Reply on: 21Tr #128585:
lebo ty chces spravit take linky z dalsich... vyprace sa na trnavskom 8cka, a ty zeliminujes 14tku do podobneho formatu (takze tam budes mat take linky dve, podla tvojho navrhu 3 a pochopil ?
(ci je to na teba prilis ? )
Re #128587 810zssk: "predlzenim linky 1 by sa vytvorila jedna dlha linka namiesto sucasneho stavu kedy cestujuci zo Zlatych pieskov do Dubravky musi zbytocne kombinovat 4+1" - no tak by si presne to iste vytvoril pri ceste z race... (na tvoju obhajobu sa ale da povedat ze si sa tou 14-tkou vratil k existencii volakedajsej 12tky ktora v tejto trase chodila a teda prestup z jedneho konca mesta na druhe si pridal v jednom dopravnom vztahu a v dvoch si ho ubral....)
[inac sa mi nad tym nechce neak vazne zamyslat, mam inu pracu, toto bolo len tak co ma k tomu hned napadlo...]
Re #128589 hoppusmark01: zabudas na to ze ty nemusis mat na tej obchodnej "konecnu" ale mozes tam prestupovat dakam inam.... a napriklad taky prestup na linku 203 pri prezidentskom palaci z elektricky na obchodnej je este celkom schodna cesta, zo spitalskej je to uz akosik troska dalej....
Re #128591 janlanik: ruzinovcania by ta asi ubili....
Re #128596 21Tr: vid moja odpoved pre "hoppusmark01" + nezabudaj na to ze o takych 50 rokov ten usek asi neprejdes rovnako rychlo (pesi) ako dnes (ak vobec)... ci vravis ze vsetkych ludi nad 40 rokov treba poslat do plynu ? ?
Re #128598 janlanik: za urcitych okolnosti sa s tebou da suhlasit, ale to by chcelo mat spraveny okruh pod centrom mesta, tam otocit vzdy to co mi pride z radialy, zaroven mi to rozvezie ludi co idu do centra a zaroven sa mi tam zozbiehaju vsetky linky... teraz sa sice okruh da spravit tiez, ale v tej forme co je na povrchu a pri tej koliznosti a premavkovej rychlosti by to bolo utrpenie... a kapacitne by to asi tiez nestihalo...
MatejBA
Re #128601 810zssk: Ono je pekne, ze v tr3mpovej dogme redukuje pocet liniek, ale vazne, tu sucasnu L5 by som (mozno ako jedinu) nemenil > Je to (aspon podla mna) jedna z nosnych liniek v MHD (aj ked by slo protestovat o spojeny 34+prestup na Racku, ale predsa len, vzduch nevozi a aj zdvojene odchody v rannej spicke nieco hovoria)