Reply on: Marcelllooo #100746:
Ad Re #100737: O nie, to ty tu ukazujes svoju nekompetenciu ked neovladas ani vyraz NS MHD. Je smutne ze 30-rocny pseudoodborny sefdomovnik, ktory toho vie menej ako mnoho deti zaujimajucich sa o danu oblast, akoze reprezentuje Petrzalku.
Ad Re #100738: Od postaveneho systemu zavisi kvalita poskytovanych sluzieb. Mam pravo sa vyjadrit k HOCICOMU, pokial tym nikomu neuskodim, bez ohladu na vek (vid ustava a konkretne veci tykajuce sa slobody prejavu).
Ad Re #100740: Ja som nacrtol zakladne body ktore by mohli pomoct. Planovanie je na ostatnych, konkretne tych mudrejsich. Sefdomovnik sa pre ucely predchadzajucej vety za mudrejsieho nepovazuje.
Ad Re #100741: NS MHD je system zabezpecujuci hlavne prepravne prudy v MHD. Moze to byt masrutka, autobus, elektricka, ci nadvlak. Tebou navrhovany nadvlak to byt zial nemoze, aj ked ja osobne by som bol velmi rad keby mohol.
To ty tu cely cas ignorujes vsetky argumenty, trkvas.
Ike
ty porovnavas jablka z hruskami, preto aj ked je to odlisne ovocie, treba porovnavat porovnatelne...
IC vlaky su kategoria, ktora za vyssie cestovne dopravi cestujuceho komfortnejsie do cielovej stanice s takmer uplnou preferenciou na trati, stojac len na dolezitich uzloch. Osobak ma ulohu dopravit cestujucich z mensich zastavok a stanic do tychto uzlov (ktore su bud destinaciou, alebo prestupnym bodom na IC).
krasny priklad je Osobak BA-ZA, ktorym by sotva niekto dobrovolne isiel z BA do ZA. Ale prave tento osobak je jeden z tych ktory umoznuje napriklad z Bahonu dopravit sa do TT/BA a odtial IC na druhy koniec republiky...
medzi tvojim nadvlakom a elinou takyto vztah nie je...
tuto debatu uzatvaram s tym, ze vlak je pre petrzalku nevhodny, pretoze je prioritne urcney na vacsie vzdialenosti kde je efektivnejsi a je schopnejsi lepsie pokryt prevadzkove a realizacne naklady. Taktiez nie je schopny pokryt dochadzkove prudy tak ako elina a riesi iba jeden smer. to potom zrusme vlaky do Ziliny a kupme Airbusy