Ad Re #100409 Ámos: Je vidieť, že si v živote nebol v centrále Tatrabanky. Tá budova je v reči obhjacov "v tvorivom kontraste s okolitou historickou zástavbou", rozumej ako päsť na oko, a vnútorné usporiadanie strašné.
Zasa tvoj typický postoj. Žiadnu otázku som nekládol, len som poukazovla na to, že tvrdenie "ŽSR zrealizuje" neznamená "ŽSR zaplatí". Podľa informácií o podpise memoranda sa má na výstavbe trati Bosákova-Janíkov dvor podieľať mesto v zatiaľ bližšie neurčenom pomere. Z toho vyplýva, že tvoje tvrdenie o tom, že výstavba tejto trate nebude stáť mesto ani korunu, je nepravdivé.
Keď odbočuješ zo stredového pásu do obratiska, tak nekrižuješ autá, idúce súbežne s tebou po ľavej strane (tam by si mal prednosť) ale dávaš prednosť protiidúcim vozidlám.
Inak neviem, prečo okolo nej robia také tajnosti... Ja už som vizualizáciu 15T videl asi pred pol rokom. Vyzerá celkom zaujímavo, ale dosť ma prekvapilo, že tá predná náprava bude až tak veľmi vpredu, to podľa mňa nie je technicky najšťastnejšie riešenie, i keď inak sa to vyriešiť nedalo...
Odbočenie pred žst. Vinohrady ani pred Zatými pieskami takýmito prípadmi nie sú, keďže tu električka na vlastnom telese KRIŽUJE pozemnú komunikáciu. A pred žst. NM kde idú autá po ľavej strane električky?
Ako so všetkým by som súhlasil ale prístavba hlavného NÁDRAŽIA nie je ani z unikátneho konca 90. rokov ani hodnotná architektúra, naopak sa jedná o ohavnú plechovú búdu bez akejkoľvek hodnoty. To už ďaleko väčšiu architektonickú hodnotu majú budovy žst. Nové mesto alebo Predmestie, z prístavieb trebárs nová hala pražskej hlavnej stanice ale nie to PROVIZÓRIUM, čo stojí pred hlavnou stanicou v BA.
Vozovňa Krasňany je tiež zastrešená, pritom po svete jazdí ešte hromada IGK z roku 1982 a starších, ktoré celý život strávili na daždi a nezlomili sa. Máš v princípe pravdu ale nejedná sa o 50%. Omnoho viac ako zastrešená vozovňa predlžuje životnosť vykonávanie údržby a nie "údržby" za pomoci pečiatok "DO prevedené. Vozidlo je spôsobilé do premávky.", rádové neprekračovanie kilometrických a časových prebehov medzi jednotlivými stuňami údržby. A svoju rolu hrá aj to, že čím novšia séria T3 (resp. hocijakej električky z ČKD Tatra), tým horšia kvalita.
Nechcel som na tohto klamára, demagóga a zavádzača už vôbec reagovať ale toto ma zdvihlo do výšky veru. Chlapče, ty si ešte nebol na svete a tvoj tatuš ešte behal po Záhorí, keď som ja sedával s ozajstnými starými Petržalčanmi Pod lipami, Pri zrkadle či Pri závorách... Trkvas...
Inak, Marcelllooo nikdy nič okrem jalových kecov nepredstavil, Marcelllooo je zakomplexovanec, ktorý sa hrá na big bossa ale prechádza mu to len pred takými, čo sú ešte sprostejší ako on.
Marcelllooo nie je schopný pochopiť ani len to, že NS MHD NEROVNÁ SA vlak v plytkom tunelY z Petržlenoviec na Roqueforty, či aké sú to syry.
Ešte k tomu, aj pre AAA: Svetelný prechod na Brnianskej, pri zastávke Dubová - je tam dopytové tlačítko, ale myslím, že momentálne je tam zapnutý pevný cyklus, aj o tom bol pred nejakým časom "list čitateľa" v Bratislavských novinách.
Neviem, načo je tam ten semafor cez víkend. Aj cez týždeň väčšinou vozidlá na tom úseku chodia vo "skupinách", tak nepokladám ani z bezepčnoestného hľadiska pre chodcov ten semafor za nevyhnutný.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023