Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andy, presne tak! Ved vodic aj teraz ma bezne pri sebe urcity obnos penazi a nic mu nehrozi.

Neexistencia doplnkoveho predaja CL v BA sa jednoducho neda nicim ospravedlnit. Je to opat len nezaujem nieco zlepsit. Zodpovedni zrejme nechapu, ze tym okradaju samotny DPB.

A vobec uz v celej podstate je tento stav nenormalny. Z akeho dovodu ja ako cestujuci mam byt povinny napr. pri ceste na zastavku dajme tomu Stary kamenolom (zast. na linke c. 29, kde urcite automat nie je) mat pri sebe dva CL. Lebo na tejto zastavke sa neda kupit? Ved takto bezny cestujuci nerozmysla. Jednoducho ked nenajde ziaden sposob ako si kupit CL, ide nacierno (a pri tom by si listok kupit chcel). A v tom je ten unik trzieb.

Linka 29 do DNV: To akoze SOR iduci v 36 min. intervale ma odbremenit 21-ku? Neviem ci sa mam smiat alebo plakat... 🙂 😞
K lístkom: Ten doplkový predaj CL je veľmi užitočná vec. Napríklad v Žiline som to využil keď som sa ponáhľal na vlak. Keby som si musel kúpiť lístok asi by som ho zmeškal. Ale zas je pravda, že na rozdiel od Žiliny v Bratislave nechodia skoro žiadni revízori, takže sa tu dá cestovať občas na čierno. A nechápem, prečo by mali vodiča zabiť kvôli sto korunám(ak toľko nazbiera)? Veď v SAD je platba takmer všade v hotovosti.. A v DPB zabudli na to, že vodič v službe má aj za normálnych okolností penize vo vrecku...

ufo: Celoročná prevádzka na ČHŽ? To aj v zime?

frenky: Poznáš nejakého človeka v Bratislave ktorý sa chce dostať pod Nový most? Ja nie. Je to úplne nezyselný prestupný bod. Je to podobná sprostosť ako Hlavná stanica. Byť primátorom DNV by som radšej zaplatil zahustenie linky 21, ktorá vedie pod stanicou a ide na ASMN. Napríklad neviem načo chodia pod most 4 petržalské linky.

Mimochod, keby sa desať rokov nezdražovalo cestovné, mohli by sme použiť už použité lístky spred desať rokov 🙂
klf: ano, ideme aj s hrochom, ked uz hroch konecne bude schopny zistit, ako robi 😃 ale kym jeho kolegovia budu statnicovat, tak to nezisti, grrr 😉

tr3mp: ale ja sa ani ZS nedivim, ze im vlaky nechcu prenajat... za a) je to typicky slovensky pristup - *ked nemozem ja, nech oni nemozu dvakrat* a za b) oni v podstate nemaju dovod na prenajimanie cohokolvek. je to ich majetok a mozu si s nim nakladat ako chcu... mozno tie motoraciky pouziju niekde inde alebo im zhniju na nejakej malej zapadnutej stanici (skor to druhe)... ale nie je ich povinnostou nic prenajimat. ked chce obec mat vlaciky, nech si ich nakupi, prevadzkuje a necha dotovat regionom. ja viem, prachy, ja sa len snazim naznacit, ze rozumiem sposobu uvazovania v ZS...

ad TA3: cely zavodsky mi uz lezie na nervy. snazi sa byt brutalne americky a tak skace do reci uplne vsetkym a pri tom nie je schopny sformulovat jedinu poriadnu otazku. neviem, ci sa nepripravuje a improvizuje, alebo je len blby a nevie odcitavat z citacky, kde mu idu texty (vsimni si ako casto sa zakokce)... ale vyzera to desne...
Este raz opakujem: Doplnkovy predaj CL vo vozidle u vodica je zavedeny vo VSETKYCH DP na Slovensku okrem DPB, a.s. (teda DPMK, DPMP aj DPMZ)
Juro: preco by nemohli dostat dotaciu- ved na to je zakon, aj kapitola EU o doprave o tom pise myslim, napr. aj CHZ zavadza od maja celorocnu prevadzku, aby dostali konecne dotaciu od statu.

AD listky u vodica: aj v Ziline sa predavaju u vodica.

V hosp. denniku som cital o plynoch, kolko sa bude tento rok prerabat, a o novych pisali , ze sakupia az ked prerobia 180 starych. Cize tento rok nebude nakup novych busov, ako sa hovorilo o tych 70 kusov???
J: boli sme posediet s Rikom, tak reku ci sa nepridas, ale buduci tyzden cez tyzden ideme zas a aj s hrochom, takze mozme sa meetnut. 😉
Predaj listkov by ma neotravoval.
J: sakra, ked predaj listkov funguje aj v 3x vacsej Prahe, aj v 4x mensom Presove, tak to MUSI, rozumies, MUSI ist aj v Blave. A nehladajte si dajake specifika a hlavne si uz sakra nevymyslejte dovody "preco by to neslo" namiesto ciest, ako by to slo. A ked by zrovna v BA zabili vodica pre par drobnych (inde sa to jaksi nedeje), tak sa zamyslite, co vam to tam zije za obyvatelstvo.
Neopl@n>

aj mna to dozralo, ale potom som sa ukludnil a popremyslal.

Ak potiahnu 29 do DNV(najlepsie pred TERNO) ludia budu uvazovat asi takto(ja by som tak uvazoval, iked mam rad saliny)>

Hmm, sakra tak touto mrnavou 29 sa mozem dostat az pod Novy most??? Hmm, tak sa idem pozriet za kolko by som tam prisiel. Iiiha 30min? Wau tak to radsej pojdem touto mrnavou SORoidnou 29 30min. pod most ako sa tralalakat 10 min. do Dubravky a potom este dalsiu polhodinu pod most salinou.Usetrim aspon 10min. nieje to sice vela ale predsa aspon daco!!!


A co sa tyka 92 cez sidlisko, tak prave ona by pomohla odbremenit 21cku!!!
Ale lubilo sa mi jedno co vravel MRAZ v DTV, ze bude pozadovat zavedenie resp. posilnenie zmluvnej prepravy do/z VOLkswagenu na ukor odbremenenia 21cky a ze bude pozadovat aj zhustenie intervalov ako v rannej spicke tak aj poobede.
No nechajme sa prekvapit

Cakam ohlasy!!!

😃
Dám vám niečo prečítať bolo to kedysi v pravde alebo sme. Všimnite si prosím Portugalcov a ich hodnotenie dopravy v meste oproti Budapešti.

Tvária sa spokojne, nič im nechýba a čudujú sa, aká je Bratislava krásna a lacná. Tak vyzerajú mladí západní turisti v centre hlavného mesta.
Ako sa sem dostali? Všetci, ktorých sme oslovili, odpovedali podobne: cestujeme po strednej Európe a v Bratislave sme sa len zastavili.
„Je to tu iné, také exotické,“ hovorí dvadsaťpäťročný Američan Frank, učiteľ z Connecticutu. Sedí na lavičke na Hviezdoslavovom námestí oproti Carltonu a v batohu hľadá mapu Bratislavy. „Určite všetkým doma poviem, aby sa sem šli pozrieť.“ Poobzeral sa okolo a dodal: „Sú tu krásne ženy.“ Frank je voľnomyšlienkársky dobrodruh. Ako mnoho Američanov, aj on sa vybral do Európy hľadať svoje korene. „Cez Bratislavu len prechádzam, dnes odchádzam do Poľska, pretože odtiaľ pochádza moja rodina. „Navyše, na univerzite som študoval európsku históriu, takže o dejinách tohto územia niečo viem.“

Traja portugalskí turisti v kaviarni na Hlavnom námestí. O ulicu ďalej, v kaviarni na Hlavnom námestí, sedia dve usmievavé Portugalky – učiteľka a študentka. „Sme na výlete v strednej Európe. Z Budapešti cez Bratislavu do Prahy. Ale tu sa nám zatiaľ páči viac ako v Budapešti – je tu lacnejšie, čisto a doprava je lepšie organizovaná.“ Z vnútra kaviarne práve prišiel ich priateľ: bodro vyzerajúci učiteľ so španielskym denníkom El País v ruke. Všetci traja Portugalci berú turistiku v Bratislave skutočne vážne: okrem novín si kúpili zbierku krátkych próz slovenských spisovateľov preloženú do angličtiny. „My sme južania, a tak sme boli zvedaví, aká je Bratislava európska. Vidíme, že je ‚európskejšia‘ než Portugalsko. Ako je možné, že ešte nie ste v Európskej únii?“

Mladý francúzsky pár pri soche napoleonského vojaka.
Na Hlavnom námestí je turistov pomerne veľa. Obzerajú si výklady so suvenírami, zastavia sa pri soche napoleonského vojaka. Pred ním sa fotili aj dvaja bezstarostní Francúzi – študent Jean s večne usmiatou priateľkou, ktorá na všetko len prikyvovala, pretože nevedela po anglicky. On však hovoril bezchybne: „Sme na mesačnom výlete po strednej Európe. Začali sme v Prahe, cez Brno a Bratislavu do Chorvátska. Sme takí normálni turisti: pôjdeme sa pozrieť po kostoloch, večer do krčmy. Bratislava síce nie je slávna ako Praha či Budapešť, ale je tu úžasne.“ (miš)

To len tak na povzbudenie lokálpatriotizmu a aby ste nezabudli, že aj tá naša Bratislava je krásna a vzácna a proste skvelá. A tým Portugalcom sa ani nečudujem, lebo som ped dvoma dňami videl dokument z Lisabonu a jazdili tam na dvojnápravových elinách.
dusoft: fakt, je ten, že od vtedy čo máme automaty od mikomatu tak sa málokrát stáva, že nefubgujú. A ak taký nájdem tak si hned píšem číslo a volám na dispečink aby ho prišli opraviť. Ku nám pod okno prišli za pol hodinku 🙂 🙂 🙂 slušné nie. Na schôdzi sme otom hovorili a Wiegl povedal a to je fakt: veď by nám podrezali vodičov pre pár korún. Nie je to také jednoduché. A nepredlžovala by sa tým jazda. Veď predsa sa stým zbrzdí rozbeh. Ja osobne mám vždy v peňaženke aspoň jeden lístok. Kto chce platiť lístky nemá sa načo vyhovárať.

KLF: no už som tu čo potrebuješ? A čo ty, vadil by ti predaj lístkov alebo by ťa to neotravovalo?


martin: diky moc za tie stránky, aj ked je ich veľa ale si ich opíšem a pozriem v univerzitke. A stou náštevou, vedel by si potom zohnať nejaké lacné ubytovanie. Otom barandove som vedel čítal som otom v Dopravnom Magazíne, či vtom druhom časopise. Je to naozaj veľmi pekné. Veď hádam zachvílu sa aj mi budeme môcť pochváliť takou traťou do Petržalky.

A čo hovoríte na prejav námestníka primátora pre dopravu pána Karola Koladu. Je sním rozhovor v BN a vyzerá, že je značne naklonený elinám. Hovorí o systéme, ktorý musí byť kompatibilný so súčasnými radialami.

Turbo: tú knižku o podhradí som ešte stále nezohnal, ale pokúsim sa ešte v Petržalských knižniciach.
DUSOFT: Ved presne takto to funguje v Prahe a Presove. U vodica v Prahe +3 Kc, v Presove +2 Sk na zakladnom listku.
Hm! Ludia (chapte- kompetentny), co hovorite na novy vymesel starostu DNV??? PRETIAHNUT (chapte predlzit) linku c.29 do DNV, aby odbremenila 21ku! Som zvedavy, kto sa bude trepat pod Novy most z DNV. A pochybujem ze ta 29ka pojde v DNV cez sidlisko. NACO EXPERIMENTUJE!!! :-((( TO NEMOZE POSTAVIT JEDNO POONDENE OBRATISKO, ktore mu navrhuje aj DPB??? TO JE SILA!!! A Trepe, ze 92 bude moct cez sidlisko az potom, ked presunu ulicu MLYNSKA :-(((( Ja sa na to mozem... :-///
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#12751> "Jedine ze by to dotoval region..."

No veď tak by to práve malo byť. Región by si mal sám rozhodnúť, či bude dotovať autobusové linky, alebo železnice (alebo oboje, ak bude na to mať). Rozhodne by to nemal diktovať niekto zhora (ministerstvo).
V zmluvách o výkonoch vo verejnom záujme by sa mali výkony a finančné dotácie uvádzať menovite pre každú trať, nie tak, že železnice dostanú balík peňazí na balík výkonov všeobecne a samé určia, kde budú jazdiť a koľko, a kde nie.
To ako xces povedat, ze by sa teke daco zislo aj v Blave???
ad Predaj listkov vo vozidle:
Je to vsade vo svete bezne, pretoze napr. v Nemecku mas automaty na kazdej zastavke (a FUNGUJU - to zdoraznujem), to ale neznamena, ze ho stihas kupit atd. Takze potom listok stoji on trochu viac (o 5 korun, to by nikoho nezabilo) a zaroven sa nemozes vyhovarat, ze automat bol pokazeny (ako keby ti to v DP uznali niekedy, pritom je to casto tak!).
Okrem toho som si vsimol, ze nove 14 elektricky (K2?) maju aj take okienko na predaj...
Aj keby zobral region pod spravu trat Rajec - Zilina, tak pochybujem ze bude konkurencii schopny autobusom. Bude musiet cvakat za pouzitie dopravje cesty a kedze mu stat neda dotacie bude musiet jazdit za neregulovane cestovne. Jedine ze by to dotoval region, lebo inak v konkurencii s dotovanou autobusovou dopravou to nevidim ruzovo. Vyrovnanie ceny zo ziskou z nakladnej dopravy je tiez otazna, Jediny silny dopravca je tam Cementaren Lietavska Lucka a za tych 20km po Zilinu moc neziskaju.
hroch2 #12693:
Natery vozidiel => Pockaj si na sci-fi 🙂
m@rtin:
v internetovej prezentácii máte navrch to musím uznať, u nás sa firmy internetu boja a nič neprezentujú. Možno som zle hladal ale nejaké poriadne stránky o rozvoji dopravy (dialnice, železnice, rozvoj MHD v BA, atd) som nenašiel.
Ak niekto pozná vopred ďakujem za tip.
hroch2: #12745 TA3 som nevidel cele. Bol tam aj riaditel ZS? Ja som videl iba hovorcu ZS a zastupcu odborov ... Redaktor bol dost biedny. Slabo pripraveny a skakal do reci. Polozil dlhociznu otazku a ked uz sa konecne spolubesednik dostal k reci, hned po druhom slove mu do reci skocil 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.