Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #100852:
a tiež nechápem, kedy chce mesto začať nakupovať nové električky.. to sa budeme ešte ďalších 50 rokov voziť v T3-kách??? Zatiaľ čo Praha ide kupovať cez 600 autobusov, 60+250 električiek, naša milovaná Bratislava nekupuje vôbec NIČ..
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5590

Len krátko k tomu článku: aj mne sa zdá,. že okolo toho tendra na kĺbáky je nejaké ticho.. No a ak sa nekúpi cez tých 200 kĺbákov, tak už môžu ísť do prdele.. To už nie je doprava, mesto sa absolútne nestará o svojich obyvateľov.. Žiť v BA je čoraz horšie a horšie... A prispieva k tomu aj (ne)kvalita ciest, (ne)kvalita MHD, prehustenosť výstavby, neriešenie parkovania, atď.. Včera som sa musel uhýbať asi 10-tim autám, ktoré stáli na chodníku a celý ho zaberali.. Potom som sa tlačil v autobuse jak taká sardinka, niekde blízko mňa som cítil bezdomovca... Krása verejných priestorov ako napr. Trnavské mýto tiež "zlepšuje" celkový dojem z mesta... A ten dojem je dosť nepríjemný.. hnus...
Cayte.
Chcem sa spytat jednu drobnost.
Ako to je ked v buse nefunguje (nie je zablokovany, nema stavu) ani jeden oznacovac? Zazil som taku situaciu dnes rano na linke 203 ked som isiel do worku. Je vtedy doprava zdarma alebo ma sofer dajaku peciatku na manualne oznacovanie ? 🙂
Reply on: Valec #100849:
A ľudí ako on sú, bohužiaľ, plné vedenia jednotlivých SADiek. I keď u autobusov je to predsa len o niečom inom ako u električiek. Mám pocit, že dotyčný sa asi v živote neviezol cez víkend metrom v akomkoľvek meste... Lebo ja si nepamätám, že by som niekedy v živote v metre cez víkend stál (to by musel byť napr. nejaký koncert a pod.)... Ja by som, naopak, cez víkend posilnil súpravami linku 14, lebo od Tesca to chodí dosť narvaté...
Reply on: 2xT3SUCS #100813:
Zase nejaký blbec "spoza volantu" ide rozdávať rozumy ako treba riadiť dopravu. ?

Re #100826 2xT3SUCS: Táto "teória" sa pekne potvrdila aj v Bratislave, konktrétne pri linke 74. Pamätám si, keď ešte cez víkend jazdil kĺbák každých 16 minút. Potom prišiel taký múdry človeka ako ty a začal škrtať. Dnes chodieva sólo každých 30 a vo voze v priemere tak isto 20 ľudí ako v čase kĺbákov. A zasa víkendová 93 je presným opakom, kedysi bol cez víkend interval 12-15 minút, dnes je 7,5 a ľudí skoro stále rovnako.
Reply on: S499.1023 #100846:
Plný súhlas. Inak pokiaľ viem, za elektrinu sa platí aj tak paušálne a ten paušál sa odvíja od špičky, čiže cez víkendy môžeš jazdiť aj s triplákmi a nezaplatíš za elektrinu o nič viac. To bol aj dôvod, prečo sa zavádzal celodenný 12-minútový interval. Alebo sa mýlim?
Reply on: 810zssk #100742:
Lebo sú tupí.
Reply on: 2xT3SUCS #100820:
Akékoľvek predĺženie intervalu by znamenalo POKLES počtu prepravených cestujúcich a tvoju nezamestnanosť.
Reply on: Marcelllooo #100753:
Žiaľ, nič nevieš.
Reply on: S499.1023 #100843:
Čudujem sa Ti, že ešte stále máš výdrž diskutovať s tým debilom.
Reply on: Marcelllooo #100746:
Ty sám sebe takéto vysvedčenie vystavuješ už niekoľko mesiacov (na tomto fóre) až niekoľko rokov (v domovnîckom združení). A chýba ti čo len minimálna schopnosť sebareflexie, nekvalifikovaný sopliak.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100596: "Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie."
Takže keďže na železničnú trať cez stred Petržalky (v úseku Bosákova - Janíkov dvor) ešte nie sú vyčlenené financie, tak sa táto trať neplánuje. ? Takisto sa neplánuje obsluha Lamačskej brány železnicou, pretože na výstavbu zastávky nie je projekt ani nie sú vyčlenené financie.
Táraš, táraš a táraš.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100597: "Trvam preto na povodnom vyjadreni"
Čiže trváš na tom, že vedcom treba všetko servírovať pod nos ako v škôlke.
A ja zasa trvám na svojom stanovisku, že ak niekto odmieta citovať podklady a odkazuje "však si to niekde nájdi", tak
buď je sprostý, alebo tára a žiadne podklady neexistujú.
Reply on: Marcelllooo #100736:
Sopliak, nevyjadruj sa k tomu, čomu nerozumieš, napríklad k previazanosti jednotlivých dopravných systémov alebo ku kategorizácii železničných tratí. Odpovedz na otázku, čím sa líši napr. trať Púchov-Horní Lideč od trate Kúty-Trnava.
Reply on: Marcelllooo #100726:
Teba vidím ako klasického nakupovača na internete s predchádzajúcim zneužitím poradenskej a výberovej funkcie klasického maloobchodu.
Mám ešte doplnkovú otázku: Na svoje súčasné pracovisko sa dopravuješ MHD?
Reply on: Marcelllooo #100722:
Sopliak, nespĺňaš vekové ani kvalifikačné predpoklady na to, aby si mohol hodnotiť zmysluplnosť dopravných projektov.
Reply on: 2xT3SUCS #100813:
aha, čiže pokiaľ sa ľudia v električke netlačia ako sardinky v konzerve namačkaní na sebe, tak je to nehorázne rozhadzovanie? ?
Reply on: 2xT3SUCS #100813:
A keby si náhodou práve ty kvôli tomu zdvojnásobeniu intervalov prišiel o prácu v DPB, to by sa ti páčilo? ?
Reply on: intony #100833:
Maximálne je to riešené tak, že doobeda a ráno je redší interval ako poobede.
Reply on: 2xT3SUCS #100826:
Ja myslím, že na tej teórii je kus pravdy. Asi nie vždy, ale často to tak môže byť (za predpokladu, že za takých nevyhovujúcich podmienok mnohí terajší víkendoví cestujúci presedlajú na IAD).

A k tomu, že tá teória by asi mala fungovať aj opačne si myslím, že zas až taká hlúposť to zas nie je. Príklad: ja by som 23-ku určite využíval častejšie, keby premávala častejšie (ale chápem, že by to zrejme bolo neefektívne). Lepšie intervaly cestujúci vnímajú pozitívne. Ich zhoršovaním len ešte viac ľudí prejde na IAD...

Re #100820 2xT3SUCS: A to aj na Vajnorskej radiále (kde je Polus) by si takto optimalizoval?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.