"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope" - Nepreháňajme to s tým taktizovaním. Podľa tvojej logiky by si mal bojovať proti akejkoľvek hromadnej doprave v Petržalke, pretože by niekto mohol povedať: On chce hromadnú dopravu, postavme tam "oplotenú električku"!
Myslím, že väščina diskutujúcich (podľa Teba najivne) prezentuje nápady a argumenty, a menej taktizuje. Keby si od začiatku argumentoval (keď tak rád bojuješ, tak trebárs aj bojoval) proti OPLOTENIU električky, asi by Ťa väščina podporila. To Ty si zvrhol diskusiu o dobrom a zlom projekte električky na boj vlaku proti električke.
"dnes je na vyber medzi oplotenym vykopom pre elektricku..." - Je to oficiálna, alebo len zákulisná informácia? Ak máš dôveryhodné podklady, tak ich sprístupni.
Re #100499 Marcelllooo: "Zaroven je vsak evidentna aj vasa tolerantnost k tomu, ak to nebude urobene spravne" - To som si nevšimol. Presadzoval tu niekto "oplotenú električku"? Ja by som také riešenie určite netoleroval.
Lenže ty zamietaš električku na úkor celého zvyšku mesta ! Petržalka Juh si svoju dopravu bude riešiť opäť sama. Po električke sa vhodným spôsobom bude môcť napojiť nielen na ňu, ale aj na regionálnu vlakovú sieť, (nehovoriac o tom, že si ten priestor môže dotiahnuť odkiaľkoľvek čokoľvek).
A ako sa tá električka robí na tvoj úkor ? Na mnohých miestach koridoru sú aj v súčasnosti a aj po postavení električky zostanú určité danosti - spôsobené najmä ramenom. Takže v miestach kde sa žiadna doprava a chodci nevyskytujú častejšie než občas je takéto oplotené vedenie po povrchu bežné a vhodné - v dobrom záujme.
Už sú hotové plány ? Som dúfal v aspoň jedno obratisko... A koľko biokoridorov vytýčili ?
Preklep 80 tych ? ... Počuj narýchlo zbúchaný. A ty si už aj odborník na architektúru ? Tá budova vadí len dospelým s imaginárnymi kamarátmi.
No a kto je tá architektonická obec ? Kde sa nikto nezamyslí nad zachovaním predstavby a zelene ? A víťazný návrh zaparkuje mhd pod stanicu a elektrièku ešte o poschodie nižšie ? http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/pdf/stanica.pdf
"Rešpektujeme názor verejnosti, ale myslíme si, že vzorka obyvateľov na verejnom prerokovaní nie je reprezentatívna a neodráža názory všetkých obyvateľov hlavného mesta, respektíve Slovenska," povedal pre TASR konateľ spoločnosti I.P.R. Slovakia Igor Ballo.
Aj toto nazývaš marketingom ?
Samozrejme, že si dal vypracovať aj anketu na vzorke 1000 respondentov, aby namazal svoje tvrdenie.
Lenze najprv musis zastavit sucasny zly projekt elektricky a az potom mozes presadzovat nejaky iny, lepsi.
Mesto a zainteresovane osoby (aj biznisovo) idu tvrdo po tom, aby sa zrealizoval oploteny vykop stredom Petrzalky a je im jedno aky nazor maju vlastnici a je im aj jedno, aku idealisticku predstavu maju elektrickovy nadsenci a sotomaniaci.
A na zaver, na to, aby si nieco presadil musis mat patricnu vyjednavaciu silu a poziciu, a jasne poziadavky.
Mas aj nemas pravdu. Dnes mesto velmi intenzivne pripravuje realizaciu oploteneho vykopu skrz Petrzalku. Odvolava sa pri tom aj na podporu vas, podporovatelov elektrickoveho riesenia (preto hovorim, ze ste v tomto zneuziti). Ved nedostatky sa daju dakedy odstranit, ved niekde treba zacat a podobne sa to zamlzi s tym, ze to uz navzdy ostane nedoriesene, ved mame skusenosti.
Rovnako sa tu nie jeden prispievatel hrdo hlasil k tomu, ze ako postavime elektricku na estakade pod moje okno.
A to najdolezitejsie - dnes je na vyber medzi oplotenym vykopom pre elektricku, ktory ani dopravne toho vela neriesi, je vlastne len nahradou za 95 a ani na neho mesto nema a uzemie degraduje alebo lahkym vlakom v plytkom tuneli, ktory zaplati stat a EU a aspon z casti kopiruje NS MHD a teda riesi nosne dopravne prudy a nema az take negativne vplyvy na uzemie, zp a vlastnikov. Neriesi vsetko, ale aspon nieco (na rozdiel od eliny).
Ano, pravdu mas v tom, ze predstava tvoja a aj dalsich (a aj moja) by bola idealisticka (teda nie realisticka!), realizovat to ako peknu mestsku elektricku, mozno aj v zelenom pase, tak ako je to napr. aj v tom Parizi... Zaroven je vsak evidentna aj vasa tolerantnost k tomu, ak to nebude urobene spravne.
---
Zartujes ale velmi nemiestne.
---
Do niektorych uzemi uz dnes elektricka ide - je to vsak len Racko a Trnavske myto. Nikde inde z rozvojovych uzemi elina dnes nejde a ani sa v najblizsej dobe realne neplanuje. Podciarkujem slovku realne. A kvalita dopravneho spojenia a schopnosti elektricky byt nosnym systemom tomu tiez nenahrava... Co Nivy? Co Galvaniho? Co Vajnory? Co Lamcska brana? Kto, kedy a za co to zrealizuje?
samotnu linku 61 by som nechal ako je (pripadne treba zlepsit interval), ale je tu obrovsky priestor pre linku s osobitnou tarifou. Cena 30 - 50 Sk (1 - 1,5 €) by bola viac ako akceptovatelna pre linku s trasou cez vyznamne prestupove body a so zastavkou blizko centra (napr. Novy most). Kvalitne vozidla, platba aj u vodica, expresnost, marketing (letisko, mesto, dopravca) ...
"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope"
Keď dokážeš napísať toto, je akákoľvek ďalšia diskusia na túto tému s Tebou zbytočná. Ak mám uplatniť Tvoj prístup, tak môžem od teraz začať hovoriť, že Tebou presadzované riešenie je zlé, pretože uvažuje s železničnými priecestiami a železničnou traťou uprostred Petržalky. Tiež to bude podobne pravdivé, ako Tvoje vyjadrenie o priaznivcoch električkového riešenie (nie toho navrhovaného mestom).
"A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!"
Na Rovniankovej 14 nie je podľa katastra vlastníkom bytu žiaden Marcel Slávik. Čiže si asi chcel napísať "znasat to budu musiet oni, vlastnici bytov" ? (žartujem)
"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
a
"Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory."
Zase rozpor v Tvojich vlastných príspevkoch. Z uvedených území električka už teraz obsluhuje Filiálku, Pribinovu, Račianske a Trnavské mýto a je plánovaná do Lamačskej brány a Vajnor. A taktiež (ako sám spomínaš a proti čomu bojuješ) aj do Petržalky (Janíkovho dvora = South city).
Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!
Ty si strasny tlk. Pochop ze my suhlasime so samotnou ideou elektricky do Petrzalky + navrhujeme k tomu dalsie veci.
Podla tvojej logiky vlastne suhlasis s elektrickou - lebo ved suhlasis s mestom ze ma byt vlak tak tym padom automaticky suhlasis aj s elektrickou.
Uz to chapes? Oba "tabory" suhlasia ciastocne s mestom, avsak, maju urcite "pozmenovacie navrhy".
Postoju nemôžeš chápať, ale iba ak mu rozumieť. Môžeš ho chápať, ale nie mu. Takýto základ slovenčiny by mal taký maticový či skrutkový odborník v plytkom tunelY ovládať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
To nie je pripad navrhovanej trate do Petrzalky oplotenym vykopom cez Stary most. Tento projekt je zly a nespravny principialne, zo svojej podstaty.
Naopak projekt, s ktorymi prisli zeleznice je omnoho lepsi vo vsetkych parametroch.
Preto presadzujem NS MHD a nie elektricku.