Keď odbočuješ zo stredového pásu do obratiska, tak nekrižuješ autá, idúce súbežne s tebou po ľavej strane (tam by si mal prednosť) ale dávaš prednosť protiidúcim vozidlám.
Inak neviem, prečo okolo nej robia také tajnosti... Ja už som vizualizáciu 15T videl asi pred pol rokom. Vyzerá celkom zaujímavo, ale dosť ma prekvapilo, že tá predná náprava bude až tak veľmi vpredu, to podľa mňa nie je technicky najšťastnejšie riešenie, i keď inak sa to vyriešiť nedalo...
Odbočenie pred žst. Vinohrady ani pred Zatými pieskami takýmito prípadmi nie sú, keďže tu električka na vlastnom telese KRIŽUJE pozemnú komunikáciu. A pred žst. NM kde idú autá po ľavej strane električky?
Ako so všetkým by som súhlasil ale prístavba hlavného NÁDRAŽIA nie je ani z unikátneho konca 90. rokov ani hodnotná architektúra, naopak sa jedná o ohavnú plechovú búdu bez akejkoľvek hodnoty. To už ďaleko väčšiu architektonickú hodnotu majú budovy žst. Nové mesto alebo Predmestie, z prístavieb trebárs nová hala pražskej hlavnej stanice ale nie to PROVIZÓRIUM, čo stojí pred hlavnou stanicou v BA.
Vozovňa Krasňany je tiež zastrešená, pritom po svete jazdí ešte hromada IGK z roku 1982 a starších, ktoré celý život strávili na daždi a nezlomili sa. Máš v princípe pravdu ale nejedná sa o 50%. Omnoho viac ako zastrešená vozovňa predlžuje životnosť vykonávanie údržby a nie "údržby" za pomoci pečiatok "DO prevedené. Vozidlo je spôsobilé do premávky.", rádové neprekračovanie kilometrických a časových prebehov medzi jednotlivými stuňami údržby. A svoju rolu hrá aj to, že čím novšia séria T3 (resp. hocijakej električky z ČKD Tatra), tým horšia kvalita.
Nechcel som na tohto klamára, demagóga a zavádzača už vôbec reagovať ale toto ma zdvihlo do výšky veru. Chlapče, ty si ešte nebol na svete a tvoj tatuš ešte behal po Záhorí, keď som ja sedával s ozajstnými starými Petržalčanmi Pod lipami, Pri zrkadle či Pri závorách... Trkvas...
Inak, Marcelllooo nikdy nič okrem jalových kecov nepredstavil, Marcelllooo je zakomplexovanec, ktorý sa hrá na big bossa ale prechádza mu to len pred takými, čo sú ešte sprostejší ako on.
Marcelllooo nie je schopný pochopiť ani len to, že NS MHD NEROVNÁ SA vlak v plytkom tunelY z Petržlenoviec na Roqueforty, či aké sú to syry.
Ešte k tomu, aj pre AAA: Svetelný prechod na Brnianskej, pri zastávke Dubová - je tam dopytové tlačítko, ale myslím, že momentálne je tam zapnutý pevný cyklus, aj o tom bol pred nejakým časom "list čitateľa" v Bratislavských novinách.
Neviem, načo je tam ten semafor cez víkend. Aj cez týždeň väčšinou vozidlá na tom úseku chodia vo "skupinách", tak nepokladám ani z bezepčnoestného hľadiska pre chodcov ten semafor za nevyhnutný.
Inak mňa by zaujímalo, na čo na niektorých križovatkách je dopytové tlačidlo pre chodcov, aj keď križovatka celý čas beží v pevnom cykle (príklad: prechod cez Štefánikovu ul. na Hodžovom ním., alebo x dalších). Má to aj nejaké využitie?
Si nejaké divné huby pojedol či čo? Jedno auto na jednu zelenú? Tak počítaj so mnou. Kapacita JEDNOHO podzemného parkoviska z mnohých povedzme 300 IGK. Obvyklá dĺžka cyklu CSS 70 - 90 sekúnd s tendenciou cykly predlžovať, pretože každá zmena fázy znižuje priepustnosť križovatky. Ale dobre, poďme na absolútne minimum, 60 sekúnd. To je jedno auto za minútu, 60 áut za hodinu, 300 áut za 5 hodín. Už si uvedomuješ, ako trepeš?
A ako chceš riešiť zrušenie predvolenej fázy pre chodca, keď a) signálny plán beží a b) chodec nie je snímaný senzorom ale práve dopytovým tlačidlom?
Počítač samozrejme vie riadiť križovatku tak, aby nepúšťal nepožadované smery ale nie je to žiadúce. Toto sa rieši tak, že sa fáza pre zaťažený smer predlžuje a nepreferovaný skracuje a nie vypúšťa.
Město se jmenuje Oradea (bez toho druhého r). Použij Google, ULF-u pro Oradeu se toho popsalo dost. Bude mino jiné plně klimatizovaný. Toto vozidlo je skutečně pro Prahu nevhodné ale je potřeba to mít argumentačně vyfutrované. Cena ULF B 150 mil. CZK vycházela z kursu kolem 33 - 35 CZK/EUR, aktuálně jsme pod 26...
Mnichov nikdy netvrdil, že by na ULF enměl, Mnichovu ho Siemens odmítl dodávat, protože tenkrát striktně tlačil Combino, které je mnohem jednodušší, než ULF, který Siemens podědil od SGP, přitom není o tolik levnější a dalo se na něm víc vyrejžovat. Ovšem po "Combino-Disaster" je Siemens rád, že prodá něco. Světovou jedničkou se místo něj stal Alstom se svým Citadisem, který přitom nenabízí ani zdaleka tolik variant provedení.
Mmch, tu cenu Combina Supra pro Budapešť máš odkud? Já vím o ceně kolem 80 mil. CZK / ks.
S499.1023