Hmm to s tou linkou Karlova Ves-Petrzka nie je zly napad. Nerata sa z 92 po podobnej trase v buducnosti?!
Ja som ale zasa na druhej strane pocul, ze autobusy v Karlovke (101 etc.) zrusili, pretoze starosta Karlovky nebol ochotny platit este aj za autobusove zastavky.
Ja som ale zasa na druhej strane pocul, ze autobusy v Karlovke (101 etc.) zrusili, pretoze starosta Karlovky nebol ochotny platit este aj za autobusove zastavky.
tulenique
K redukcii zastavok: imho je to nutne ak chceme postavit nosny system na elinach - tazko si viem predstavit cestu elektrickou do VW v DNV pri sucasnej hustote zastavok v Karlovke/Dubravke. Podobne keby som mal ist elinou na letisko zo safka cez ruzinov tak asi nebudem moct stat na Ruzinovskej celkom 6x... Toto treba nejako riesit, a ja vidim redukciu zastavok ako jedinu moznost (tolko ospevovana preferencia imho nezrychli dopravu dostatocne). A napad z expresnymi linkami nie je zly, akurat mam vazne pochybnosti ako by to fungovalo v praxi... Ono totiz tazko zabezpecit aby linka 12 nechytila na nabrezi meskanie 2 minuty - a potom je cela expresnost prec.... Skor by som to videl na zasadnu redukciu zastavok (vyrazil by som 1/2 - 2/3 zastavok) a zavedenie doplnkovej dopravy (t-busy, a-busy). Atraktivita dopravy v Karlovke sa tym asi nezvysi, ale pre ludi z Dubravky ci DNV to bude uz o dost zaujimavejsie.