Vladimir: ako najrozumnejsie riesenie na predaj cestovnych listkov vo vozidlach by som videl umiestnenie automatu na listky do vozidla. V pripade vybavenia vsetkych vozidiel tymito automatmi by zaroven nemuseli byt automaty na zastavkach a vo vozidle je o nieco mensia sanca aj na vandalizovanie automatov (ak odmyslime druhe vozne elektrickovych suprav).
Vodic pri sebe peniaze mat moze a nemusi, rovnako ako hockto koho stretnes na ulici, ale ak by predaval listky, tak by peniaze mat musel. A ak si obcas precitas noviny tak zistis ze pripady kedy niekoho zavrazdia pre 20 korun sa stavaju, nehovoriac o zdrzani vozidla na zastavkach (ktoych je v BA uz aj tak vela, SADky maju tych zastavok menej a je nizsi pohyb cestujucich vo vozidlach, tam to zdrzanie nie je az tak kriticke)
Vodic pri sebe peniaze mat moze a nemusi, rovnako ako hockto koho stretnes na ulici, ale ak by predaval listky, tak by peniaze mat musel. A ak si obcas precitas noviny tak zistis ze pripady kedy niekoho zavrazdia pre 20 korun sa stavaju, nehovoriac o zdrzani vozidla na zastavkach (ktoych je v BA uz aj tak vela, SADky maju tych zastavok menej a je nizsi pohyb cestujucich vo vozidlach, tam to zdrzanie nie je az tak kriticke)
Martin Fundárek
No veď tak by to práve malo byť. Región by si mal sám rozhodnúť, či bude dotovať autobusové linky, alebo železnice (alebo oboje, ak bude na to mať). Rozhodne by to nemal diktovať niekto zhora (ministerstvo).
V zmluvách o výkonoch vo verejnom záujme by sa mali výkony a finančné dotácie uvádzať menovite pre každú trať, nie tak, že železnice dostanú balík peňazí na balík výkonov všeobecne a samé určia, kde budú jazdiť a koľko, a kde nie.