No nebudú tam jazdiť, lebo by pán Z. stratil veľa volebných preferencií... Ako by vyzeralo kebyže pred voľbami začnú jazdiť miesto nových trolejbusov staré? To by sa znížil rating. ? ? ? Ale čo bude po voľbách je už otázne
Napojenie trate na DD neznamená, že vám tam nemôžu jazdiť aj bežné T-busy. Mňa skôr zarazila táto veta ale zase čo čakať od NČ: Opotrebovanosť vozového parku je najmenej citeľná práve v prípade trolejbusov.
ta cena 664 tisic eur (alebo 20 melonov SK ) sa mi zda dost malo nato, aby bola na Gruntoch + napojenie az na Patronku nova trat - ved len trat na DD bez otocky na Molecke vtedy stala 54 milionov a to uz boli stlpy na Dlhacoch.
To vies musis pocitat takto:
6 uz je
20 bude
--------
6 nevyhovuje (bez klimy)
20 vyhovuje (s klimou)
--------
na 33 treba 6-7 trolejbusov +1 ZV
na 32 treba 4-7 trolejbusov +1 ZV
na vypravu 32/33 bude treba
najmenej 12 trolejbusov s klimou
najviac 16 trolejbusov s klimou
--------
6 bez klimy + 4-8 s klimou pre zvysok mesta ? ?
S tým prepojením na DD to bude sranda ešte. Kadiaľ to vôbec chcú robiť? Chcú to cez nábrežie a Staromestkú, alebo cez Staré grunty, Mlynskú dolinu a Patrónku, alebo cez Botanickú, Mlynskú dolinu a Patrónku? Alebo nebodaj sa odhodlajú na Staré grunty - Slávičie údolie - Tichá? Tiež by ma zaujímalo, že či všetkých 20 ks 25Tr bude určených na trolejbusové linky na DD. Ak áno tak by ma to riadne nasralo. Aby sa na 201,202,208 a 212 ľudia vozili v 15TrMkách tak to by bolo priveľa už ☠
12: Písali tam, že až k letisku pôjde a pokiaľ som sa pozeral dobre do mapky tak cez Avion pôjde.
Re #131823 Solider: Spomínali tam len tieto tri s tým, že prepojenie trate na DD je úplne prioritné.
Re #131825 Petto: Necitovali pri tých nových trolejbusoch priamo Záhradníka, ale písali, že dokúpia 20 veľkokapacitných trolejbusov a ďalej písali, že presne také isté, ako jazdia na Dlhé diely... A k tej klíme, vieš Dlhodielčania teraz čítali o nových kĺbakoch s klímou takže by sa im istotne nepáčilo, že nové trolejbusy ju nebudú mať a znížia sa percentá.... ?
Re #131823 Solider: Asi chcú obnoviť historickú trať ? ?
Re #131824 MatejBA: Pokúsim sa to naskenovať.
12: Kedze 68 nevedia stale posilnit - nemaju zrejme cim , tak asi by ani tbus velmi nepomohol. Tam treba kapacitnejsie vozidlo - ak by aj boli teda dalsie Capacity u nas - mali by mat mensi pocet sedadiel hlavne v prednej casti - lebo vzadu to asi velmi nejde ako ubrat.
Neviem čo sa chcú trtošiť s AVIONom, mali by tú trať skôr kvôli letisku spraviť. AVION si za tú trolejbusovú trať platiť nebude a nevidím dôvod prečo by sa mala robiť trolejová stopa až ku vchodu. Navyše ak 61 bude premávať cez Ivanskú cestu (ak nezavrú priecestie), tak jediné čo bude môcť trolejovú trať na Galvaniho využívať bude linka 63, ale to by musela existovať trať do Lamača. Skôr by mohli zatrolejovať trať linky 68.
To radsej nech sa predlzi trat k Tescu LAMAC ( kde by koncila 212 prip. aj 207 ) a nie na daku Studnicku kde bude vozit vzduch , SOR tam bohate staci .
Add klima : myslim ze uz nebude , vyriesia to velke posuvne vetraky ako uz maju nase vozy na prvach oknach.
A vyjadril sa priamo pre 25 TR ??? ci len povedal klbove tbusy ? a ty sa domnievas,ze to budu 25ky. ?
No, ale to spojenie je dosť reálne nakoľko sa na neho dá čerpať z EU fondov a o trolejbusoch sa hovorilo niečo už tento rok, že dokúpia minimálne tých 6 "duobusov" a som zvedavý či tam bude tá klíma čo sľubovali pred voľbami.... ?
Pokiaľ to tu nikto nespomínal tak do dvoch rokov sa má začať stavať prepojenie trate z Dlhých dielov na ostatnú tr. sieť za 664 000€ a plánujú dokúpiť 20 trolejbusov typu 25Tr... Teda tak to povedal Záhradník pre NČ. A ako prioritu označil spojenie Dlhých dielov s ostatnou sieťou ? (náhoda?) potom trolejbusová trať k Avionu a ako tretia priorita je trať na Železnú studničku...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133