Reply on: enumaelish #100242:
To ale places na nespravnom hrobe.Re #100243 enumaelish: Iny plan elektricky ani vlastne nebol. Toto je to, co sa vzdy planovalo urobit. Nove rychlodrazne elektricky, ktore maju premavat v Petrzalke, vraj do starej siete nepustis...
Poviem ti teraz moj sukromny nazor: Durkovsky potreboval vyhrat volby. Vymyslel si, okrem ineho, projekt elektricky do Petrzalky. Vec principialne dobra a krasna ak je dobre naplanovana a zrealizovana. Prospesna, ked sa dobre urobi. Medilalne to prezentoval ako jeden svoj zamer. Preto sa marketingovo prezentuje, ako to bude perfisne supisne urobene. Mnohi mu uverili. ALE: Z kadzeho sna prichadza vytriezvenie. Financne, technicke atd. Ked sa zacalo s technickym rozpracovanim sna, zistilo sa, ze to nejde tak ako sa ovodne predstavovalo. Tak sa vymyslel takyto variant ten sa tlaci. Co na tom, ze nebude ani taky dobry, ani taky pekny a ani taky prospesny. Ved ludia stale veria tomu snu. A ked sa to zacne realizovat, uz to nikto nezastavi. A uz bude neskoro nieco s tym urobit...
intony
-
Milý mestotvorný Holub Marcel. Súčasná cestovná doba A z Dúbravky do Rače predstavuje 53 min. Počas poslednej cesty sme stratili zbytočným stánim na semafóroch a dávaním prednsti v jazde autám cca 8 min. a 30 sek. (pritom nezarátal som státie na CSS Molecova a Račianske mýto)
Ak odpočítam týchto 8 minút od 53, vchádza mi jazdná doba 45 min., čo je chronometráž linky 5 počas Silvestrovskej noci.
Vybudovanie prestupnej zastávky na Radlinského, s prípadným zastavovaním aj autobusovej linky 94 na hrane, by predstavovali ďalšie sekundy dole.
Zmena zastávok Voz. Krasňany, Nový záhon, Dolné Krčace, Horné Krčace, Karlova Ves na znamenie, prípadne zastavovanie iba jednej linky predstavuje ďalšie zníženie.
Optimalizácia niektorých ďalších zastávok (napr. Alexyho-Drobného, Jurigovo nám.-Segnerova) by znamenala opäť zníženie cestovného času.
Vybudovanie mimoúrovnových krížnení v niektorých miestach (Molecova, Račianske mýto, Pionierska) pri prinieslo ďalšie zrýchlenie.
Rekonštrukcia tunela umožní zvýšenie rýchlosti.
Zvýšenie najvyššej povolenej rýchlosti pre električky v niektorých úsekoch na 60 km/h.
Zmenšenie polomeru oblúkov.
Výsledkom by bolo výrazné zníženie cestovného času, hodného NDS. ? ty organizátor protielektričkového odboja.