Reply on: Marcelllooo #100750:
..."To ze sa s tebou rozpravaju dospeli (vratane mna) znci len tolko, ze ti davaju prilezitost k tomu, aby si dozrieval a jedneho dna sa mohol plnohodnotne k veciam vyjadrovat"...Povedz mi, preco? Preco by to malo znacit prave to?
To, ze si sa vobec odvazil taketo nieco povedat, znaci len o tvojej hluposti a namyslenosti. Kazdy, a opakujem KAZDY ma pravo povedt co chce, kedy chce a kde chce, bez ohladu na to, ze mu nejaký LoLo domovník povie, ze niekto nema pravo vyjadrovat sa k veciem, ku ktorym sa moze, je to iste, ako ked rasisticky predavac listkov povie cernochovi, ze mu nemoze dat miestenku, lebo je inej rasy ako on.
Ty tu dookola kazdemu tlacis do hlavy to iste, ze uz sa mi to zda aj trochu trapne. Nemyslis?
Ved to je uplna hlupost stale to tu opakovat ako papagaj. Ocividne vidis, ze uz tymto niektorych ludi otravujes a zbytocne pises BLUDY a KRAVINY, ktore staci nypisat raz, a nie kazdy den v priebehu dvoch mesiacov patdesiatkrat a aj viac.
Tu ta kazdy velmi dobre chape a vie, co chces dosiahnut, tak to nemusis furt dookola omielat. BODKA. ? ?
Marcelllooo
Upraveny model: Nebyvam v Trstenej, ale povedzme v Presove, kam hlavna trat BA - KE nejde. Ale je tu len regionalna osobacka trat. A preto pozadujem, aby tadeto viedol koridor...
Rozdiely:
1+2. Dostupnost zastavok nie je podmienena realizaciou na alebo pod povrchom. Technicky narocnejsie riesenie je uspokojenim potreby vyssej kvality a zaroven opatreniami eliminacie nagativnych vplyvov na ZP a dotknutych vlastnikov bytov.
3. Nie, to nie je NDS, to je doplnkovy zberny system. Prave uvedene charakteristiky sposobuju a budu sposobovat naplnene spoje, dlhe dojazdove casy atd. Ukazuje to bud o nedostatocnej znalosti problematiky organizacie dopravy alebo jednostranne (az dogmaticke) zameranie na jeden subsystem.
4. Vo vyhlade 2015 ma byt dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka nejvytazenejsi a najpocetnejsi. ODhaduje sa na 30 az 40%
5. Na trati Petrzalka - Nivy - Filialka nebude nakladna doprava, len osobna. Budu tu aj rychliky a EC, to je vsak v poriadku. Riesenim je operativne riadenie dopravy.
Spravne, kvalitativne je mestska suprava ako elektricka. Nejde o ziaden tazky vlak, ci rusen s voznami. Rozdiel je teda v dopravnych suvislostiach a vztahoch, ktore su optimalnejsie v pripade NS MHD lahkou mestskou supravou.
Re #100749 Ike: Umoznujem danemu decku, aby sa chovalo na patricnej urovni a kompetentne sa k veci vyjadrovalo.
Zaroven to funguje ako filter, ze sa oddeli zrno od pliev...