Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #100395:
Ako sa správajú novousadlíci je dobre vidieť v Palestíne. Nesmieš sa hnevať, ale tá električka sa stavia nielen pre Petržalku ale najmä kvôli novej zástavbe, ktorá by funkčne bez električky v súčasnosti nefungovala. Aj keď nerád, ale tvrdím, že za vašu nedoriešenú dopravu neberie v súčasnosti nikto zodpovednosť. Že nový fyzický vstup do Petržalky nerešpektuje a svojim spôsobom nevie splniť tvoje očakávania odpovedám, že ten priestor - koridor vznikol územným plánovaním. V Petržalke vzniká nová ulica - dôsledok prispôsobenia priestoru novej situácii.
A ešte niečo Ti napíšem o úkore. Pokiaľ sa zrealizuje električková trať do Petržalky, je nevyhnutný nákup nových a moderných vozidiel. Na rozdiel od súčasnej výroby sa celá bratislava dočká aj modernej električky, aspoň jednej z piatich. Len niekto chce namiesto moderný vlak z Petržalky na Nivy a Trnavské. To nemá ako poslúžiť celému mestu tak ako nové električky.
No a oj, vizitka. Ak sa rozhodneme zmeniť funkciu a okolie staniènej budovy, budem podporovať zachovanie architektúry, ktorá nám je èasovo aj kultúrne blízka. Stavba z unikátneho konca 90tych rokov, skvelý reprezentant, niečo na čo som hrdý, niečo čo inde nemajú. A najmä keď som presvedčený o tom, že nová funkcia nástavby poslúži na nejeden prospešný účel. Odhaľovať architektúru, o ktorú sa nevieme postarať mi pripadá ako neplánované rodičovstvo ?
Reply on: S499.1023 #98217:
v Prahe vozidlám veľmi predlžujú životnosť
zastrešené vozovne.To môže predĺžiť životnosť až o 50%.
Reply on: Marcelllooo #99477:
Mne zase (nielen) tvoj prispevok presvedcil, ze je vela agresivnych ba az zlych ludi. Ze je vela deti, ktore sa hraju na dospelych. A ze je vela ludi, ktori ani netusia, o com je projekt elektricky do Petrzalky. Presne si vystihol sám seba nevieš nič ty samoľúby samozvanec len vytĺkať zo všetkého politický kapitál ,špekulant,imbecilus homopolitykus ,prerastené decko ,kandidát do miestneho zastupiteľstva Petržalka 3. volebný obvod www.zmz.sk/doc/3_kandidati.doc

PS:Nepoteším ťa ale plnoletosť som dosiahol už pred tebou ? .
Reply on: enumaelish #100408:
Takych "agentov provokaterov" pouziva Student Agency na testovanie kvality svojich vlastnych sluzieb. Hovori sa tomu "mystery shopping". Lenze Student Agency je vsetko, len nie skostnatela socialisticka firma.
Reply on: enumaelish #100408:
No tak ako inak to je itež trapas. Aj keď zo zahraničia mám také skúsenosti, že neznalosť pomerov neospravedlňuje tiež.

Automat neviem, ale mam pocit, že ano, priamo na zastávke pri termináli. Ale ako, koľkokrát si išiel niekde do zahraničia lietadlom a v banke ťa vybavili drobnými do automatu? ? Vo Frankfurte na letisku mi bol automat ochotný zobrať aj bankovky alebo som mohol zaplatiť kartou.

A to snáď nemôže byť až taký problém v príletovej hale (aj keď poznám krajiny, nebudem menovať, to by bol veľmi dlhý príspevok, kde sú takéto automaty bežné aj na zastávkach) ?

To tu však nemá zmysel riešiť, však vo všeobecnosti máme v tomto smere meškanie desiatky rokov.
Reply on: Ike #100415:
ale to uz sme pri kvalite vystavbe systemom co najlacnejsie a co najrychlejsie.
Ok aby som sa poopravil. Celosvetovo obcou architektou uznavani architekti.

Ano na CBC sa mi nepaci veza, ale ostatne budovy su fajn, aj te co este len zacnu stavat v lete.

Re #100413 Martin Fundárek: To mas pravdu. Ak je CSS ln na ochranu chodcov, tak by mal reagovat okamzite a okamzite davat autam cerveneu, pokial je to v dostatocnom case od posledej zelenej. Tak je to pir Carefoure v Petrzalke. Tam si to zrejme vedel vybojovat obchodnik, kedže vedel ake je to dolezite.
Ale prax je aj taka, ze niekto kracajuc k semaforu sa rozhliada ci moze prejst na cervenu. Zisti, ze moze a kracajuc popri semafore stlaci dopyt.
Reply on: Martin #100332:
MHD sluzi na prepravu osob v ramci mesta a je nie je dobre posudzovat kto cestuje za akym ucelom. Ak linka nepobera treba zhustit interval.
Reply on: Ámos #100409:
aj Backstreet Boys boli svetoznami,preto si mam oblepit nimi celu izbu?...
ak CBC povazujes za kvalitnu architekturu, tak vizualne je to mozno subjektivne (i ked mne sa to klasicke socialisticke obecne centrum (http://www.trainzmotion.cz/images/administrativni_budova_jednopatrova.jpg) 32x naskladane na seba extra nepaci), ale v tej budove sa pohybujem a je to odflaknute viac ako panelaky (kde nenajdes 90° uhol), pri prvych privalovych dazdoch behali s rebrikmi popri plasti a vrtali tam diery, lebo tam zatiekla voda a nemala odtial ako vytiect, nefunguje tam izolacia...

ale ok, ukoncime tuto temu... uz to nesuvisi s dopravou
Reply on: Ámos #100409:
inak vlastne ani neviem, kto projektoval Euroveu..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #100372:
Veľmi obľúbená prax Bratislavčanov je často odvodená od veľmi obľúbenej praxe mizerného nastavovania dopytov - stlačíš tlačidlo a nič. Nič nejde a ty máš stále červenú a čakáš ako pako. (Príklad: Mladá garda.) Takže sa nečudujem, že ľudia stratia trpezlivosť.
Reply on: Ámos #100409:
Twin City projektuje AK Jančina, Benoy spravil len koncept.. No a AK jančina projektuje skoro všetko pre HB Reavis, a tie už realizované projekty HB Reavis nie sú bohvieako architektonicky hodnotné..

CBC projektoval myslím že Aukett, ale ich návrh bol okresaný HB Reavisom až do dnešnej podoby, keď CBC (hlavne CBC 1) vyzerá ako z čias komunizmu s tým červeným obkladom/claddingom ?
Reply on: Ike #100400:
podla mna je prave najvhodnejsi, lebo je prave velmi dobre dostupny s akehokolvek miesta v Bratislave.
A opakujem SZLH ignoruje ponuky na vystavbu Haly v Petrzalke. Uvedomte si proste jednotlive kompetencie jednotlivych institucii a prestane bezbreho kydat na niekoho, kto za danu situaciu nemoze. To je ako obvinovat starych rodicov vraha, ze mali svojho vnuka lepsie vychovat.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100328:
Ad Re #100318:
M.F.:"mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku."
Zrealizuje neznamená, že aj zaplatí.
M.S. "Mesto zaplati a v jeho zodpovednosti je aj realizcia."
Vieš čítať? "Mesto ... ZORGANIZUJE... ŽSR ZREALIZUJE ..." "Zrealizuje neznamná, že aj zaplatí." Je evidentné, že som sa nevyjadroval k úseku Šafko-Bosákova, ale k trati cez Petržalku (Bosákova-Janíkov dvor).
Reply on: Ike #100400:
projekty ako Eurove, Riverpark, TwinCity, CBC Panorama City patria ku kvaltnej architekture. minimalne dve znich projektovali svetoznami architekti.

Re #100399 Marcelllooo: ktore nove stavby v BA sa ti architektonicky nelubia? Resp. nelubia, to je subjektiven. Ktore nepatria ku svetovej architekture?
Reply on: Martin #100405:
ďaľším klincom do rakvy imidžu mesta je aj to ako si revízori zgustli na turistoch keď nemali lístok na MHD a kľudne od tých neznalých pomerov v BA si vypýtali niekoľkonásobne viac zmije jedny, čo svedčí o morálke. Mal sa vyskúšať tzv. agent provokatér, ktorý by hral zahraničného turistu a nemal by lístok, že koľko by z neho ťahali a spraviť o tom reportáž.

Je na letisku vôbec automat na lístky?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #100352:
???
Reply on: Marcelllooo #100399:
na eliminovanie bezpecnostnej hrozby ma kazdy demokraticky stat dve zlozky. urcite je ti jasne ake.
Reply on: enumaelish #100403:
Môj názor ako laika v doprave a podnikateľa je taký, pokiaľ chcem mať zákazníkov, tak spravím všetko pre to, aby som ich mal. Ako sa obrazne povie, znesiem im aj modré z neba. A pokiaľ je mesto a doprava v takom stave, v akom je (neriešim prečo to tak je), tak prvotnou obsluhou je obsluha vo "verejnom záujme". A akosi sa mi nezdá, že doprava ľudí do nákupných centier by bola vo "verejnom záujme".

Záujem dopravy do šopaparku je v prvom ráde záujmom podnikateľov prevádzkujúcich šopapark, tak buď na dopravu prispejú alebo nech si to riešia vlastnou dopravou, alebo im stačia len zákaznici s IAD. Nehovorím že dopravu k šopaparkom treba zrušiť, nech 63 tam kľudne jazdí, ale načo si robiť zlý obraz v očiach turistov ktorý s nemým úžasom zostanú stáť na zastávke lebo sa nedostanú do autobusu plného nákupných vozíkov.

Možno by sme zistili, že nám nakoniec na letisko stačia hrbáče (podľa môjho názoru možno to najreprezentatívnejšie čo momentálne máme) namiesto polorozpadnutých dráčikovských karos.
Reply on: AAA #100401:
Áno, to máš pravdu, problém by to asi vyriešilo, ale ako zahustiť interval, keď už dnes sa jazdí na všetkom čo má motor a kolesá.

Podľa mňa doprava na letisko je vo "verejnom záujme" a s prepáčením kto už má nutnú potrebu ísť z Kauflandu na letisko?

Podľa môjho laického názoru doprava na letisko má byť riešená z ohľadom na charakter cieľovej stanice, čo mne ako laikovi vychádza tak, že najvýznamnejšie prestupové uzly a nič viac. Takže mne naozaj vychádzajú jedine zastávky Hlavná stanica, Račianske mýto (prestupy z Rače, prípadne CMO), Trnavské mýto (prestupy z Ružinova a CMO), Bajkalská (prestupy z Petržalky), Tomášikova (prestupy zo ŽST Nové Mesto a Ružinova) a potom už len všetky ostatné zastávky ktoré sú za Avionom, keďže tam nechodí iná doprava. Všetky ostatné zastávky sú dostupné súbehmi linkou 39 a 63, s výnimkou zastávky Slowackého, ale budiž, tak by bola obsluhovaná aj tá.
Reply on: Martin #100394:
Tak nebolo by zlé keby sa tak naozaj stalo aspoň teda kým DPB nebude mať dostatok vozidiel a šoférov aby uspokojil prepravné nároky k nákupným centrám. Posilnenie dopravy na letisko by šlo riešiť predĺžením linky 63 alebo zavedením trolejbusovej linky 204 alebo 205, keďže je daná trať tiež jedna z tých možných s najvyššou prioritou vo výstavbe nových trolejbusových tratí. Samozrejme treba brať do úvahy aj nákup nových vozidiel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.