Reply on: Marcelllooo #100287:
"Na realizaciu upravy trati nie su prachy"Takze ked sa skusala Skoda, okrezavanie asfaltu zozralo nehorazne prachy, vsak? ?
Vies aku najvyssiu rychlost dosiahla dotycna Skoda v BA?
Vies aku najvyssiu rychlost dosiahla v BA stara elektricka Tatra?
?
eripmav
zoberme si za priklad Stefanikovu ulicu a Sancovu ulicu (najma usek Racianske myto - Trnavske myto, ale aj Racianske myto - SAV).
Podla teba je tam mozme vybudovat BUS pruh (obojstranne jeden) bez toho ze sposobis kolaps IAD alebo bez velmi vyraznych investicnych nakladov???
Ake by boli podla teba naklady, kebyze miesto toho ze zaberies jeden z dvoch pruhov pouzivanych IAD na BUS pruh, tak tam jednoducho polozis kolajnice v trase jedneho jazdneho pruhu??? (dufam ze expertom tvojho rangu nemusim vysvetlovat ze pri stavbe trate su hlavne naklady v spevnovani podkladu, povrchovych upravach... a v tomto pripade predsa mozno pouzit zcasti podklad cesty...)