Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #132404:

Lokomotívam 362 a 363 sa zvykne hovoriť hlavne Esá. 262 a 263 Pincezny. 371 Bastard. Peršing prischlo hlavne rade 162 a 163.
Reply on: no.ev.di. #132407:
Prosim ta neries to, ja chodim do VW brigadovat kazde rano a poobede L92, do prveho ranneho spoja sa len tak ťažko vopcháš, druhý za ním chodí trocha prázdnejší, viem to lebo prestupujem pri ZOO a viem aké chodia plné, a naspät ráno chodia prázdne a to preto lebo VW zrušil nočné,...
Reply on: no.ev.di. #132405:
Ja viem iba o tejto verzii. Koľko sa ich vyrobilo, neviem. Posledné informácie čo mám o 755 sú také, že je vo Vrútkach a občas (tak 1x raz do mesiaca) ho vytiahnu na nákladný vlak. Tieto info sú ale staré už niekoľko rokov. ?
Reply on: no.ev.di. #132407:
ze Ti vadi 25ka s 2 zdvojenymi odchodmi v spicke, nechapem.
Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto.
A to ci su plne, neries. Ja ako zmrzlinar ti predam zmrzlinu a tiez neriesim, ci ju lizes zhora,zdola,ci kuses, ci konzumujes kornutok a kde sa okicas. Ty si dostal zmrzlinu, ja bubaky, je to tvoja vec
SITA | 6. júla 2009 12:08

Predseda SDKÚ Mikuláš Dzurinda odmieta tvrdenia, že by opozícia za posledné tri roky prešla štiepením. "Neprešli sme delením. SDKÚ určite nie. To, že odišli mafiáni a konjunkturalisti v Bratislave? Čo pre tento národ priniesol Valerián Mikuš alebo Branislav Zahradník? Komu budú tieto celebrity chýbať?" pýta sa Dzurinda. ☺
Reply on: Petto #132406:
A to som obišiel linky ako 21,31+39,50,61,63, alebo aj 34+83 ktoré v úseku Dúbravka - centrum robia interval 4/7-8/5 cez pracovné dni, svojím spôsobom vytvárajú interval nosnej linky.
Reply on: Petto #132406:
Ale v časoch keď s klbákmi nevychádzame ani na normálne linky je od DPB chrapúnstvo si dať platiť za to, že budú jazdiť prázdne do VW. Uznaj, že by nikomu z VW neodpadlo z tela keby nejakú dobu jazdili na tých pracovných spojoch sóla. Vždy je to menšia pohroma keď na nejakom pracáku kde sú obsadené všetky sedadlá a stojí do 10 ľudí (to hovorím o prípade maximálnej naplnenosti) príde sólo ako na takej 68,93,94 a 95, s ktorých obsadenosťou sa 25 a 92 môžu ťažko porovnávať. Si zober ešte, že aké dlhé je kolo na 92 a aké na 93,94 a 95. Aj 68 a 98 skôr spravia jedno kolo než L92.
Reply on: no.ev.di. #132402:
tie klbove vozdila na VW linkach neries - ked si VW zaplati klbove vozidla zaplati , tak ich bude mat.
Reply on: Emo #132404:
vďaka za vysvetlenie ? o somároch viem, ale má viac verzií nie? Všetko vychádza pôvodne z radov 742 a 770+771. Niektoré sú s pojazdom Bo´+Bo´a niektoré Co´+Co´. Koľko sa ich vôbec vyrobilo? Hlavne by ma zaujímalo ako dopadol 755 ?
Reply on: no.ev.di. #132393:
Trochu Ti vysvetlím tie prezývky:

1. Peršing: toto slovo sa pôvodne používalo v úplne inom význame. Boli to americké raketové strely (anglický pravopis je pershing) s rýchlym štartom a krátkym doletom. Analogicky sa však začalo používať aj pre lokomotívy 162, 262 a 363, lebo mali "rýchly štart" (rozjazd) a "krátky dolet" (dojazd). Inými slovami, rýchlo sa rozbehli a po ceste vždy chytili poruchu.

2. Somár: opäť analógia so správaním sa živého somára.
Reply on: no.ev.di. #132402:
Na tých "vyťažených" spojoch ja nevidím nič zlé. Skús sa previezť 25 niekedy popoludní okolo 14. hod, keď pracovníkom končí služba. 92 sa tiež dokáže naplniť. Všetko to musíš pozerať v pravý čas. Plynový kraťas na 83 mohol byť kľudne aj ZV, cez týždeň bývajú (ne)zvyčajne krátke ZVs. A taktiež 28 býva plná, ale to závisí od podmienok (napr. počasie).
Reply on: Petto #132397:
Ale čo ? neviem prečo by mal byť odrazu problém na 299 poslať klbáky keď je víkend a vtedy je klbákov dostatok vždy. Keď môžu voziť tých smiešnych 20 ľudí na L28, tak už by ten jeden deň navyše čo by nasadzovali klbáky ich asi zabil. Radšej nech DPB namiesto takýchto hlúpostí rokuje s VW o tom, že na tie ich "vyťažené" VWagen-kové 25 a 92 budú premávať sóla, najmä čo sa spojov o 13 a 14 týka. Vtedy ako som šiel večer si pozrieť ich "vyťaženosť" tak sa ešte o 21:30 na L83 premával plynový kraťas. ?
Reply on: Mischo1 #132400:
Hm.... To už viem
Reply on: Dado123 #132396:
NIE, asi si povedali ze no v sobotu bolo strasne malo ludi, no tak v nedelu postacia kratke vozy,... DPB nerozmysla dopredu, to by si mal vediet...
Reply on: Dado123 #132398:
Pardon za necelý týzden
Reply on: Petto #132397:
Ale mohol aj nad tým uvažovať....Myslím že 199 nejazdila ona začne chodiť za ne celý týžden
Reply on: Dado123 #132396:
DPB zrejme videl,ze nie je o to velky zaujem - v sobotu , tak v nedelu nasadil uz len kratke vozidla, okrem toho jazdila aj 199ka a klbova 91.
Nedokážem pochopiť tu debilinu že bol som na Svetovom pohári v Čunove. Včera keď bolo tam málo ludí vypravili na posilovú linku 299 kĺbové autobusy. Ale dnes... Dnes keď išlo milión ludí tak náhodou vypravili krátke autobusy.... Chápete tú stupiditu Dopravného podniku..... ?
Reply on: S499.1023 #132394:
To vlastne nemusím diskutovať vôbec, lebo dopravné vzdelanie nemám žiadne, technické detaily absolútne neovládam. A to, že mám vlaky alebo MHDčku rád nestačí. Jedine do linkovania v Petržke by som dačo mohol asi hovoriť, keďže tam žijem ale to maximálne o linkách 68,83,92,95,96 a 196.
Reply on: no.ev.di. #132393:
Vidím, že čerpáš akurát zo Zašlapaných projektov, tak neviem, či má zmysel s tebou vôbec diskutovať. ŠM 16,5 sa nedostala do výroby preto, že o ňu dopravcovia nemali záujem. Uvedom si, KEDY bola ŠM 16,5 a KEDY sa začali dovážať Ikarusy.
Kyklop nemohol sergeja prekonať, lebo to bola lokomotíva inej kategórie a hlavne už v okamihu svojho vzniku úplne zbytočná.
A vlakové kúrenie pomaranča sa muselo dovážať zo zlej imperialistickej cudziny (parné generátory Clayton a Vapour Heatingä, lebo súdruhovia to nedokázali, museli najprv nejaké rozobrať a potom "reverse enginnering" (ak vieš, čo to je) vyrobiť.
Proste tie ospevovaní stroje NEMALI celkové prevedenie o riadny čas vpred.
Stále a dookola opakuješ jednu chybu - vstupuješ do diskusií o veciach , o ktorých NIČ nevieš nie s úmyslom sa poučiť ale s úmyslom ukázať iným, ako to je, ako je to správne a ako to treba robiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.