkovým prevedením o riadny čas vpred, čo sa potvrdilo aj s Karosou ŠM 16,5 alebo pri Pražskom metre, kde to skončilo na RVHPéčke...
S499.1023
1) Tú obľúbenosť som zobral od rušňovodičov. A odkiaľ si ty zobral dokonalosť pomarančov?
2) Ten dokument som videl dávno predtým, než teba iekto nanavigoval na jeho existenciu. Ale keďže mám akosi aj iné vedomosti, tak ho nemusím brať ako Písmo sväté.
3) Zatiaľ čo prvé československé lokomotvy množstov závad nemali? Sa spýtaj svojho ocka, prečo sa peršing volá peršing a somár somár? A pomaranč bol ecelentne tichá lokomotíva? Môžem ťa uistiť, že hluk na stanovišti rušňovodiča bol v sergeji neporovnateľne, rádovo nižší, ako na stanovišti pomaranča.
4) Nikdy som sa netváril, že za komunistov sa NEmuselo odstupovať od nejakých projektov, ale pomaranč mal ďaleko nádejnému alebo technicky vyspelému.
5) Proti komunizmu som určite spravil viac ako ty, tak si nevytieraj papuľu mojou osobou a už vôbec nie v tejto veci. Vôbec neviem, čo vlastne do tejto diksusie ťahá komunistov, to ako myslíš, že TU komunisti neboli, len v Rusku?