KLF #11558 (uz viem na co narazas):
brzdenie elktriciek - no je to otras, mozes tam mat aj 10 brzd, kua casto mas SAKRA problemy to ubrzdit ! A tomu ver... by som povedal, ze elektricka je NAJHORSIE ubrzditelny dopravny prostriedok MHD. Prax...
Hmm. Co mi vraveli iny vodici, tak brzdenie elektriciek vobec nie je otras. Ked pises ze casto mas SAKRA problemy to ubrzdit, tak potom nevies brzdit. A nepis na mna ze som ***** a ***o iba kvoli tomu ze ty nevies brzdit (co mozem usudit z tvojho prispevku #11558). Lebo iny vodici mi vraveli ze casto sa ubrzdit v pohode da! Keby si napisal ze niekedy nas SAKRA problemy to ubrzdit, tak to beriem, ale nie CASTO. Viem, ze kacice su lenive co sa tyka brzd, ale aj s nimi sa da zabrzdit normalne (bez klatov a piesku). Sice nie vzdy, ale castokrat ano. Len treba zacat brzdit trosku skor ako s T6A5. Dnes uz vozy brzdia ovela lepsie ako este pred par rokmi, udrzba sa podstatne zlepsila, v Krasnanoch maju vsetky kacice elektronicke OR-ka, ktore drzia spravny budiaci prud na brzdu, ak su dobre nastavene. Aj ampermeter ti uz neosciluje okolo nejakej hodnoty, ale vaic-menej drzi konstantny prud (jazda aj brzda). Nezacne ti svojvolne odbudzovat jednotlive napravy a nedostanes sa tak lahko do smyku. Ako vodic by si to mal vediet. Taktiso su spolahlivejsie a vynechanie EDB sa uz nestava tak casto. Aj na Juraku uz dosli na to a zacinaju elektronicke OR-ka montovat.
A teraz nieco aj pre dk30: Vynechanie EDB sa uz prekticky nestava - inac to bola aj pricina preco vtedy Bigmac narazil do autobusu na Trnku. Vynehcala EDB a kym sa celuste spamatali (totiz to bol serbel voz, zle nastaveny) tak uz narazil do Autobusu. Ale podotykam ze autobus mal minimalne skody, trosku oskrey bok. Ked vidim niektore prevadzkove Vrakosy, tak maju rovnake boky, zrejme ich chytili pri cuvani vo vozovni. To bola taka nehodicka - kuplovacka sa oskrela o iduci serbel.
brzdenie elktriciek - no je to otras, mozes tam mat aj 10 brzd, kua casto mas SAKRA problemy to ubrzdit ! A tomu ver... by som povedal, ze elektricka je NAJHORSIE ubrzditelny dopravny prostriedok MHD. Prax...
Hmm. Co mi vraveli iny vodici, tak brzdenie elektriciek vobec nie je otras. Ked pises ze casto mas SAKRA problemy to ubrzdit, tak potom nevies brzdit. A nepis na mna ze som ***** a ***o iba kvoli tomu ze ty nevies brzdit (co mozem usudit z tvojho prispevku #11558). Lebo iny vodici mi vraveli ze casto sa ubrzdit v pohode da! Keby si napisal ze niekedy nas SAKRA problemy to ubrzdit, tak to beriem, ale nie CASTO. Viem, ze kacice su lenive co sa tyka brzd, ale aj s nimi sa da zabrzdit normalne (bez klatov a piesku). Sice nie vzdy, ale castokrat ano. Len treba zacat brzdit trosku skor ako s T6A5. Dnes uz vozy brzdia ovela lepsie ako este pred par rokmi, udrzba sa podstatne zlepsila, v Krasnanoch maju vsetky kacice elektronicke OR-ka, ktore drzia spravny budiaci prud na brzdu, ak su dobre nastavene. Aj ampermeter ti uz neosciluje okolo nejakej hodnoty, ale vaic-menej drzi konstantny prud (jazda aj brzda). Nezacne ti svojvolne odbudzovat jednotlive napravy a nedostanes sa tak lahko do smyku. Ako vodic by si to mal vediet. Taktiso su spolahlivejsie a vynechanie EDB sa uz nestava tak casto. Aj na Juraku uz dosli na to a zacinaju elektronicke OR-ka montovat.
A teraz nieco aj pre dk30: Vynechanie EDB sa uz prekticky nestava - inac to bola aj pricina preco vtedy Bigmac narazil do autobusu na Trnku. Vynehcala EDB a kym sa celuste spamatali (totiz to bol serbel voz, zle nastaveny) tak uz narazil do Autobusu. Ale podotykam ze autobus mal minimalne skody, trosku oskrey bok. Ked vidim niektore prevadzkove Vrakosy, tak maju rovnake boky, zrejme ich chytili pri cuvani vo vozovni. To bola taka nehodicka - kuplovacka sa oskrela o iduci serbel.