Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #100746:

Ad Re #100737: O nie, to ty tu ukazujes svoju nekompetenciu ked neovladas ani vyraz NS MHD. Je smutne ze 30-rocny pseudoodborny sefdomovnik, ktory toho vie menej ako mnoho deti zaujimajucich sa o danu oblast, akoze reprezentuje Petrzalku.

Ad Re #100738: Od postaveneho systemu zavisi kvalita poskytovanych sluzieb. Mam pravo sa vyjadrit k HOCICOMU, pokial tym nikomu neuskodim, bez ohladu na vek (vid ustava a konkretne veci tykajuce sa slobody prejavu).

Ad Re #100740: Ja som nacrtol zakladne body ktore by mohli pomoct. Planovanie je na ostatnych, konkretne tych mudrejsich. Sefdomovnik sa pre ucely predchadzajucej vety za mudrejsieho nepovazuje.

Ad Re #100741: NS MHD je system zabezpecujuci hlavne prepravne prudy v MHD. Moze to byt masrutka, autobus, elektricka, ci nadvlak. Tebou navrhovany nadvlak to byt zial nemoze, aj ked ja osobne by som bol velmi rad keby mohol.

To ty tu cely cas ignorujes vsetky argumenty, trkvas.
Reply on: 810zssk #100737:
Cim sam sebe vystavujes vysvedcenie o (ne)znalosti dopravnych systemov, organizacie dopravy a dopravy ako takej...

Ukazujes, ze si decko, ktory sa hra na velkeho, ale nema potrebne skusenosti a kvalifikaciu.

Re #100738 810zssk: Mozes hodnotit kvalitu tebe poskytnutych sluzieb, ako zakaznik.

K prijimanymj rozhodnutiam vsak budes mat pravo sa vyjadrit az budes plnolety.

Re #100740 810zssk: Pocuj sopliak. Vyjadrujes sa nejasne. Jasne rozlis, kedy myslis preferenciou technicke opatrenia v doprave za ucelom zvyhodnenia prejazdnosti MHD a kedy hovoris o politike zvratenia pomeru MHD/IAD v prospech MHD.

A ked uz hovoris o celom portfoliu opatreni - nacrtni ich konkretne navrhy spolu s navrhom realizacie a financovania.

Re #100741 810zssk: Spravne. NS MHD riesi daleko viac nez len elektrickovy subsystem lokalnej obsluhy. NS MHD je kvalitativne vyssi stupen.

To vsak cely cas ignorujes. Ci uz zamerne alebo z nevedomosti.
Reply on: Marcelllooo #100722:
Koho reprezentuješ? Niekoho kto tu chce slepo vystavať jeden dopravný systém,že? ? hovoril som ti skôr, že choď pozdĺž celej trasy TEN-T a diktuj tam, vyhoď im tam z dopravných systémov električky, a skoriguj grafikony vo všetkých mestách kadiaľ TEN-T ide keď o tom tak snívaš a aj si tu o tom písal. Uvidíme kde uspeješ ? ?
Reply on: Marcelllooo #100722:
A ty ako vlastník susednej stavby aj na to prispeješ alebo budeš len otvárať drzo hubu? Taký ako ty serú celé toto mesto, lebo postaviť kdejakú barabizňu vie ktokoľvek ale už ochota financovať náklady spojené so zvýšenými dopravnými nárokmi neni NIKTO! A ty takých hajzlov ešte podporuj! Ktorý developer doteraz prispel na výstavbu trolejbusovej alebo električkovej trate? Jediný kto v BA má ochotu si zaplatiť za spoje je VW, nikto iný!
Reply on: Emo #100720:
Spravilo by to asi to, že by si v Krematóriu mohli mädliť ruky. Ja osobne by som si tam otvoril živnosť na odvoz pozostatkov vrakov áut a mŕtvol. ? Kto by už len dnes dal prednosť električke v tom všetkom egoizme? ? žeby Marcelo?
Na letisku pribudne od mája 320 parkovacích miest
http://www.bratislavskenoviny.sk/79004/doprava/na-letisku-pribudne-od-maja-320-parkovacich-miest

A na MHD sa opat .... (ak neratame vlak, ale co dovtedy?). Preco radsej neobjednaju u nejakeho dopravcu kyvadlovku do centra (bez zastavovania v Avione) a dali ludom motivaciu aby prisli MHD?
Reply on: Marcelllooo #100736:
Lenze tym ze postavis trat pre IC ziskas viac ako ked postavis trat len pre Os. Konkretne vyssie zisky a potencialne zvysenie poctu cestujucich vlakmi.

Zatial co ked postavis trat pre nadvlak v plytkom tunelY, tak ziskas menej ako ked postavis preferovanu elektricku. Bez ohladu na tvoje dopravne matice.
Reply on: Marcelllooo #100727:
Trkvas. Pod pojmom preferovania MHD som myslel prave to - zvysit pomer MHD voci IAD a to rozlicnymi opatreniami ako su co najlepsie mozne podmienky pre MHD, pripadne nejake zvyhodnene cenove ponuky

Mein shotosen by bol aby elektricka isla az k stadionu (v pripade momentalne planovanej polohy by to bol uplne kratky usek), ale to je v tomto meste, zial, nerealne.
Reply on: Marcelllooo #100725:
Trkvas! Evidentne nevies o com pises.
Reply on: Marcelllooo #100724:
Pocuvaj ma, SAD z VUD, dopravne riesenia mam pravo hodnotit ako obcan tohto mesta, ktory tu byva a priamo sa ho to tyka. Ako obcan tohto mesta, ktoremu na tomto meste a jeho doprave zalezi. Narozdiel od teba, ktoremu zalezi len na tom aby namiesto vyborneho riesenia elektrickou bol vybudovany nevyhodny, takmernicneriesiaci NADVLAK v plytkom tunelY.
Reply on: Marcelllooo #100722:
Somar! NS MHD moze byt kludne aj masrutka.
Reply on: Ike #100732:
Tak to sa kruto mylis. Trat na prevadzku IC/EC sa lisi od trate regionalnej. Kvalitativnymi vlastnostami aj technickymi parametrami. To iste sa tyka aj obsluhujucich vlakovych jednotiek.

Rovnako dolezity je vsak aspekt dopravnej obsluznosti: preco sa ludia neterigaju do Kosic (alebo aspon do Ziliny) osobacikom, co stoji na kazdej zastavke a stanici?

Spravne si pochopil, ze IC/EC ma za ciel komfortny transport na dlhsie vzdialenosti. To je NS MHD v podmienkach mesta. Osobak tvori doplnkovu dopravu, ktora dopravuje ludi na kratsie vzdialenosti a zbiera ich do stanic k pristupu k IC/EC. To, co ma za ulohu elina/bus/tro***us subsystem MHD.

Vidim, ze si pochopil tuto paralelu ukazujuc preco elektricka nebude NS v podmienkach Bratislavy a Petrzalky... Do dosledkov vzate ukazuje aj dovody pre preferenciu NS MHD pred elektrickou.
Reply on: Marcelllooo #100729:
Ja by som sa prikláňal k lokalite blízko letiska, avšak jedine s dobrou obsluhou MHD, a práve to bol problém, nakoľko mesto nebolo schopné zabezpečiť napr. predĺženie ružinovskej elktričkovej radiály, ale aj ďalšiu dopravnú infraštruktúru.

A ak je to tak, že tá hala má mať naozaj využitie nielen ojedinelé, ale aj pravidelné, tak potom má isté pozitíva aj vybraná lokalita.
Reply on: Emo #100720:
Všetko sa dá, ale nie je to priorita policajtov a iných zaintersovaných.
Reply on: Marcelllooo #100722:
Pôvodne si hovoril o petícii ako takej, takže, keby si mal písomku a napr. by si tam neuviedol i túto petíciu, mohlo by sa ti ľahko stať, že by si mal odpoveď vyhodnotenú ako nesprávnu, ale nehajme to tak.
2. Práve odkaz 16) odkazuje na zákon FZ ČSFR 85/1990 Zb. o petičnom práve, i keď pravda, je diskutabilné, do akej mieri ide o petíciu podľa daného zákona, ale minimálne tento odkaz tvoje suverénne tvrdenie spochybňuje. Keďže v zákone 138/92 je na tento zákon priamy odkaz.
3. Členovia si uplatňujú svoje zákonné oprávnenie, nie oprávnenie dané interným normatívnym aktom komory, inak by to ustanovenie nebolo v zákone. Do interných predpisov komory môže byť tak maximálne tento text prevzatý.
Ale už končím tento off-topic.
Reply on: Marcelllooo #100730:
praveze to vobec nie je dobre porovnanie.. na prevadzku IC vlaku su podobne naklady ako na osobak, podobne zisky a premavaju na rovnakej trati.. je to ina kategoria na rovnakej drahe, vystavba trate a jej financovanie je rovnake bez ohladu na to, ci tam bude jazdit IC alebo osobak (ak vylucime pripady trati ktore su prioritne pre osobaky a IC tam za normalnych okolnosti nejazdi - lokalky)

ty porovnavas jablka z hruskami, preto aj ked je to odlisne ovocie, treba porovnavat porovnatelne...

IC vlaky su kategoria, ktora za vyssie cestovne dopravi cestujuceho komfortnejsie do cielovej stanice s takmer uplnou preferenciou na trati, stojac len na dolezitich uzloch. Osobak ma ulohu dopravit cestujucich z mensich zastavok a stanic do tychto uzlov (ktore su bud destinaciou, alebo prestupnym bodom na IC).
krasny priklad je Osobak BA-ZA, ktorym by sotva niekto dobrovolne isiel z BA do ZA. Ale prave tento osobak je jeden z tych ktory umoznuje napriklad z Bahonu dopravit sa do TT/BA a odtial IC na druhy koniec republiky...
medzi tvojim nadvlakom a elinou takyto vztah nie je...

tuto debatu uzatvaram s tym, ze vlak je pre petrzalku nevhodny, pretoze je prioritne urcney na vacsie vzdialenosti kde je efektivnejsi a je schopnejsi lepsie pokryt prevadzkove a realizacne naklady. Taktiez nie je schopny pokryt dochadzkove prudy tak ako elina a riesi iba jeden smer. to potom zrusme vlaky do Ziliny a kupme Airbusy
Reply on: Marcelllooo #100727:
V bratislavskej mestskej hromadnej doprave sa v roku 2006 prepravilo spolu 252,9 milióna cestujúcich. Je to asi o 110 miliónov menej ako v roku 1990. Vyplýva to z informácií Štatistickej ročenky mesta Bratislava.

http://www.bratislavskenoviny.sk/78976/doprava/
Reply on: Ike #100728:
Je to viac nez len dobre a priznacne prirovnanie.
Reply on: hoppusmark01 #100531:
A vies preco sa to tam nestavia? Lebo Hokejovy zvaz odmietol stavat pristupove cesty a riesit dopravu. Naopak, cakal, ze mu to postavi mesto... To vsak povedalo razne NIE. Mesto ponuklo jedine pozemky. Alternativne vo viacerych lokalitach. A tak si Hokejovy zvaz vybral tuto krizovatku, lebo pre neho znamena najmensiu namahu a najmensie investicne naklady...

Ze si mesto vlastne aj tak nepomohlo a aj tak bude mujsiet riesit dopravu je druhou vecou...

Re #100541 ivanbuto: Toto ma zaujalo. Aka je teda tvoja predstava?
Reply on: Marcelllooo #100724:
porovnavat IC s osobakom nie je to iste ako porovnavat nadvlak s elinou 😉

vystizne by bolo skor
osobny automobil 2,0 TDi a osobny automobil 1,3 😉
ktory si kupis do mesta a ktory na velke vzdialenosti? 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.