Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #109487:
"...čo má S499.1023 s nedospelými jedincami???"

Niektorí ľudia nedospejú ani do dôchodkového veku.

"...diskusia s riaditeľom nemenovanej súkromnej železničnej spoločnosti má pre nás určite väčší prínos ako diskusia s Tebou..."

Ale pokojne si diskutujte len tí, ktorí máte rovnaké názory, zglajchšaltujte si tú vašu "diskusiu", nebude to na slovensku nič zvláštne. Lenže si nemyslite, že sa nechám odradiť, ako niektorí predomnou. Som rebel a kritizovať nenormálnosti budem až do svojej zdarnej smrti. Aj keď vás z toho šľak trafí.
Reply on: Solider #109483:
"Pokiaľ viem, označenie rušňa bolo S499.1023, nie Š..."

Mám na mysli človeka s nickom 'S499.1023' ako Šoto a nie lokomotívu...
Reply on: luky133 #109488:
Áno, je to rozdiel, a to nielen v hluku, ale aj jazda je "hladšia", keď je trať prebrúsená... Ale odhlučňvanie tratí nie je len o brúsení, ale aj napr. o mazaní oblúkov a hlavne o technológii, akou bola trať postavená (technológia zvykne zodpovedať aj veku trate). A tiež majú na hlučnosť vplyv aj podvozky saotných vozidiel, hlučnosť sa napr. v oblúkoch výrazne zvyšuje, ak sú tieto neotočné (dobre je to vidieť napr. na našich dvojnápravových historičkákoch či v ČR na Astre a jej odvodeninách).
Reply on: bwd #109474:
Mne to netreba vysvetľovať, keďže som elektrotechnik... ? Ja nič proti TV Progress nemám a považujem to za úplne logický krok, že WL zvolilo práve túto elektrovýzbroj ako náhradu pôvodnej nehospodárnej odporovej výzbroje. Len som sa pozastavil nad tým, že to bude zaujímavé, keď budú mať typické rakúske električky zvuk, na aký sme zvyknutí z českých a slovenských miest. Ale určite som tento krok WL nekritizoval.
Je to fakt taký veľký rozdiel v decibeloch keď sa tie kolajnice prebrúsia? Napr. teraz som bol vo Viedni pred par dňami a tam to neboli hlučné, ale pravda, že tam majú viac €...
Reply on: bwd #109481:
Sorry, ale čo má S499.1023 s nedospelými jedincami??? Myslím si, že diskusia s riaditeľom nemenovanej súkromnej železničnej spoločnosti má pre nás určite väčší prínos ako diskusia s Tebou (inak nič v zlom, ja tu nechcem nikoho vyháňať, ale láskavo to nerob ani Ty!).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mikimaus #109441:
Že by raz tlak verejnosti zvíťazil nad aroganciou moci?
Reply on: bwd #109480:
Dědečku, pochop, že trolejbus sa naozaj rozbieha oveľa lepšie ako Abus. Postav sa niekedy na Patrónku (To je v Bratislave) a porovnaj si odchod takej pr. Sorky a 14 Trky. A potom posielaj do riti tých čo ťa poslali do riti ?

Si pojedol divé Wiener-Schnitlze alebo co?
Reply on: Ámos #109385:
Kde? Len tak približne pre zaujímavosť sa pýtam, že v okolí ktorých ulíc.

Koľko to pešo trvá od najbližšej zastávky MHD? Lebo teraz mi akosi nenapadajú miesta mimo ako-tak akceptovateľnej dostupnosti MHD.
Reply on: bwd #109481:
Š499.1023? Pokiaľ viem, označenie rušňa bolo S499.1023, nie Š... ?
Reply on: S499.1023 #109475:
? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #109475:
"Takže s takýmto spôsobom diskusie bež do riti alebo aj do Viedne."

Do riti páľ láskavo ty, mám toho z tvojej strany už naozaj dosť! Diskusia s nedospelými jedincami, ktorí si myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta je síce zábavná, ale po čase začne liezť na nervy a brzdí diskusiu racionálnu. Trvám na tom, že trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu.
Reply on: S499.1023 #109476:
"Vieš čo, disidentík? Celú teóriu s raketovým rozjazdom A NÁSLEDNÝM PRUDKÝM BRZDENÍM si si vymyslel sám, tak si láskavo nevytieraj hubu s "niektorými Š", dobre?"

Vieš čo, 'Š'? Ty už nevieš, čo píšeš?

Autor: S499.1023

5.8.2008 20.22 #109399 Re:
Re #109395 Papyr: Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
? ? opat to dedek z vidne nevidrzal a zacal nas tu drtit prispevkami lebo viden ach jaj sam si seje do ust ci klavesnice skor ❓ ? ?
Reply on: S499.1023 #109477:
Tak na čo ho kto kúpil???
Reply on: bwd #109430:
Pretože brúsiaci vozeň Schoerling nie je vhodný na brúsenie vlnkovitosti koľajníc. Preto.
Vieš čo, disidentík? Celú teóriu s raketovým rozjazdom A NÁSLEDNÝM PRUDKÝM BRZDENÍM si si vymyslel sám, tak si láskavo nevytieraj hubu s "niektorými Š", dobre?
Reply on: bwd #109402:
To, čo si tu napísal, si si kompletne sám vymyslel, abz si vzápätí s tým mohol horúco polemizovať. Presne podľa "breviára diskutéra". Takže s takýmto spôsobom diskusie bež do riti alebo aj do Viedne.
Reply on: Majo #109472:
Cievky vo fázovom riadení výkonu pískajú v každom prevedení, s tým sa nič nedá robiť, pískajú aj v Talentoch, alebo Taurusoch, len ich nie je tak počuť. Nikto (asi) nevie, ako budú umiestnené elektronické a elektrické obvody vo viedenských električkách, ale aj keby boli priamo v kabíne, nebola by to, myslím, žiadna tragédia, keď si človek uvedomí, koľko finančných prostriedkov sa ušetrí vyzbrojením starých ale ešte stále dobrých, vyhovujúcich a bezpečných vozidiel namiesto ich vyradenia a výmeny za nové, niekoľkokrát drahšie.

V Rakúsku sa nehazarduje s financiami, existujúci vozový park sa starostlivo udržiava v spoľahlivom prevádzkyschopnom stave a zbytočne sa neplytvá tam, kde to nie je nevyhnutne potrebné.

Pardon, asi som zase rozdráždil niektorých tuprítomných preskakovačov vatár, ale nemôžem si pomôcť, je to tak, aj keď sa na hlavy postavia a budú sa odrážať ušami...
Reply on: 810zssk #109458:
Dizajn je subjektivna vec."

Asi ťa prekvapím, ale prezradím ti, že sú na svete (a boli v každej dobe) ľudia, ktorí majú/li vycibrený vkus, pretože sa o umenie všeobecne zaujímajú, študujú ho a dokážu posúdiť čo je hodnotné a čo nie - na to nepotrebujú žiadne školy, len cit a záujem. Preto takíto ľudia majú spoločný pohľad so súčasnými architektmi a dokážu vidieť ich diela súčasnými očami. To, čo sa v Bratislave teraz stavia však nemá absolútne žiadnu umeleckú, či architektonickú hodnotu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.