Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #100518:
Samozrejme, ze preferencia MHD je cesta, problem je ze aj tak bude vela ludi, ktory IAD proste pojdu (predovsetkym domaci) a uz dnes vidno ze dana lokalita to proste nezvlada. To je fakt.

Ano, treba preferovat aby tam ludia isli MHD, avsak, treba brat ohlad na to aby tam nevznikali take situacie ze ludia sa nedostanu ani domov (teraz myslim aj peso, auto sa da odparkovat inde, ja som sa raz vsak PESO prebijal do domu a takmer som sa tam nedostal ? !). Samozrejme, chapem ked ta doprava nie je uplne skvela ale budis, nejaka oblast sa proste musi "obetovat". Ale zas toto je extrem.
Reply on: Ike #100400:
Ak sa máme baviť o doprave, tak potom povedz, že u teba doprava = IAD, pretože z hľadiska VHD je tento flek určite lepší ako napr. Vajnory.

Ešte raz: Ja s touto lokalitou tiež nesúhlasím, ak by to bola lokalita napr. bližšie pri letisku, viac by som to podoril (aj keď jedine s potiahnutím električiek z Ružinova).

Ale používajme konzistentné argumenty.
Reply on: 810zssk #100383:
Doprava na tom nie je "práve najlepšie" takmer nikde v BA.

Teraz nehovorím o hokejovom štadióne, ale zrazu, keď to je lokalita, kde bývaš, používaš typické argumenty o doprave, ktorá skolabuje. Pričom práve ako niekto, kto sa trochu zaoberá MHD, by si mohol mať aj iný pohľad, a to riešenie dopravy formou preferencie MHD (v komplexnom zmysle). ?
Reply on: drink #100508:
? ? ? spôsobí.. ale to nevadí, aj teraz sa jazdí len v ľavom pruhu lebo v pravom sa parkuje.. Aj tak je to ale oveľa lepšie ako predtým.. Odkedy sú tam tie stĺpiky, tak sa dá aspoň prejsť po chodníku v celej šírke.. Predtým autá zablokovali nie len chodník, ale aj pravý pruh keď sa snažili zaparkovať..
Reply on: Ámos #100396:
Keď už sa bavíme o magistráte, tak zase sa dá uviesť X nezmyselných záväzných stanovísk, napr. k pôvodnému 34-podlažnému projektku na Šancovej ul. Takže za niečo magistrát môže, za niečo nie.
Reply on: Ike #100376:
Áno, a zaužívaný systém v USA teda nie je zrovna dobrý príklad, ako veci riešiť.
Reply on: Ámos #100363:
Hej, Rado Števčík tentokrát so svojím článkom fakt zabodoval.

Ja nie som zástanca novej polohy hokejovej haly... zároveň by som si ale žiadal, od zástancov polohy na periférii mesta, aj vzatie do úvahy, resp. zaoberanie sa, obsluhou verejnou dopravou...
Reply on: Marcelllooo #100499:
nemiesaj sem prosim Galvaniho, ci Vajnory. To vobec nesuvisi s tym, co pojde stredom PE.

Prezentujes tu dualitu "oploteny vykop" vs. plytky tunel. Zdruzena investicia je sposob, ako zapojit stat do budovania NDS v BA. Cize mesto postavi usek po Bosakovu, stat zvysok po Janikov dvor. Ziadne bud, alebo. Trat musi byt taka, aby vyhovovala obom stranam. Pokial by v PE mala byt obycajna elektricka (rychlost do 60 km/h), uplne postaci otvorena trat so zatravnenym zvrskom. Bez plota.

Z toho co presadzujes vyplyva ina dualita. Bud bude NDS v planovanej trase A a B, alebo sa ten system NDS zavrhne a nahradi ho vlak. Tento vlak zaberie 2 trasy planovaneho NDS (stred petrzalky a usek Pribinova - Trnavske myto), ale nijako neriesi sucasne radialy a ani ich v buducnosti riesit nebude. Taketo riesenie nie je dobre.
Reply on: drink #100506:
Lenze on nie je proti oplotenemu vykopu (lebo sa ziaden neplanuje) ale proste je proti elektricke. Dovod je proste ten ze je sprosty, to racionalne nevysvetlis.
Reply on: drink #100504:
Je to konspiracna teorie.
Reply on: Marcelllooo #100500:
Ty si strasny tlk (kelu, opakujem sa). Pochop ze ten kto preferuje elektricku NIE JE automaticky elektrickovy nadsenec. Vies, ja osobne by som pre svoju sotodusu radsej videl lahke mestske jednotky, ale preboha, pochop ze to skratka neriesi problemy.

Nikto neplanuje oploteny vykop stredom Petrzalky. Ucelovo siris konspiracnu teoriu. Tak si daj pozor na Astara Serana.
Reply on: AAA #100308:
Tak ale zase, tak ako sa dá riešiť preferencia elekričiek, rekonštrukcia tratí električiek, rýchlosť električiek.... podobne sa dajú pozitívnym spôsobom riešiť aj nedostatky trolejového vedenia. ?
Reply on: ivanbuto #100507:
A nespôsobí IAD kolaps BUS pruhu, keď sa tam bude parkovať ?
Reply on: eripmav #100277:
BUS pruh na Štefánikovej v jednom smere je navrhnutý, a nespôsobil by "kolaps" IAD.
Reply on: Marcelllooo #100483:
"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope" - Nepreháňajme to s tým taktizovaním. Podľa tvojej logiky by si mal bojovať proti akejkoľvek hromadnej doprave v Petržalke, pretože by niekto mohol povedať: On chce hromadnú dopravu, postavme tam "oplotenú električku"!

Myslím, že väščina diskutujúcich (podľa Teba najivne) prezentuje nápady a argumenty, a menej taktizuje. Keby si od začiatku argumentoval (keď tak rád bojuješ, tak trebárs aj bojoval) proti OPLOTENIU električky, asi by Ťa väščina podporila. To Ty si zvrhol diskusiu o dobrom a zlom projekte električky na boj vlaku proti električke.
Reply on: Ike #100464:
"nosne linky sa vyhnu obchodnej" - Prečo? Kvôli ušetrenej minúte?
Reply on: Marcelllooo #100499:
"dnes je na vyber medzi oplotenym vykopom pre elektricku..." - Je to oficiálna, alebo len zákulisná informácia? Ak máš dôveryhodné podklady, tak ich sprístupni.

Re #100499 Marcelllooo: "Zaroven je vsak evidentna aj vasa tolerantnost k tomu, ak to nebude urobene spravne" - To som si nevšimol. Presadzoval tu niekto "oplotenú električku"? Ja by som také riešenie určite netoleroval.
Reply on: Marcelllooo #100424:

Lenže ty zamietaš električku na úkor celého zvyšku mesta ! Petržalka Juh si svoju dopravu bude riešiť opäť sama. Po električke sa vhodným spôsobom bude môcť napojiť nielen na ňu, ale aj na regionálnu vlakovú sieť, (nehovoriac o tom, že si ten priestor môže dotiahnuť odkiaľkoľvek čokoľvek).
A ako sa tá električka robí na tvoj úkor ? Na mnohých miestach koridoru sú aj v súčasnosti a aj po postavení električky zostanú určité danosti - spôsobené najmä ramenom. Takže v miestach kde sa žiadna doprava a chodci nevyskytujú častejšie než občas je takéto oplotené vedenie po povrchu bežné a vhodné - v dobrom záujme.

Už sú hotové plány ? Som dúfal v aspoň jedno obratisko... A koľko biokoridorov vytýčili ?

Preklep 80 tych ? ... Počuj narýchlo zbúchaný. A ty si už aj odborník na architektúru ? Tá budova vadí len dospelým s imaginárnymi kamarátmi.
No a kto je tá architektonická obec ? Kde sa nikto nezamyslí nad zachovaním predstavby a zelene ? A víťazný návrh zaparkuje mhd pod stanicu a elektrièku ešte o poschodie nižšie ?
http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/pdf/stanica.pdf


"Rešpektujeme názor verejnosti, ale myslíme si, že vzorka obyvateľov na verejnom prerokovaní nie je reprezentatívna a neodráža názory všetkých obyvateľov hlavného mesta, respektíve Slovenska," povedal pre TASR konateľ spoločnosti I.P.R. Slovakia Igor Ballo.
Aj toto nazývaš marketingom ?
Samozrejme, že si dal vypracovať aj anketu na vzorke 1000 respondentov, aby namazal svoje tvrdenie.
Reply on: 810zssk #100429:
Re #100501 Peon: Možno na tej linke budú jazdiť aj Ikarusy radu 200. ? ❤
Reply on: 810zssk #100429:
Ja si myslím, že skôr než na "Marceloo NDS fórum" sa to hodí do Dispečerského fóra... ? Ale nakoniec dobre, že si to sem dal.

Ja fakt nechápem, kedy bude ten "deň vyhlásenia", kedy tam tie osobné vlaky uvedené v CP maďarské železnice zavedú...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.