Reply on: janlanik #128591:
Myslis si, ze sme vsetci v Bratislave taki sprosti, ze nvevieme spravit normalne linkove vedenie a musi nas spasit jeden premudrely cesky sotous, ktory si celu Blavu presiel (predpokladam) akurat tak prstom na mape? To Tvoje linkove vedenie je uplne na nic, vobec nepokryje dolezite prirodzene prepravne prudy. Vidno, ze ho robil niekto, kto bratislavske pomery absolutne nepozna. Ani ja by som si netrufol navrhoval len podla mapy linkove vedenie trebars v Prahe. Nebudem rozpisovat vsetky jeho chyby, na to nemam chut ani cas.Laskovo si uz vsetci, co tu vytahujete tuto nekonecnu temu, uvedomte dve veci:
1.) AZ DO OTVORENIA TRATE DO PETRZALKY SA LINKOVE VEDENIE MENIT NEBUDE;
2.) ROZUMNE LINKOVE VEDENIE SYSTEMOM JEDNA LINKA NA RADIALU SA V BRATISLAVE UROBIT NEDA (pre zlozitost kolajovej siete v centre), VZDY JE POTREBNE MAT ASPON DVE LINKY NA RADIALE, ABY SA DALI POKRYT VSETKY DOLEZITE PREPOJENIA V CENTRE.
Tymto navrhujem tuto nezmyselnu temu, ktorou aj tak nic nevyriesite ukoncit.
MatejBA
Re #128601 810zssk: Ono je pekne, ze v tr3mpovej dogme redukuje pocet liniek, ale vazne, tu sucasnu L5 by som (mozno ako jedinu) nemenil > Je to (aspon podla mna) jedna z nosnych liniek v MHD (aj ked by slo protestovat o spojeny 34+prestup na Racku, ale predsa len, vzduch nevozi a aj zdvojene odchody v rannej spicke nieco hovoria)