Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #109385:
Kde? Len tak približne pre zaujímavosť sa pýtam, že v okolí ktorých ulíc.

Koľko to pešo trvá od najbližšej zastávky MHD? Lebo teraz mi akosi nenapadajú miesta mimo ako-tak akceptovateľnej dostupnosti MHD.
Reply on: bwd #109481:
Š499.1023? Pokiaľ viem, označenie rušňa bolo S499.1023, nie Š... ?
Reply on: S499.1023 #109475:
? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #109475:
"Takže s takýmto spôsobom diskusie bež do riti alebo aj do Viedne."

Do riti páľ láskavo ty, mám toho z tvojej strany už naozaj dosť! Diskusia s nedospelými jedincami, ktorí si myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta je síce zábavná, ale po čase začne liezť na nervy a brzdí diskusiu racionálnu. Trvám na tom, že trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu.
Reply on: S499.1023 #109476:
"Vieš čo, disidentík? Celú teóriu s raketovým rozjazdom A NÁSLEDNÝM PRUDKÝM BRZDENÍM si si vymyslel sám, tak si láskavo nevytieraj hubu s "niektorými Š", dobre?"

Vieš čo, 'Š'? Ty už nevieš, čo píšeš?

Autor: S499.1023

5.8.2008 20.22 #109399 Re:
Re #109395 Papyr: Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
? ? opat to dedek z vidne nevidrzal a zacal nas tu drtit prispevkami lebo viden ach jaj sam si seje do ust ci klavesnice skor ❓ ? ?
Reply on: S499.1023 #109477:
Tak na čo ho kto kúpil???
Reply on: bwd #109430:
Pretože brúsiaci vozeň Schoerling nie je vhodný na brúsenie vlnkovitosti koľajníc. Preto.
Vieš čo, disidentík? Celú teóriu s raketovým rozjazdom A NÁSLEDNÝM PRUDKÝM BRZDENÍM si si vymyslel sám, tak si láskavo nevytieraj hubu s "niektorými Š", dobre?
Reply on: bwd #109402:
To, čo si tu napísal, si si kompletne sám vymyslel, abz si vzápätí s tým mohol horúco polemizovať. Presne podľa "breviára diskutéra". Takže s takýmto spôsobom diskusie bež do riti alebo aj do Viedne.
Reply on: Majo #109472:
Cievky vo fázovom riadení výkonu pískajú v každom prevedení, s tým sa nič nedá robiť, pískajú aj v Talentoch, alebo Taurusoch, len ich nie je tak počuť. Nikto (asi) nevie, ako budú umiestnené elektronické a elektrické obvody vo viedenských električkách, ale aj keby boli priamo v kabíne, nebola by to, myslím, žiadna tragédia, keď si človek uvedomí, koľko finančných prostriedkov sa ušetrí vyzbrojením starých ale ešte stále dobrých, vyhovujúcich a bezpečných vozidiel namiesto ich vyradenia a výmeny za nové, niekoľkokrát drahšie.

V Rakúsku sa nehazarduje s financiami, existujúci vozový park sa starostlivo udržiava v spoľahlivom prevádzkyschopnom stave a zbytočne sa neplytvá tam, kde to nie je nevyhnutne potrebné.

Pardon, asi som zase rozdráždil niektorých tuprítomných preskakovačov vatár, ale nemôžem si pomôcť, je to tak, aj keď sa na hlavy postavia a budú sa odrážať ušami...
Reply on: 810zssk #109458:
Dizajn je subjektivna vec."

Asi ťa prekvapím, ale prezradím ti, že sú na svete (a boli v každej dobe) ľudia, ktorí majú/li vycibrený vkus, pretože sa o umenie všeobecne zaujímajú, študujú ho a dokážu posúdiť čo je hodnotné a čo nie - na to nepotrebujú žiadne školy, len cit a záujem. Preto takíto ľudia majú spoločný pohľad so súčasnými architektmi a dokážu vidieť ich diela súčasnými očami. To, čo sa v Bratislave teraz stavia však nemá absolútne žiadnu umeleckú, či architektonickú hodnotu.
Reply on: bwd #109429:
No pre výzbroj TV Progress je charakteristické také svojské pišťanie. Ale vlastne teraz ma napadlo, že u najnovších Progressov prebieha spínanie IGBT trakčných meničov vo vyšších frekvenciách ako u starších Progressov (hoci dajú sa tak upraviť aj tie staršie), takže pravdepodobne bude Progress na viedenských E2 už len tak šušťať, ako na bratislavských K2S 7123 - 7125.
Reply on: hoppusmark01 #109454:
"...Bohuzial, opak je pravdou..."

Prečo bohužiaľ? Chválabohu!!! Je to naozaj asi jediná architektonicky hodnotná novostavba v Bratislave, ktorej ostatné nesiahajú ani po jej suterén!
Reply on: Emo #109440:
"Nie je, ale to s tým nemá nič spoločné."

Akože nemá? Grafikon diaľkovej dopravy s niekoľkými zastávkami navyše s trasou mimo miest a obcí predsa v žiadnom prípade nemožno porovnávať s grafikonom mestskej verejnej dopravy s hustou sieťou zastávok a v hustej mestskej premávke. Alebo snáď áno?!
Reply on: zakaznik #109466:
Jaaaj, aby sme nezabudli... Protiprávne pozmeňovanie už schváleného územného plánu nazvali oprava čistopisu, rozkrádanie majetku nazvali výmena pozemkov. ?
Reply on: Emo #109439:
"On mal na mysli to pískanie od elektrickej výzbroje..."

Ach so! Ale to snáď prežijem.
Reply on: zakaznik #109466:
Pardon, myslel som v prvej vete "ľudia, ktorí ho majú zastupovať, ...".
#109309 MEG0: "Nchapem s cim sa dokazu niektori ludia zaoberat.Akoby nebolo na svete viac a vaznejsich problemov ako to,ci sa bude stary most rekonstruovat alebo stavat na novo."
- Podľa mňa je dosť smutné, keď niekomu nevadí, že ľudia ktorí ho volili ho zámerne oblbujú. Najprv nazvali pasívnu diskrimináciu električiek aktívnou preferenciou, teraz nazývajú zbúranie mosta že rekonštrukcia. Som zvedavý, čo príde nabudúce. Trebárs by mohli schváliť primátorovi miliónové odmeny a nazvať to sociálne dávky. Čo ty na to? ?
Reply on: Ike #109464:
Podľa mojich zistení by to malo byť tak, ako to popisuješ. Architekti nakreslia, Slovač vyberie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.